Nainen bestmannina?


smoasmoa

Recommended Posts

  • 8 months later...
  • 1 month later...

Mä oon toiminut bestmanina veljeni häissä tosin nimityksellä bestWOman. Osia vieraista se kummaksutti mutta veljeni ja mut tuntevat myönsivät valinnan oikeaksi koska olemme veljeni kanssa parhaita ystäviä. Omissa parisuhteen rekisteröinti-juhlissa (eli ns lesbohäissäni) veljeni toimii mun bestmaninä. Kihlatullani tulee olemaan kaaso mutta mä haluan bestmanin.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Mirella

Miten teidän tapauksissa on morsian suhtautunut siihen, että bestman onkin nainen?

Mun yksi ystävä (mies) on menossa kesällä naimisiin. Hänen bestman on nainen. Ystäväni morsiamen on todella vaikea kestää tätä. En ymmärrä miksi  :-?. Sulhanen ja tämä nais-bestman ovat olleet läheisiä ja hyviä ystäviä todella pitkään eikä heidän välillään ole kuitenkaan koskaan ollut mitään muuta kuin ystävyyttä. Tunnen myös tämän morsiamen. Olen kuullut sekä morsiamen että sulhasen suusta ja lisäksi huomannut, että tämä nais-bestman on rasittanut todella paljon heidän suhdettaan :(... Siis vaikkei hän ole varsinaisesti tehnyt mitään, vaan pelkkä hänen ja ko. miehen hyvä ystävyys riittää  :-?.

Link to comment
Share on other sites

Ja tuolla logiikalla bestman = paras mies - sulhanen?!?  ;)

Bestman on paras mies, mutta kun kyseessä on sulhasen bestman, niin eihän se silloin ole sulhanen itse (tai sitten on kyseessä tosi itserakas tyyppi). Eli bestman ei käsitteellisesti kilpaile paremmuudesta kummankaan morsiusparin puoliskon kanssa, kuten bestwoman tekee.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Whatever

Mä olen siskoni kaaso ja veljeni bm, tosin veljen häät on joskus hamassa tulevaisuudessa.

Noista polttarijutuista... saunominen ei käsittääkseni ole pakollista, ja jos haluaa saunoa, niin voihan sen hoitaa vuoroissa. ;) Kyllä polttareihin keksii paljon muutakin aktiviteettia. :)

Edit. Mä todennäköisesti järjestelen veljeni polttareita ja luultavasti toimin seremoniamestarina, koska esiintyminen on mulle äärimmäisen luontevaa. Toisin sanoen, teen niitä juttuja, jotka veljeni mulle uskoo hoidettaviksi. Lisäksi tulen varmasti pitämään puheen - omissa häissäni mulla oli kaksi kaasoa ja kaksi bm:iä, toinen rakas naisystäväni, toinen veljeni. Veljeni piti sitten aivan ihanan puheen.  :-X Ja hyvin olivat järjestelyt sujuneet tuolla porukalla, tosin ihmiset tunsivat toisensa aika hyvin entuudestaan. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Onko kenelläkään kokemusta naispuolisesta Bestmanista? Kultani ei millään keksinyt miespuolisista ystävistään sopivaa ehdokasta ja itsekin olin jo aiemmin ehdottanut että hän voi pyytää parasta ystäväänsä bestmaniksi. Siitä riippumatta että hän on nainen...

Eilen oltiin uuden BM:n kanssa juhlimassa. heräsi kysymys mm. siitä kuinka hän pukeutuu? Onko pukukoodi about samanlainen kuin kaasolla vai tarvitseeko olla pukutyylitään "mies"? Vai voiks olla hame jne? Toki tiedän ettei tarvitse olla mitään tiettyä, mut siis miten teillä muilla on ollut?

Muokattu: , käyttäjä: MarsiM
Link to comment
Share on other sites

Mun toinen kaaso on mies ja päälle tulee tumma puku. Ei käynyt edes mielessä ehdotella mekkoa vaan siksi kun kaasot yleensä on naisia ja sellaiseen pukeutuu. :P

Vastaavasti jos sulhaseni bestman olisi nainen niin en lähtisi pukeutumista ohjaamaan (vaikka naisen pukeutumista mieheksi ei katsottaisi ehkä niin kieroon kuin miestä mekossa.... mene ja tiedä :blink::rolleyes: )

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Mullakin tulee olemaan naispuoleinen bestman eli Bestwoman, eikä se haittaa tippaakaan tyttöystäväni ja sanoi että hän olisi ihmetellyt kovasti jos en olisi pyytänyt tätä naispuolista ystävääni bestwomaniksi. =)

Minkäs teet kun paras ystäväni ja se johon luotat on nainen... =) Saadaahan ainakin vähän erinlainen hääjuhla, kun vieraat ihmettelee bestwomania.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mä olen ystävälleni Bestmanina, ja sama ystävä tulee olemaan mun kaasoni omissa häissäni. Ihan luonnollinen valinta, koska myös miehelläni on nainen bestmanina ja sulkki oli hänen kaasonsa hänen häissään. Mun mielestä sillä sukupuolella ei nyt ole kauheasti väliä. Tärkeintä on se, että suurena päivänä tukena ja turvana on rakas ihminen johon voi luottaa :)

Kaason kanssa ollaan tehty paljon yhteistyötä, ja kimpassa juonnetaan häissä ohjelma, ja hoidetaan järjestelyjä. Tuosta vaateasiasta sen verran, että mulle tulee kellomekko, joka ulkomuodoltaan muistuttaa frakkia :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...