-Meirami-

2 kaasoa, 1 bestman?

98 viestiä aiheessa

Meillä kanssa kaks kaasoa ja yks bm... Taitaa bm:llä olla vähemmän sanavaltaa kun suunnittelee yhdessä tyttöjen kanssa ohjelmia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kolme kaasoa ja yksi bestman. Musta kaasoja tarviikin olla enemmän, kun ainakin meillä häiden järkkäämisessä on enemmän sellasta "naisellista" puuhaa, askartelua ja muuta näpertelyä... eli kaasoja tarvitaan apuna enemmän:) Ja voin todeta, että nelistään kutsujen askartelut ja muut sujuu kun vettä vaan!! Bestmanin tehtävät on sitten enemmän juhlapäiväpainotteisia, kuskaamista ja sen sellasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on kaksi kaasoa ja yksi BM - näin ainakin tällä hetkellä! Tosin tulee lisäksi seremoniamestari (sulhasen veli??), koska kaasot eivät ole seremoniamestarityyppisiä, ja BM:llä on tarpeeksi tekemistä kaikessa muussakin (iltapala jne. vastuu, kokki kun on). Mutta ohjelmat suunnitellaan jne. itse, avustajia tarvitaan lähinnä mielipideautomaatteina ja operatiivisiin hommiin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin kaksi kaasoa ja 1 bm. Toinen kaasoista toimii seremoniamestarina :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä myös kaksi kaasoa ja yksi bestman. Toinen kaasoista kuvaa koko juhlien ajan, joten toista kaasoa tarvitsen kipeästi esim. pukuni laahuksen kanssa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meillä 3 kaasoa ja 1 BM ja toivottavasti toimii hyvin! ;)

Meillä myös näin :) . Eli 3 kaasoa ja 1 BM.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on tulee myös 2 kaasoa ja 1 bm. Ihan hyvin toimii :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin 2 kaasoa ja 1 bestman. Ja varmasti ihan hyvin menee näillä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille mahdollisesti tulossa myös 2 kaasoa ja 1 bestman... Tosin toista kaasoa ei ole vielä pyydetty... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meille on ainakin tällä hetkellä tulossa 2 kaasoa ja 1 bestman.. En halunnut valita siskoni ja ystäväni väliltä joten pyysin molempia ja hyvä niin koska sisko asuu 500 kilometrin päässä meistää.. Hankala järjestää polttarit sieltä käsin.. :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Myös meillä kaksi kaasoa ja yksi bestis. Kaasoiksi pyysin rakasta serkkuani joka on ollut minulle kuin isosisko koko elämämme sekä parasta sydänystävääni. Sisarellani pieni vauva ja asuu kaukana joten en edes ajatellut häntä kaasoksi. Saa hänkin nauttia juhlasta täysin ilman mitään hauskoja velvoitteita :girl_wink:

Ja bestiksenä tosiaan mieheni parhaista parhain ysti :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kaksi kaasoa ja miehellä yksi bestman. Ei mulle tullu mieleenkään, et tämä olis jotenkin hassu järjestely.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli nimenomaan kaksi kaasoa ja yksi bestman, mun mielestä kaikki on ok.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä bestmaneja 3 ja kaasoja 1, joten eiköhän tässä ole tapoja niin monta kuin on hääparejakin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on 2 kaasoa ja 1 bestman. Pienin pikkusisko on ens kesänä 12v. joten hänen paikkaa vielä mietitään. Omasta mielestä hän on vielä liian nuori kaasoksi, joten voi olla, että laitetaan hänet sitten "morsiusneidoksi", johon hän on jo mielestäni vähän liian vanha :)

Kaasot ja bestman on vähän sellaisia,etten tiedä osaako he vetää seremoniamestarin roolia. Siksi olen ajatellutkin, että olisiko tyhmää pyytää isää siihen hommaan, kun hän on kuitenkin sellainen supliikkimies :)

Muokattu: , käyttäjä: Krisse82

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee kaksi kaasoa ja miehelle yksi bestman. Herra ei ole vielä päättänyt että kenet miespuoleisista kavereistaan tahtoisi bestmanikseen, mutta oli valinta kuka tahansa niin näistä ehdokkaista kaikki asuvat toisella paikkakunnalla eivätkä niin perusta esiintymisestä: meillä on siis valmisteluissa ja itse juhlissa akkavalta. :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on yksi kaaso ja neljä bestmania.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillehän tulee kaks bestmäniä ja yksi kaaso. Tuo minun kaasoni kun on tehokkaampi kuin 7 bestmäniä ja toimii varmaan vielä seremoniamestarinakin..:D Luottamus on siis kova.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulossa yksi kaaso ja 2 bestmania..järjestelyjen kannalta se on vain meidän kohdalla kätevämpää niin. Millään muulla kai ei ole väliä kuin sillä mikä itsestä tuntuu hyvältä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on kaksi kaasoa ja yksi bestman. Miehellä on niin monta kaveria että jos olisi valinnut enemmän kuin yhden niin olisi jo pitänyt ottaa kymmenen. :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kaasot ja bestman on vähän sellaisia,etten tiedä osaako he vetää seremoniamestarin roolia. Siksi olen ajatellutkin, että olisiko tyhmää pyytää isää siihen hommaan, kun hän on kuitenkin sellainen supliikkimies :)

Meillä on seremoniamestarina mun iskä just sen takia, että hän on todella hyvä siihen hommaan ja se hoituu häneltä varmasti hyvin! :)

Mutta aiheeseen, meillä on 2 kaasoa ja 1 bestman. Kumpikin valitsi, kenet halusi ja itse sai päättää, kuinka monta kaasoa/bestmania haluaa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä on taas että kolme kaasoa ja ehkä on kolme bestmania, kolmas ei ole vielä vastannu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään