Silvarah

Sulhanen mukana pukuostoksilla

8 viestiä aiheessa

Heippa,

 

En löytänyt tälle omaa ketjuaan, mutta jos sellainen on, niin toki ohjaamme aihion sinne! :)

 

Onko kenelläkään ollut sulhoa mukana katsomassa pukuja ja jopa tekemässä lopullista päätöstä? Itselläni sulho ilmoitti tulevansa mukaan, mikä oli mielestäni kovin kivaa - tuntuu koko juttu enemmän meidän kahden projektilta!

Muokattu: , käyttäjä: Silvarah

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me käytiin kahdestaan katsomassa minulle pukua, kun kaaso oli estynyt. Meidänkin tapauksessa sulho itse ilmoitti tulevansa mielellään makutuomariksi ja kivahan tuo oli että oli mukana  :) Sanoi kyllä ehkä vähän liiankin rehellisesti mielipiteensä, mutta kun oikea puku löytyi niin oli kiva huomata, että olimme täysin samaa mieltä valinnasta.

 

Toisaalta ymmärrän kyllä, että osa pistää vastaan...Jälkikäteen jäin miettimään, oliko ihan nyt kuitenkaan kiva että sulhanen näki valitsemani hääpuvun jo etukäteen. Mitään väliä sillä ei siis järjellä ajateltuna ole, mutta kuitenkin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No niin, ihana ja ihanan edullinen puku löytyi, nappasin sulhon mukaan sanomaan mielipiteensä :)  Eikä kyllä harmita ollenkaan, muokkausta ja tuunausta tulee, joten täysin lopullista tulosta ei se kuitenkaan pääse näkemään <_<

Muokattu: , käyttäjä: Silvarah

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä minustakin oli kiva mennä sulhasen kanssa liikeeseen ja löytää puku tällä tavoin. Vaikka se oli aivan ex tempore- juttu matkalla, että käydään tuossa liikkeessä katselemassa. Ei siis ollut välttämättä tarkoitus mennä juuri sulhasen kanssa. Minusta oli kiva saada hänen mielipiteensä, koska hän oikeastaan toivoikin enemmän, että minulla olisi perinteinen valkoinen hääpuku. Ja nyt kun sellainen on, olen todella tyytyväinen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me kävimme kahdestaan sovittamassa pukua, ja sulhanen jopa auttoi mua sen pukemisessa. Kyllä mä haluan että myös hän pitää puvusta, jotta sitten hääpäivänä ei tule ikäviä yllätyksiä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä mä varmaan vähintäänkin kännykkäkuvan puolisolle lähetän arvioitavaksi, jos ei tuo satu olemaan mukana.

Tehdään joskus niin muutenkin ns. normivaatteista, joten miksei nytkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ennen lopullista ostopäätöstä halusin myös sulhasen mielipiteen puvusta, joten hän tuli mukaan katsomaan. Hän on kuitenkin se henkilö kenen mielipiteellä on eniten väliä.

Jos avioliitto nyt kaatuu tämän takia, niin sitten se varmaan kaatuu moneen muuhunkin asiaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaasoni asuvat eri paikkakunnalla, ja koska päätin lähteä morsiuspukuliikkeeseen melko lyhyellä varoitusajalla, he eivät päässeet mukaan. Pyysin kuitenkin ensimmäisellä kerralla sulhasta mukaani henkiseksi tueksi ja makutuomariksi myös. Ihan mielellään hän tulikin. Lopulta ostin (eri) puvun vasta seuraavalla kerralla, kun olin yksin liikenteessä, mutta näytin sulholle valokuvan, jossa puku on ylläni.

 

Itse asiassa myös vanhempani kävivät yhdessä aikanaan morsiuspukukaupoilla ja he ovat olleet jo 30 vuotta naimisissa. Kai tämäkin sitten on joku meidän suvun traditio :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään