Jump to content
Naimisiin.info

Mitkä olivat toimivia ideoita ja mitkä turhia?


maarittti

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Toimivat:

- stand up. Rentoutti loputkin porukasta ja oli erittäin onnistunut valinta siihen kohtaan, että pari viimeistä tuntia biletetään. 

- juomajärjestely, että nimet kirjoitetaan tuoppiin ja juoma kaadetaan siihen, tölkki heti roskiin. Ei tarvinnut vetää herneitä alkoholin tuhlauksesta ja puolityhjistä tölkeistä joka paikassa. 

- pizzaa iltapalana. Oli sopivan suolainen juttu siihen kohtaan iltaa, ennen stand upia. Kaikki meni. ; ) 

- kuvaajaan panostaminen. Jo 5 esikatselukuvan perusteella tämä oli täysin oikea valinta meille, kuvaaja oli ihana ja otti kivoja kuvia ja saamme psyvät hienor muistot.

- polaroid-terveiset. Vieraat saavat oman kuvansa kiitoskortin mukana. 

- pikä suunnitteluaika. Kaiken sai hioa rauhassa täydelliseksi.

- paljon alkoholittomiakin juomia, kuvaaja, mun veli ja eräs toinen vieras menivät täysin ilman alkoholia. Näitä oli varattu riittävästi, limsaa ja vissyä.

 

Turhat:

- Bilemusiikki illalla, kun porukka keskittyi enemmän seurustelemaan ukotiloissa, kun sade päättyi.

- tuolit takapihalle, kun lähes kaikki seisoskelivat kuitenkin, ihan turhaan revin ressiä niistä. : D

- stressi tunnelmasta. Meidän rakkautemme ja rentous olivat avainsanat, vaikka leikkejäkin pari nähtiin.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Toimivat:

- Drinkkiliput. Jokainen sai mieleistään juomista ja meidän maksettavaksemme tuli vain kohtuullinen määrä. Loppujen lopuksi kyllä juuri kukaan ei itse ostanut juomia, sillä olimme printanneet kavereille vähän ylimääräisiä drinkkilippuja. Yllätyksekseni myös lapset (jotka saivat kukin yhden lipun) olivat todella innoissaan drinkkilipuista ja kävivät oikein ylpeinä ostamassa omat juomansa lipuillaan. :) 

- Vieraskirja, johon otettiin vieraista polaroid-kuvat ja he saivat kirjoittaa meille avioliittoneuvoja. Kirja on ihan mahtavaa luettavaa jälkikäteen!

- Piñata lapsille oli oikein suosittu ja lapset odottivat sitä kovasti.

- Rento ja meidän näköinen ohjelma. Ketään ei nolattu tai pakotettu ja ohjelmaa oli juuri sopivasti.

- Salatehtävät olivat tosi suosittuja ja olivat osaltaan tekemässä rentoa tunnelmaa.

Turhat:

- Soittolistat. Olin tehnyt erikseen päivä- ja iltasoittolistat. Päivälista soi lopulta ehkä puolen tunnin ajan aika hiljaisella. Illalla taas kyllä soitettiin koko ajan musiikkia, mutta vierailla oli niin paljon musiikkitoiveita, ettei meidän valitsemia biisejä kovin montaa ehtinyt tulla.

Link to comment
Share on other sites

Toimivat:

- Maistraattivihkiminen juhlapaikalla. Saatiin kirjoittaa juuri meidän näköinen vihkikaava, joka saikin todella paljon kehuja vierailta. 

- Popparikärry! Halpaa lystiä ja vieraat tykkäsivät todella. Kiva vaihtoehto karkkibuffetille

- Vihkiminen ja juhlat samassa tilassa. Helpotti käytännön järjestelyitä ja vieraidenkin oli helpompi suunnitella liikkumiset. 

- Kutsussa oltiin pyydetty ilmoittamaan toivekappaleita soittolistoihin lisättäväksi. Näiden ja tietysti meidän toiveiden pohjalta kootiin listat, missä oli jokaiselle jotain. Soittolistat oli kokonaisuus, eikä tarvinnut koko ajan vastaanottaa toiveita ja säätää biisejä. 

Turhat:

- Onneksi hääsateenvarjo jäi käyttämättä! Mielenrauhan takia tietysti piti syyshäissä olla mukana.

- Turha oli ottaa virkkuukoukku mukaan kaasoille. Heidän piti irrottaa mun puvun napitus ennen kun katoamme hääyötä viettämään, mutta eihän se sillon 03 aikaan muistunut mieleen. Oli sitten hyvä iltapuuha hotellilla kun mies yrittää irrottaa mua puvusta :D 

- Vieraskirjasta unohtui ohjeistus, joten tuli vain muutamia lappusia. Olin (liian) isolla rahalla ostanut kauniin astian vieraskirjalippulappusille, mutta kaikki tiputtivatkin astiaan "terveiset hääparille" -lappunsa. Olisin kaivannut enemmän ihan vapaamuotoisia tervehdyksiä, mutta nämä nyt on pieniä juttuja. 

 

Ihana tunne, että joutuu oikein miettimällä miettiä turhia juttuja :D Häistä tosin vasta kaksi viikkoa, joten ehkä tässä vaaleanpunaisen sumun hälvetessä osaa katsoa kriittisemminkin. Mutta miksi pitäisi ;) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...