Sign in to follow this  
Followers 0
Yoshi

Kuinka kauan morsian-tittelin saamiseen menee..?

16 posts in this topic

Olen pyytänyt morsian-titteliä muutama viikko sitten, häät lokakuussa 2013. Minkä aikaa teillä muilla on mennyt siihen, että titteli on muutettu? Haluaisin kovasti päästä lukemaan noita päiväkirjoja ym... Keskusteluihin osallistumisiakin pitäisi jo olla 10-20 (luulisin), tarvitaanko enemmän?

Minäkin olen tässä jo reilun kuukauden odotellut morsian-titteliä, kova hinku olisi päästä lukemaan suojattuja foorumeja :girl_cleanglasses: !

Sama täällä! Harmittaa, kun aloin jo ketjua seuraamaan ja sitten se siirrettiin :(. Tuota titteliä edelleen odotan, olis kiva tietää paljonko noita viestejä sitten vaaditaan Morsian -titteliin... Ehkä kesä pitkittää tai sitten pitäis olla tosi aktiivinen kirjoittelija  :grin: .

Niinpä! Häät lähestyy niin olisi kiva kyllä saada noita kertomuksia lukea...

Mä en oo varma onko se miten kiinni viesteistä mutta kyllä niitäkin pitää olla. Mulla tais olla 40 tai 50 viestiä sitten kun sain sen. Kesti mulla kans aika kauan.

Huhuuu! Ylläpito hei! :skilletgirl: Jonkinlainen reagointi asiaan olisi suotavaa. Katselin ilmoittautumisketjua ja sen mukaan kohta pariin kuukauteen ei ole uusia titteleitä myönnetty. Harmittaa varsinkin niiden puolesta, jotka ovat jo syksyllä menossa naimisiin. 

▲ Yhteen ketjuun olen jo pari kuukautta sitten pyynnön morsian-tittelistä laittanut (en tosin löytänyt ko. ketjua enää..), joten laitoin uudelleen tuohon vinkkaamaasi ketjuun.

ärsyttää tämä odottelu, kun ei saa mitään vastausta...

Olisikohan modeilla kesäkiireitä ja lomareissuja, jonka takia tittelien saaminen on viivästynyt...? :huh: Itse rekkauduin tänne keväällä 2012 ja sain morsian-tittelin heti kahden päivän päästä siitä, kun sitä siihen tarkoitetussa ketjussa pyysin. Muistaakseni minulla oli silloin joku 30-40 viestiä kirjoitettuna.

^ itse taas venailin kuukauden tai pari viime keväänä. Kannattaa muistaa, että modet tekee tätä vapaaehtoistyönä ja oman ehtimisensä mukaan.

Modet ei titteleitä myönnä, vaan ainostaan ylläpito.

Ylläpito hoitaa siis morsian -statusten laittamisen uusille jäsenille, jotka morsian -statuksen ehdot täyttävät. Eli on riittävästi häihin liittyviä viestejä ja ilmoittautuminen tehty ilmoittautumiset ketjuun. Kuitenkin näiden statusten saantitiheydessä on heittoja. Tämä sen vuoksi että niin moderaattorit kuin ylläpitokin tekevät tätä vapaaehtoisvoimin oman työn ja muun elämän ohessa. Joten sen vuoksi pyydämme kärsivällisyyttä, sillä kukaan ei tästä hommasta palkkaa saa vaan hyvää hyvyyttään haluaa olla osana pitämässä yllä naimisiin.infoa

^ Kiva että pidätte pystyssä! :)

Edited by giuliva

Näin verkkopalvelu ja internetliiketoiminnnan spesialistina voin todeta tämän foorumin surkeimmaksi liikeideaksi ever. Ymmärrän tietty että jos tällä ei ole mitään tarkotus koskaan kunnolla tuottaakaan niin sitten varmaan toimii todella hyvin.