mm8

Paljonko teille tulee häävieraita?

491 viestiä aiheessa

Meillä alustavalla vieraslistalla on 60 aikuista ja vajaat 10 lasta. Tuosta todennäköisesti määrä tippuu vielä noin kymmenellä, koska ollaan mm. laskettu avecit kaikille. Tavoitteena on pitää pienehköt häät lähisuvun ja läheisimpien ystävien kera.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tällä hetkellä alustavalla vieraslistalla 100hlöä, mutta voipi n. 20hlöllä vielä nousta.. Ja ei oo kyllä paljon karsimisvaraa tuossa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oisin halunnut sellaset alle 100 vieraan häät, mutta nyt kun ekoja versioita kutsulistasta on tässä kyhäillyt niin 150 taitaa olla lähempänä totuutta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vieraita meillä maks 25 joista 4 alle kouluikäistä ja kolme alle 18v teiniä... Minkä ikäiset te muuten luokittelette vielä lapsiksi? Ravintoloissahan tuo menee 12v korvilla mutta mites häissä :)

Muokattu: , käyttäjä: Gizmo09

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kutsulistalla noin 80 nimeä. Hieman tekisi mieli karsi omista työkavereista, kuinka moni teistä on kutsumassa työkavereitaan? Itselläni sellainen ammatti, jossa verkostoituminen hyvin tärkeää (talouspuolen kirous). Karsimalla työkavereitani saisimme tiputettua ruokailukuluja, jolloin budjettikin pitää paremmin (tämäkin talouspuolenkirous).

Edit: iPadin sanamuutoksien korjaamista :(

Muokattu: , käyttäjä: Ms-Jonna

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ylärajaksi laitettiin 60henkee ja näyttää aika tuskaselta saada edes sitä täyteen... Miehen isän puolelta kun ei ole kutsuttavia lainkaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kutsuja lähti 50 ja kutsuttuja aikuisia yhteensä 80 +lapsia 15, viikko ilmo aikaa jäljellä ja ilmoja aikuisia 36 + lapsia 6. (+Minä ja sulhanen sekä meidän 2 lasta) ja 1 ilmonut että ei tule. Itse toivon todella että tuo luku ei olisi noin pieni. :(

(Mulla on aina ollut haaveissa isot häät, mutta kutsumatta jätettiin ihmiset joita nähty tyyliin kerran elämässä esim. Osa mun serkuista)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä toivoin alle 100 hengen häitä, mutta totesin laskettuani sekä omat sukulaiset,miehen sukulaiset ja kaikkein parhaimmat kaverit että niillä jo mennään yli sadan ja tahotaan kuitenkin kutsua hyvät ystävät paikalle joten ehkä pitää unohtaa tuo haaveilu alle 100 vieraan häistä ja keskittyä säästään ja suunnitteleen 150 hengen häitä... vähintäänkin... voi apua...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noin 60. Ei mahdu tilaan kuin max 70. Ja haluttiin alunperinkin vanhaan kartanoon/rakennukseen häät (jotka ovat pieniä taI monessa huoneessa), ei mihinkään urheilutalon liikuntasaliin. Serkut eivät siis valitettavasti mahdu, eli odotellaan reaktioita... 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vielä vieraslista on täysin auki. Todennäköisesti vieraita kutsutaan 30-45 hlö, tai sitten kutsuvieraita on vain alle 10hlöä. Saa nähdä, millaisiin häihin päädytään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tällähetkellä vieraita noin 80 :) Yhtään alle 18 vuotiaita ei ole. Mutta määrä saattaa vielä muuttua suuntaan tai toiseen... Jos pelkästään minä tekisin vieraslistan, niin määrä varmaan tuplaantuisi :girl_haha:"heei senki vois kutsua, ja sen... Ja voiku olis kiva nekin pyytää..." Onneks mies pitää vähän "kuria" ja järkeä yllä tässä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vieraslistalla tällä hetkellä 56 nimeä, hieman voi vielä muuttua suuntaa jos toiseen mutta varmaan alle 60 kuitenkin :) Lapsia on 5 ja nekin kaikki alle 5- vuotiaita

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on melko valmiilla vieraslistalla n. 55 aikuista + kuvaaja (laskettava ruokailijaksi). Lähipiirissämme on niin vähän lapsia, että todennäköisesti pidämme lapsettomat juhlat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yhteensä vieraita tulee n. 65, aluksi kun teimme ekaa listaa tuli nimiä lähes 85 ja mies sanoi että nyt kyllä karsitaan. Karsittiin sitten muutamia joiden kanssa ei nyt niin läheisiä olla,mutta vielä olisi muutama jotka on ehkä listalla. Nämä on just näitä "jos kutsut nää,pitää kutsua myös nää". Miehen mielestä riittäis puolet tostakin määrästä,mutta käskin vähän miettiä kaveripiiriämme (koska suurin osa vieraistamme on kavereita) ja näistä ihmisistä on lähes mahdotonta enää karsia :) ainoastaan sillä karsiutuu pois, että tosta vierasmäärästä 12 on lapsia ja jos kaikki lapset ei tule,niin määrä vähenee.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä suunnitellaan noin 60-65 henkilön häitä. Kutsulistalle on nyt laitettu ystävät, perhe ja lähimmät sukulaiset + heidän avecit. Suvun ja perhetuttujen suhteen on nyt tehty niin, että listalla on vain ne henkilöt, joihin jompi kumpi pitää edes kohtuullisen aktiivisesti yhteyttä. Eli kaikki serkut ja muut kaukaisemmat sukulaiset joita ei ikinä edes näe on jätetty pois. Itse olen sitä mieltä, että en häihini halua sellaisia sukulaisia, joita toinen puoliso ei ole koskaan tavannut (avecit erikseen). Kumpikaan ei halua isoja häitä, joten tämä on tuntunut ihan hyvältä periaatteelta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Alustavien laskelmien mukaan 28-30, riippuu myös paljon siitä tuleeko yhden ystävän mies lapsineen mukaan vai pelkkä ystävä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee noin 40 vierasta. Meille itselle tärkeimmät ihmiset. Onneksi löytyi juuri sopiva juhlapaikkakin vierasmäärään nähden. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kutsulistalla 70 vierasta. Toiveissa olisi, ettei tulisi pelkät sukulaishäät, vaan saataisiin ystäväpiirikin mukaan juhlaan, kun tätä on niin pitkään jo suunniteltu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vieraslistaan tuli nyt sitten 54 nimee joista 4-5perässä on vielä kysymysmerkki että lähteekö kutsua ollenkaan. :) Enempää ei tule, tämä riittää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaksiosaiset häät saman päivän aikana - vihkiminen ja siihen liittyvä hääruokailu  13 hlöä (lähimmät sukulaiset). Iltajuhla ystävien kesken  (juhlaillallinen, illanvietto jne. kekkerit) 50 hlöä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kutsuttuja 109 + oma perhe eli 4hlöä + bändi 3 hlö + valokuvaaja + lastenhoitaja. :) Saas nähdä moniko tulee, 2,5 viikkoa viel ilmoittautumisaikaa!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään