Minku

"SInulla ei ole oikeuksia katsella yhteisöä"

13 posts in this topic

Läppärillä foorumi toimii normaalisti, mutta kännykällä en yhtäkkiä pääse foorumille ollenkaan. Tulee ilmoitus

[#2000] Sinulla ei ole oikeuksia katsella yhteisöä

Mikä mättää? Kännykän selain Opera Mini, toiminut aiemmin normaalisti.

^sun pitänee kirjautua sisään uudestaan. Eli mennä aloitussivulle, ja sieltä.

Mulla on sama ongelma työkoneella, mutta se tulee heti etusivulla enkä edes pääse kirjautumaan... Ei taida olla mitään ratkaisua?

^Mulla meni itsekseen ohi, en tiedä mikä oli. Ei tosiaan antanut mennä minnekään foorumin sivulle, näytti vain tuon virheilmoituksen.

Voisi olla evästeongelma, eli kannattaa ainakin tarkistaa, että ovat selaimessa sallittuja, ja kirjautua ulos foorumilta, tyhjentää ne evästeet ja kirjautua sitten uudelleen sisään.

Mulla on tähän liittyvä ongelma: kun menen kännykällä naimisiin.infon pääsivulle, en saa edes foorumia klikattua auki, saati sisäänkirjautumista. Näen vain pääsivun ja saan klikattua vain kaikenmaailman mainokset auki. Miten pääsen kännykällä foorumille? Käyttöjärjestelmä on Android. 

^ Millä tavalla et saa? Tarkoitatko, että tulee joku virheilmoitus? Vai että et löydä linkkiä foorumille? Mulla ei ole tässä mitään Android-laitetta, että voisin testata, mutta ainakin mun iPhonella pääsivu on niin pientä silppua, että pitää suurentaa, jotta näkyy tuo rivi, jossa on mm. linkki "Hääfoorumi".

Linkki ei reagoi mitenkään, näyttää aivan kuin se olisi jokin kuva, jota ei voi klikata. Suurentaminen ei auta asiaa. 

Kokeilin tuota, ja mulla kyllä toimii normaalisti, siis pystyn klikkaamaan sitä tekstiä ihan normaalisti ja pääsen siitä tänne foorumille. En osaa nyt sanoa miksi se ei sinulla toimi. Android siis käytössä ja puhelimen oma selain.

Mutta pystytkö kännykällä menemään suoraan sivulle www.naimisiin.info/yhteiso ? Siis ettet menisikään ollenkaan pääsivun kautta? Sitä kautta voisit ehkä ohittaa tämän ongelman.

Jaa-a, itse asiassa tänään sain tuon toimimaan, kun suurensin sitä linkkiä aivan älyttömän isoksi. En tiedä oliko se sitten siitä kiinni, mutta hyvä juttu, että sain toimimaan! Jos tuo ongelma vielä tulee, koitan tuota yhteisö-osoitetta, jos se auttaisi. Kiitos vinkeistä! 

Ongelma tulee viestin kirjoittamisen jälkeen.

Kännykkä kyseessä.

Pakko kirjautua ulos ja sitten taas pystyy sivustolla liikkumaan ja lukemaan.

Ongelma ollut varmaan jo 2kk.

Mikäköhän on vikana, kun loin eilen tunnukset foorumille, enkä pysty niillä lainkaan kirjautumaan.

Tulee vain ilmoitus "Pahoittelen, sinulla ei ole oikeuksia tähän!" / "[#1000] Sinulla ei ole oikeuksia katsella yhteisöä", mutta yläreunassa näkyy että olisin kirjautuneena sisään, enkä myöskään enää pysty kirjautumaan ulos. Olen kokeillut kirjautumista eri selaimilla ja eri koneilla / kännykällä ja aina sama..

Pitäisikö luoda uudet tunnukset, ja kokeilla toimisivatko ne..

Viittaan ed.viestiin eikö tätä saada korjattua? On muuten "pikkasen" ärsyttävää!

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...