raisaj

Kaason ikä

340 viestiä aiheessa

Onhan noista kaasoista vähän juttua täällä ollutkin mutta kuitenkin haluaisin nyt kysäistä että minkä ikäisiä teidän kaasot on?Ja onko sillä (siis iällä) mielestänne mitään väliä?

Mä pyysin kaasokseni pikkusiskoani, joka on 13 vuotta!

Mulla on kyllä isosiskokin, joka meni tänä vuonna itse naimisiin, mutta sillä on ihan pieni ensimmäinen lapsi silmäteränään ja pikkusiskoni on mulle erittäin rakas  :-X

(oikeastaan rakkaampi mitä isosisko..)

Ja meidän hääthän ovat pienet, ettei siskoni niskaan mitään hirmu suuria taakkoja heitetä  :)

Mietin vaan että tämä ei taida olla kovin yleistä, vai..?

Edit: Muokkasin vähän otsikkoa. T: Marzie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kaksi kaasoa (ainakin :) ) joista toinen on 16-vuotias pikkusiskoni :)

Pikkusiskon halusin ehdottomasti kaasokseni ja hän on hyvin innoissaan asiasta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kaaso on häiden aikaan 31 v eli samaa vuosimallia kuin itsekin. Luokkakavereita siis ollaan oltu.

Mutta mikäs ettei nuorempikin neito kaasoksi sopisi; meilläkin on yksi sukulaistyttö (14 v) joka olis voinut hommaan sopia ihan hyvin. Askarteluapua hänestä saan varmaan muutenkin ja olis ollut oikein oiva tyyppi seisomaan alttarilla pitelemässä kimppua ja oikomassa laahusta (jos nyt semmoinen edes tulee  ::)). Miksei makutuomarina ja hössötyskaverina muutenkin.

Vaan luulen että polttareja järkkäämään joku täysi-ikäinen on ehkä kuitenkin sopivampi...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kaaso :-X oli mua (jos oikein muistan) about 5v vanhempi eli kun itse olin 18 niin kyllä hän jo "reilusti" päälle kahdenkymmenen oli. (Eka kaasoni, joka ei sit tullutkaan häihin, olis ollut kanssani saman ikäinen.)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mun kaasot on 23 eli kaksi vuotta mua vanhempia. Meillä ei kyllä ikäero tunnu, ja toisaalta olisin ihan yhtähyvin voinut pyytää hommaan 17-vuotiaan serkkuni joka on mulle pikkusisko jota mulla ei koskaan ollut..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos mun kaasojen keski-ikälasketaan siittä tulee 30v. Toinen on alle ja toinen päälle, ja itse olen siltä väliltä  ;).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kaksi kaasoa. Toinen heistä on kanssani saman ikäinen eli häiden aikaan vieä 23 vee ja toinen on kolme vuotta vanhempi eli 26 vee.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaasoni on mua vuoden vanhempi. Ja kun tässä kypsässä (?) kolkyt ja risat -kastissa jo ollaan, niin olis kyllä tuntunut aika hassulta valita joku juniori kaasoksi. No enpä kyllä tunnekaan ketään potentiaalista sen ikäistä... Mutta tuskin se kaason ikä mikään tärkeä tekijä on, vaan se ystävyys. Niin ja tietty jos kaason pitäis polttareita järkätä, niin teini-ikäisen järkkäämät polttarit lienevät hieman eri tyyppiset kuin 30-jotain-vuotiaan. Siihen en ota kantaa, mitkä olis paremmat ;)

katti

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin, tuosta polttareiden järjestämisestä jo aiemminkin mainittiin. Siis kyllä pikkusisko varmaan osais järjestää polttarit, me kun ei (siis me siskokset) käytetä ollenkaan alkoholia, niin ei niistä sellaiset polttarit tulisikaan. Ja kait se vois isosiskolta apua pyytää niitten polttarien järjestämisessä, jos se sellaiset järjestää. (Itse en kyllä polttareita odotakaan)

Niin, siis meillä itse häätkin on pienet (vain perheet) eli jotain 20 henkeä. Eli se tavallaan on sellainen muodollisuus, mihin ajattelin siskon pyytää, kun se varmasti on hienoa olla sen ikäisenä kaasona (ainakin itse olisin tosi ylpeä, jos olisin päässyt kaasona olemaan niin nuorena, tai edes tähän ikään mennessä), täälläkin tuntuvat melkein puolet pikkusiskoani vanhemmat olemaan ylpeitä kaasoudesta  ;) hyvä niin  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kaikki 3 kaasoa on samana vuonna mun kans syntyneitä eli -79. Kukin tullut mun parhaaksi ystäväksi eri aikoina eri paikoista kuitenkin, eli ei olla mikään ala-asteen kaveriporukka tms. ;D Tuntevat nykyään kyllä toisensa ja tulevat paremmin kuin hyvin juttuun. Pikkusiskoa mulla ei ole, joten ...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaasoni on mua 10 päivää nuorempi.. eli molemmat ollaan 23 v. Ollaan yläasteelta lähtien oltu ystäviä. Pikkusiskoni on häiden aikaan n.15 vuotias ja mietin että minkälaisen "tehtävän" hän saa häissä.

Sen tiedän että pyydän hänet tässä joku ilta suunnittelemaan kutsuja ja muita koristejuttuja kanssani.

Sisko on kuulemma ollut hiukan "pettynyt" kun en ole häntä morsiusneidoksi pyytänyt.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olin ensin ajatellut pyytäväni kaasoksi samanikäisen ystäväni, mutta koska hän asuu 500 km päässä, päädyin kuitenkin omaan pikkusiskooni, joka täyttää 18 v. kuukausi ennen häitämme. Sisko on kuitenkin minulle läheisempi ja rakkaampi.

Pikkusisko on tosi innoissaan tehtävästään ja suunnittelee jo innolla mulle polttareita sekä itselleen kaason pukua. Olen opastanut häntä kysymään neuvoa polttarijärjestelyissä muilta vanhemmilta ystäviltäni, joilla on enemmän kokemusta.

Pikkusisko lähtee kanssani katsomaan hääpukuja ensi kuussa ja osallistuu varmaan oikein mielellään myös kaikkeen askarteluun. Onneksi hänellä ei ole yo-kirjoituksia vielä ensi keväänä, vaan vasta seuraavana. Kaikki menee varmasti hyvin, koska tiedän että äitini hääräilee kuitenkin taustalla...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla toinen kaasoista on 22 tuntia itseäni vanhempi eli myös 23 v. ja toinen on 20 v. ja MIES!! Kyseinen mies on serkkuni ja minulle kuin veli jota minulla ei ole koskaan ollut. Serkkuni on minulle todella läheinen ja ansaitsee kyseisen tehtävän. Mielestäni sillä sukupuolella ei ole niin väliä, vai mitä? Kun kuitenkin naisnäkökulmaa saan naispuoleiselta kaasoltani.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaaso on samaa -79 vuosikertaa. Ollaan tunnettu yläasteelta lähtien.

Olisinhan tietenkin voinut pyytää pikkusiskoani 16 v., mutta hän ei ole yhtään sen tyyppinen, joka minua rauhoittelisi. Taitaisi käydä toisin juuri päin. Kuitenkin sisko auttelee esim. osoitteiden keräämisessä, lupasi huolehtia lahjapöydän ja on hengessä mukana.

Ja on mulla apujoukkoina myös opiskelukaverit, jotka auttelee täällä hääpaikkakunnalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kaasonani on ainut siskoni, joka on mua 5 v. nuorempi eli 24 v. häiden aikaan. Tuntee hyvin mieltymykseni, eli ikäero ei haittaa. Minä olen ilmoittanut etten halua polttareita, mutta hänpä haluaa ne ehdottomasti järjestää, hyvällä maulla tietysti :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mun tuleva kaasoni on mua jotain vuosia nuorempi, mutta ei kai iällä ole merkitystä? Vastuuntunto taitaa olla ikää tärkeämpi, mulle ainakin. Tiedän kaasoni hoitavan tehtävänsä ja myös auttavan minua kun paniikki meinaa iskeä....

                       siitä

               kiss.gif

                    kaasolleni

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toinen, ns. "ykköskaasoni" on saman ikäinen kanssani, eli 27 vuotta ja toinen kaasoistani vuoden nuorempi. Olen tuntenut heidät molemmat lukioajoista saakka. Eipä kai iällä ole merkitystä sen kummempaa, tärkeintä on se, että, että kaaso on läheinen ihminen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kaaso on saman ikäinen kuin minä, eli 26v. Hän ei ole vanhin ystäväni vaan olemme olleet ystäviä n. 3 vuotta. Tosin olemme luokkakavereita, emme vaan tulleet nuorempina toimeen. Hän oli päivän selvä valinta kaasokseni. Ehdoton rakas ystäväni :-X :-X :) Paras valinta ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kaasomanini on minua noin 5 vuotta nuorempi xanty. Ehdottomasti ainoa ihminen jota pystyin edes ajattelemaan kyseiseen hommaan, sielun veljeni ja ystävistä paras -hali :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ja kaasoystävälläni on ikäeroa huimat 5 päivää (tässä kuussa täytetään molemmat 24 v.).  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miun kaasoinani on sisko 35 v. ja serkku 33 v. Eli siis jonnin verran vanhempia kuin mie.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on vähän toisin päin eli toinen kaasoistani on rutkasti vanhempi, kävis ikänsä puolesta melkein äidikseni. Ja toinen taas muutaman vuoden nuorempi. Tätä vanhempaa kaasoani en edes miettinyt oli päivän selvää että hänestä tulee kaasoni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
kaasomanini on minua noin 5 vuotta nuorempi xanty. Ehdottomasti ainoa ihminen jota pystyin edes ajattelemaan kyseiseen hommaan, sielun veljeni ja ystävistä paras -hali :-X

Muistan varanneeni kaasamanin paikan jo reilu vuosi ennenkuin edes tiedettiin että häitä olisi tulossa taikka ennenkuin Pupu-PP oli tavannut ekan kerran sulhonsa  :)  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä vasta mietin ketä pyytäisin kaasokseni. Ajattelin pitkäaikasinta ystävääni. Hänen kanssaan olemme olleet ystävät lapsuudesta asti. Hän tosin asuu 400 km päässä minusta, joten en odota että hän osallistuisi  valmisteluihin. Kunhan on vaan on henkisenä tukena hääpäivänämme.

Jos haluaisin että kaasoni touhuaa häittemme eteen niin silloin saattaisin pyytää serkkuani. Hän asuu lähempänä ja kovasti aktiivinen luonne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kaaso on samanikäinen kuin minä, eli 30-vuotias. Halusin hänet, sillä on sielunystäväni... Toinen vaihtoehto olisi ollut läheisin ystäväni, serkkuni. Mutta päädyin tähän ystävään mm. sen takia, että serkku oli kaasoni ensimmäisissä häissäni  ::)

Kaasoni ei järjestelyihin osallistu kuin loppusuoralla, eli kun tulee joululoman aikoihin Suomeen, hän kun on ulkomailla töissä. Mutta ei se etäisyys haittaa, kunhan on hääpäivänä täällä, hän ja serkku tukena mä selviän mistä hössötyksestä tahansa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään