Annas kun

Helmikuu 2015

41 viestiä aiheessa

Meitä näytti olevan sen verran monta tuolla Häät 2015 nipussa, että ajattelin josko tämä ottais tuulta alleen ihan omanaankin :)

 

Mitä te olette tehneet? Mitä teillä on ensimmäisenä listalla? Millainen vierasmäärä, ajankohta, tunnelma jne? Milloin aloitatte tekemään mitäkin?

 

Ihan kaikenlainen keskustelu Helmikuun 2015 häistä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häät 2015 ystävänpäivänä :) Tähän mennessä olen varannut kirkon, tilannut sormuksen ja ostanut askarteluvärkkejä. Ylihuomenna menemme katsomaan aika todennäköistä juhlapaikkaa. Hääpukua koitan metsästää käytettynä tai jostakin hyvästä alesta, vielä ei ole tullut sitä the pukua vastaan sopivan hintaisena.

 

Vieraita tulee luultavasti olemaan reilu 30, pienehköt pippalot kyseessä siis. Teemana meillä on ystävänpäivä, värimaailmana vaaleanpunainen ja hopea.

 

Mielessä  moni asia on jo suunniteltuna, kun vaan pääsee toteuttamaan. Pikkuhiljaa kaikkia hankintoja, ei hirveästi juhlita näillä vanhempainpäivärahoilla :D

 

Muita helmikuussa -15 naivia? ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

täälläkin häät 14.2.2015 <3  juhlapaikkaa metsästämme kuumeisesti.  vieraita tulee 80-100

väriteemana on puhtaan valkoinen ja suomenlipun sininen

niin ja tietysti PALJON kynttilöitä <3<3<3

 

pukua on jo suunniteltu ja sen teko alkaa toukokuussa.... siihen asti aikaa pudottaa painoa...

 

tuntuu että olis niin kiva päästä oikeesti tekemään jo jotain ihan oikeesti konkreettista... mut ei vielä....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä taas olen jo vuoden odotellut että pääsis jo tekemäänkin jotain, mutta nyt kun ajallisesti se alkaa tuntuu järkevämmältä (muiden mielestä) niin mua ei sit jaksakaan oikein kiinnostaa :D

- Mun pitäis pyytää tarjous juhlapaikasta, koska on vain se yksi ja ainoa paikka mikä halutaan.

- Toisekseen pitäis alkaa etsimään kuvaajaa, mutta kun en tiedä yhtään kenet ottaisi! Ihan monia tonneja ei olis varaa maksaa, mutta en myöskään halua kauheaa kasaa mustavalkeita kuvia, enkä varsinkaan näitä "vintage" fiiliksellä olevia kuvia. Ja niitä näyttää olevan hirmu paljon kuvaajien portfolioissa. Joo, voihan tästä käsittelystäkin keskustella, mutta siltikin se saa mut kääntymään pois sivuilta.. Musta jotenkin tuntuu että se MV ja "siniharmaus" on vaan keino peitellä jotenkin huonoja kuvia. Eikä siinä, kaikillehan niitä aina tulee, mutta mä mielummin haluaisin ihan "oikeista kuvista" päättää haluanko juuri tätä kuvaajaa.

- Miehen pitäis päättää bestman! Ja pian!

- Miehen oon jo velvoittanut keksimään ja päättämään meille "häävalssin". Eli siis jonkun ihanan kivan kappaleen jonka mukaan huojutaan sitten eka tanssimme :) Mulle on ihan sama mikä se on, kivempi jos se ees tulee miehen sydämestä sitten (tai ajatusvinksahduksesta)

 

Mulla lähtee huomenna paketti kaasolle. Sille tulee yllärinä korttimateriaalia :P Se on niin kaivannut tuolla toisella puolella suomea tuota häävalmisteluihin osallistumista, niin nyt sitten pääsee ;) Mä oon tehnyt ihan vaan tavallisesta tulostinpaperista sekä vesivärillä maalatuista papereista sellaisia "mallikappaleita" missä on vaan paljon ideoita ripoteltuna ja niistä sitten koitettais yhdessä rakentaa toimivaa :) On siellä laatikossa sitten vähän energiaakin matkaan jotta jaksaa suunnitella ;)

 

 

Oon myös hankkimassa jossain välissä ebaysta tai muualta tota kattaustarviketta, jotta päästäis sitä itsekin vähän kokeilemaan näin kotona ja mallaamaan muutenkin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noniin, ainakin yksi hääpäiväkaima täällä siis meille ;)

 

Mä huusin puvun itselleni ebaysta, näkyy eilen olleen tulossa jo Saksassa. Huomenna tiedossa posteljoonin kyttäystä :D Voipi kyllä mennä ensi viikkoon että on perillä.

 

Mä olen yllättynyt, että mun viimetipan mies on jo saanut aikaiseksi pyytää itselleen molemmat bestmanit! Mun jatkuva papatus häistä on tainnut saada raukan jo ajattelemaan, että häät ovat piankin! :D

 

Voihan häätanssi... Mä haluaisin niin kovasti meidän biisin, Olavi Uusivirran Nuori ja kaunis meille häätanssiksi, mutta enpä tiedä mahtaako illan orkesteri sellaista musaa soitella. Enkä tiedä miten tuota tanssittaisiin, nojaillen kai :D

 

Meillä on tosiaan jo tuo juhlapaikka varattuna! Eräs kylpylähotellin kokoustila. Se ei välttämättä edes hirveästi koristuksia kaipaa, kaunis, suurehko avara tila, jossa kaksi seinää ovat kokonaan lasia. Kesällä siitä avautuu upea maisema rannalle ja merelle, mutta helmikuussa pimeän aikaan sillä ei taida kamalasti olla väliä :D

Mites muilla? Millainen juhlapaikka/miljöö on suunnitelmissa muille talvimorsiamille?

 

Mulla syyhyäis kädet niin paljon alkaa jo värkkäämään kaikkea!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei  mies oo kauheen mikään hääfiilistelijä. On sillä ihan hitusen noussut jo kiinnostus asiaa kohtaan, mutta en oo uskaltanut puhua niin paljoa kun ehkä vois. Kun aiemmin sieltä tuli vaan sitä "niihin on niin kauan vielä" huttua ja nyt kun niistä voi puhua ja pitää puhua, niin jätän silti paljon sanomatta ettei tarviis kuunnella sitä loputonta narinaa ja mukahauskaa vitsailua.

 

On se kuitenkin istunut mun kanssa pöydän ääressä ja sanonut ketä se haluaa omista tuttavistaan häihin kutsua. Ja että monellekko varataan paikka niistä, eli saako kaveritkin tuoda kumppaninsa ja perheensä jne. Eli nyt meitä sitten on 59 henkeä kaikkinensa :) Aika hyvin kun laskin että millään ei päästä yli 65 ainakaan, noh, oltais päästy kyllä mutta koska mies ei halunnutkaan kutsua ihan koko sukuaan, niin mä sitten laitoin 3 omaa henkee listalle vielä joita en alkuun edes miettinyt.

 

 

 

Onko muuten noi miehet kovinkin tietoisia edes noista "teidän biiseistä"? :D Tai ylipäänsä innostuneita jos niille sanoo että sen sit kans pitää olla valssi tms. Vai onko tää näitä naistenjuttuja että päätätte kappaleen ja mies sit vikisee vaan (ja jupisee selän takana tai sitten sitä ei ees kiinnosta). Tuntuu että niin monilla on kovinkin perillä olevia miehiä, siis jotka joko arvostaa sitä valssia tai tietää muutenkin näistä kuvioista ja haluaa osallistua.. Ei oo pelkoa että meillä ois :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näyttää sille, että Savon sydänmessäkin vietetään häitä ystävänpäivänä 2015! Paikka on varattu ja hiukan askartelutarvikkeita ostettu jemmaan. Sulhanen teki viimeviikolla spotifyhyn soittolistan ja alamme pikkuhiljaa keräillä sinne biisejä. Hän on jo pyytänyt veljensä bestmaniksi ja minä pyydän perjantaina (ystävänpäivänä) ystäväni kaasoksi.  Avokki on kovin innoissaan häistä ja etenkin häämatkasta.  Mie olen meistä se, joka on enempi silleen, että "onhan tässä vielä aikaa" :D

 

Puvun mallia olen alkanutmiettiä pikkuhiljaa ja käytettyjen pukujen myynti-ilmoituksia seuraan aktiivisesti useammasta paikasta. Kesä-heinäkuussa tilaan tai laitan tekeille puvun, mikäli en ole siihen mennessä löytänyt mieleistä käytettynä.

 

Juhlatila tulee olemaan hyvin simppeli ja tyylikäs funkkistalo. Vieraita tulee. 30 henkilöä, joten pienet häät on kyseessä. Alustavasti olemme ajatelleet väreiksi kylmää vaaleanpunaista,hopeaa/harmaata ja jotain tehosteväriä, jota emme ole vielä päättäneet. Menusuunnitelman mukaan ruoka tulee olemaan laadukkaista raaka-aineista tehtyä yksinkertaista (lähi)ruokaa. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kysyin sitten eilen juhlapaikkaamme uudeleen. Vuosi sitten kyselty oli liian aikaisin, kaikki hyvin todennäköisesti onnistuisi, mutta viimeisimmän tiedustelun myötä nyt ollaan ihan liian myöhässä, joskin meno näyttää siltä että vaikka kuinka oltaisi sovittu häistä ja maksettukin varausmaksu tms. niin veikkaisin että siltikin meidät olisi lähetetty juhlimaan jonnekin muualle. Että sellanen tarina.

 

Nyt ois sitten haussa epätoivoisesti joku hieno paikka joka kestää silmäilyjä ulkoa sekä sisältä ja jossa saa myös arkena pitää häät. Etsintä alue on niinkin laaja kuin puolet suomesta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en löydä mitään kivaa ja oikeesti hyvää juhlapaikkaa mistään :(

Päivästä ei jousteta. Se on arkipäivä.

 

- Pari majoituspaikkaa pitäisi olla juhlapaikan välittömässä läheisyydessä paria vierasta ja meidän perheen lapsia varten.

- Joissain pitäisi pystyä pitämään jatkot. Se ei missään nimessä ole baari, mutta siellä voisi sitten ottaa vähän omia juomia joka tapauksessa.

- Ja juhlapaikan pitäisi joko olla samassa pihassa jatkopaikan kanssa, tai sitten yhden seuraavista väleistä pitää olla siirtymävapaa: juhlista jatkoille tai jatkoilta nukkumaan.

- Juhlatilan pitäisi olla itsessään jo mahdollisimma näyttävä ettei tarvitse paljon koristeita raahata mukanaan, koska nyt on melkein koko suomi hakualueena.

- Juhlatilassa pitää pystyä järjestämään vihkiminen jotenkin kivasti.

 

Kaiken lisäksi kohtuullinen hinta. Kaikin tavoin.

 

Isot plussat jos vielä sattuu löytyy saunaa ja poreammettakin niin saadaan sitten kiittää muutamia osallistujia ja löhöillä seuraava päivä heidän kanssaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Annas kun, joko on sopiva juhlapaikka löytynyt? :)

 

Milläs mallilla muilla helmimorsiamilla on järjestelyt?

 

Mä sain just eilen paskarreltua kutsukortteihin ja paikkakortteihin pohjat! Kaikki askarteluvärkit on valmiina kun vaan jaksais tehdä :D Kyllä niin paljon on kaikkea pientä väkerrettävää, että taitaa olla ihan fiksua tehdä kaikki mahdollinen jo näinkin hyvissä ajoin. Ihan varmasti sitä stressiä ehtii ihan muutenkin kasaantua sinne ensi vuoden alkuun :)
Valmiina on nyt siis puku, sormukset, kengät, tiara, askartelutarvikkeet, koristeet hääautoon sekä pöytäkoristeet (paitsi maljakot ja Ikean tuikkukipot vielä puuttuvat). Aika hyvällä mallilla tässä siis ollaan :girl_smile: Hankintalistalla olis vielä puku miehelle, korvakorut mulle, vannehame, ja mitähän kaikkea muuta :ph34r: Tuntuu että puuttuvia asioita juolahtelee koko ajan lisää mieleen!

 

Mä päädyin siihen ratkaisuun että meille ei tule pöytäkukkia lainkaan, vaan ne korvataan isolla määrällä tuikkuja, kelluvia kynttilöitä ja ruusun terälehtiä :) Teen sellaiseen suorakulmion muotoiseen maljakkoon "asetelman", jossa pohjalla on noita terälehtiä, timantteja, sekä teemavärin mukaiset veteen upotettavat led-valot! Pinnalle kellukynttilöitä. Ongelmana on vain löytää sellaisia tarpeeksi pitkällä paloajalla :unsure:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No huhhuh! Vielä ei oo ees selvillä onko rahaa tai minkä verran sitä on, mutta miehelle ostettiin just puku ja kauluspaita!

 

Sormukset teetetään ja en millään jaksa odottaa että saadaan luonnokset! Saati että saan jo sen sormuksen sormeeni. Ihan huikaisevan ihanalta se ainakin kuulosti kun mun itse piirtämän suunnitelman (ja mun halujen) pohjalta rakentuu :) Mieskin löysi itselleen mieluisen mallin.

 

Ensimmäiset puvut minäkin oon käynyt jo sovittamassa, mutta en kyllä käsitä miten tämmöisille lyhyelle ja keskileveelle mikään A-linja edes sopii. Yäk! Ja niitähän ne ainoastaan eteen kiikuttaa. Mulla on tarpeeks levee persus ilman niitä helmojakin. Puhumattakaan siitä miten vyötärölle kapeimman kohdan tullessa mä tunnun olevan entistä lyhyempi ja töpömmän näkönen yläosasta. Tai sitten ne mekot vaan oli ihan surkeita..

 

 

Juhlapaikkaa pitäis vaan keksiä vielä jostain :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä hääpäivä 14.2. joka oliihan miehen oma idea kun päivää mietittiin.

Paljoa ei vieläkään oo tullu tehtyä; hääpaikka varattu, kutsut lähetetty viime viikolla ja hääyön sviitti varattu. Puvun ostan ihan rahapoliittisista syistä käytettynä, mikä ei kyllä ees haittaa :)

Teemaksi ajateltiin kaasojen kans jotain muuta kuin punaista, että erottuis vähän tuosta ystävänpäivästä. Varmaankin musta-kulta-valkoinen värimaailma. Hääpaikka on aika ruskeaan taittuva.

Paniikkia ei vielä ole päällä vaikka valmistelut on ihan vaiheessa. Laihdutus on ainut mikä alkaa stressaamaan... Tuli kesälomalla otettua liiankin rennosti :D

Eiköhän kun RSVP menee umpeen niin alkaa täys tohina ja järjestely!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä hääpäivä myös 14.2.2015 ja Turussa juhlitaan.

Kirkko, juhlapaikka + pitopalvelu varattu.

Floristin koulutuksen omaava työkaverini on lupautunut tekemään kimppuni, sekä auttamaan koristeluissa. Pöytäkoristeina kuusenoksia, käpyjä, sammalpalloja, sekä kynttilöitä. 

Kampaaja ja hääyöhotelli buukattu :)

Kuumeisesti etsitään häämatkakohdetta.

Mistä löytäis kivan puvun :girl_impossible:???

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin ystävänpäivähäät<3 kiva huomata, että monta muutakin löytyy! Meillä on varattuna juhlapaikka, pitopalvelu, vihkijä ja bändi. Puku on ostettu ja koristeita suunniteltu ja osittain hankittu. Isompia puutteita vielä on kuvaaja ja häämatka.. Jännittääkö teitä muita jo tuleva hääpäivä :)?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin ja kampaaja/meikkaaja puuttuu kans vielä mut yritän tällä viikolla saada varattua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onpas täällä paljon hääpäiväkaimoja :girl_pinkglassesf:

Ei vielä varsinaisesti jännitä, mutta stressi alkaa kyllä puskea. Oon suunnitellut häitä niin pitkään ja aloittanut valmistelut niin aikaisin, että tää rapiat 3kk tuntuu niin älyttömän lyhyeltä!!

 

Puku on (tosin pitää vielä kavennuttaa se), sormukset on, kengät on, koristeet on, korut on (paitsi sulho hankkii minulle viimeisen osan korusettiäni joululahjaksi). Kirkko, meikki, kampaus ja juhlapaikka (jonka kautta hoituvat tilat, syömingit, majoitus ja bändi) on varattuna. Tuleva appiukko hoitaa kuvaamisen. Hääinfot, paikkakortit, hääbingo, riisipussukat ja auton takalasin koriste ovat valmiit. Taustamusabiisit on koottuna. Häämatka on varattuna. Esteidentutkinnatkin käytiin jo laittamassa vireille.

 

Hääauto ja miehen puku puuttuvat vielä, mutta ne ovatkin miehen vastuulla, joten en suostu niistä ottamaan stressiä. ;) Häävalssista pitää vielä sopia ja tilata kukkaset, ja hankkia passit häämatkaa varten. Kutsut odottavat valmiina lähetystä! Lähempänä pitää vielä toki tehdä tarkennukset juhlapaikan ja kirkon kanssa, sekä tehdä pöytäjärjestys, mutta toistaiseksi hommat on aika hanskassa :girl_haha:  Lähes kaikki mitä tässä vaiheessa nyt voi olla tehtynä on tehty :)

 

Niin juu, suurin stressin aihe on edelleen selvittämättä! En tiedä mihin lapsi menee hääyöksi ja kuka tulee päästämään koirat pihalle :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei viikko sitten ollu edes juhlapaikkaa! Mutta nyt kuulkaas lyyti kirjottaa. Sekin meiltä viimein löytyy!
Kutsut on viimeisiä silauksia vaille valmiit, kuoret on tulostettu jo ja vihkijäkin on varattu :)

Nyt mä voin huokaista helpotuksesta. Viimeiset 9kk on olleet ihan pelkkää tuskaa hääkuvioiden kanssa, mutta näin ne sitten viikossa etenee huimaa vauhtia!

 

Kuhan tässä joutaa keskittymään lapsilta huomenna niin sitten lähtee tilaukseen koristetarvikkeita ja karkkibuffan kipposia :) Kaikkea on katsottu valmiiksi mutta koska juhlatilakin on ollut pelkkää kysymysmerkkiä niin ei oo uskaltanut vielä, koska määrät riippuu aina ja kaikesta. Mutta jos nyt onnistaisi loppuajan ♥

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin viikon aikana tullut edistysaskelia: kuvaaja sekä kampaaja/meikkaaja varattu, ja ensimmäiset karkit karkkibuffaan ostettu, oli vaan pakko kun löytyi niin söpöjä vaahtokarkkeja ja Tigerista kovia sydänvadelmakarkkeja, kipot löytyi btw myös sieltä. Nyt sit seuraavaksi pitäis saada kutsut lähtemään ja siinä samassa finalisoitua vieraslista. Toisaalta tuntuu aikaiselta, mutta haluaisin silti lähettää, koska ihmiset ovat suunnittelemassa talvilomiaan yms. Ja niin, häämatka pitäis buukata. Mihin ootte muut lähdössä? Me ei vielä olla keksitty, ja lomaa on vain viikko :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ollaankohan me sitten jotenkin myöhässä kun ajattelin että kutsut lähetetään joulukuun ekalla viikolla? :o Häihin siis aikaa rapiat 2kk, ilmoittautumisaikaa n. 5 viikkoa. Tosin suurin osa meidän vieraista osaa odottaa kutsua ja tietävät häiden ajankohdan :)

 

Koska te ajattelitte käydä kyselemässä kukkasia? Mahtaako mennä liian viimetippaan, jos kukat laittaa tilaukseen vasta heti vuoden alussa? Ei viitsisi mennä kaupoille kesken pahimpia joulukiireitä! Pitäsköhän mennä mieluummin jo marraskuun lopulla..?

 

Annas kun, ihan mahtavaa että lopultakin löysitte juhlapaikan! :) On varmasti ollut jo iso stressi päällä asiasta!

helmi2015, me ollaan lähdössä Dubaihin. Tarpeeksi lähellä, mutta tarpeeksi lämmin viikon matkaa varten :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No tota Dubaita mekin ollaan mietitty, juurikin mainitsemistasi syistä :) kutsujen osalta mietin lahjalistaa, pitäiskö sen olla valmis jo kutsuja lähettäessä, vai olisko ok laittaa vain linkki maininnalla että se täydentyy myöhemmin? Ei mun mielestä sinänsä ole mitenkään myöhään lähettää kutsu joulukuun alkupuolella, taidan itse olla vähän hätähousu tässä asiassa :) tosin meidän häät osunee hiihtoloman aikaan, niin ihmisillä saattaa olla enemmän muita menoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös yksi helmikuun morsian, häät ystävänpäivänä :) Hääkuume nousee koko ajan kun aika alkaa käydä vähiin. Kutsut lähetimme viime viikolla ja mukavasti on ilmottautumisiakin saatu. 

 

Kaikki alkaa olaa hyvällä mallilla, puuttuu lähinnä enää pikkujuttuja: kuulutukset, sormusten kaiverrus, kukat jne. Ja sata miljoonaa asiaa tuohon päälle  ^_^ Hyvin ehtii vielä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, elämää tässä ketjussa :) mekin saatiin viikonloppuna kutsut postiin ja ekat ilmoittautumiset on saatu. Häämatkakin tuli tuossa buukattua ja Dubai on sit meidänkin kohde. Kokonaan puuttuu vielä kukat, tosin niitä tulee vain kimppu ja vieheet, vihkiseremonian tarkempi suunnittelu (siviili), taustamusiikki, juomamenun suunnittelu ja juomahankinnat...ja kaikenlaista muuta..huhhuh...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi apua... Oon näköjään ihan vaiheessa järkkäilyjen suhteen :D

Meillä on vasta häämatka buukattu (Boston-Punta Cana), juhlatila, saapuvat vieraat varmistettu, valokuvaaja (ei kylläkään 100% varmuudella), häitä edeltävän yön hotelli kaasojen kanssa varattu sekä hääyön sviitti.

Näköjään hommaa riittää aivan tarpeeksi vielä!

Pukuja oon käyny sovittelemas, mutta vieläkään ei oo löytyny. Ostan käytettynä ja kaikki mitä oon käyny kokeilemas ei oo jostain kohtaa mahtunu päälle tms.

Mutta ei kyllä vieläkään silti paniikkia ole iskenyt :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jesh! Puku löytyi ja vieläpä edullisesti. Espoon Zazabellan outletista ja oli -50%. Sain vielä tilattua kengät ja häälaukunkin. Enää tarvii musta tekoturkis bolero etsiä ja asu on koossa :D Kylläpä helpotti!

Lisäksi pitäis löytää kohtuuhintainen pesula missä pesettää puku ennen juhlia... Onko kellään vinkkejä moisista Espoon suunnalta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa helmimorsiot! ZaraQ - hienoa, että puku löytyi! Meille on tässä tippunut vastauksia kutsuihin, ja about puolet niistä on saatu. Aikaa on vielä. Kuinka paljon muut olette jo tehneet valmiiksi kaikenlaisia häihin liittyviä pieniä yksityiskohtia? Aloin vaan tässä tuntea itseni jopa hiukan hölmöksi, kun haluaisin käydä jo ostamassa valmiiksi odottamaan buffakarkit, iltapalasipsit, kertakäyttölautaset, oikeastaan kaiken, mitä tässä vaiheessa pystyy. Mulla on jotenkin ajatuksena, että se olis kaikki sit pois viimeisten viikkojen stressistä, jota en todellakaan haluaisi. Koristeetkin haluaisin jo askarrella, mutta kun vierasmääräkään ei ole tiedossa, niin en tiedä paljonko hääkarkkeja pitäisi tehdä :girl_haha: . Kaikenlaisia vähän isompiakin juttuja on kyllä hoitamatta vielä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään