pisarameri

Kuinka pitkään seurustelitte ennen kihloja?

245 posts in this topic

2,5v sitten kihlat ja siis kihloja takana 11v3kk kun häät

Edited by Rouva0818
Leijona123 likes this

...

Edited by Melassi

Neljä vuotta ja pari päivää päälle seurusteltiin ennen kihloja. Vähän jo rupesi polttelemaan, minulle olisi sopinut niinkin päin että oltaisiin menty vaikka kolmen vuoden jälkeen kihloihin ja siitä parin vuoden päästä naimisiin, nyt menee sitten siten, että neljä vuotta seurustelua, ja vuosi kihloissa ja sitten naimisiin. Pidempi kihlausaika olisi antanut vähän enemmän aikaa säästämiselle ja häiden suunnittelemiselle. Joka tapauksessa, olen erittäin onnellinen ja tyytyväinen - nyt ainakin tiedän, että mies kosi täysin omasta tahdostaan ja juuri silloin kun koki ajan sopivaksi, ilman painostusta :wub:

8 vuotta, 3 kuukautta, 23 päivää. Lasketaan ensimmäisistä treffeistä, siitä voi meidän yhteisen elämän katsoa alkaneeksi. :wub:

8v ja pari kk. Yhdessä asuttu hieman päälle 5 vuotta. 

Itse kosintaa kuumeilevana on lohdullista lukea, että harvalla kihlautumiseen kuluu aikaa yli kolmea vuotta ja moni on reilusti nopeampikin:D 

Meillä on nyt seurustelua takana vasta 8 kk ja avoliittoa 7 kk, mutta toisemme olemme lapsuudesta saakka tunteneet. Ikääkin on jo 27 ja 29, joten VOISKO SE JO KOSIA:girl_cray2:

Kirjoittelen tähänkin ketjuun, kun innoissani näitä juttuja nyt luen. Katijohanna90 tuskailee näemmä täälläkin, ihana! :P Meillä tosiaan homma lyöty ns. lukkoon. Sormukset valittu ja häitäkin hieman jo suunniteltu. Tuleva sulho on kuitenkin sitä mieltä, että kihloissa ei olla ennenkuin on oikea kosinta suoritettu, joten sitä odotellessa. Päätös naimisiinmenosta nyt kun kuitenkin on jo käytännössä tehty, niin olemme seurustelleet vain 1 vuosi ja 3 kuukautta. Saman katon alla olemme asuneet 9kk. Voisin sanoa yllätyksekseni, että nopeaa toimintaa tuolta rakkaaltani - en olisi uskonut! Mutta elämää jo nähneenä tiedämme, että tämä päätös on ja pysyy enkä voisi onnellisempi olla. :-X Puheista päätellen veikkaan kosintapäiväksi uuttavuotta jolloin meillä tulee yhteistä elämää 2 vuotta täyteen. Mutta saa nähdä, voihan se kauemmankin odotuttaa ihan piruuttaan! 

Hennel1 likes this

Yhteen muutettiin 8kk kohdalla ja kihlauduttiin noin vuoden seurustelun jälkeen, ystävänpäivänä ❤️

Opukka likes this

HALLELUJAA NYT OLLAAN KIHLOISSA!:girl_pinkglassesf:

Seurustelua tuli sitten kasaan 9 kk ennen sormuksia. Aika vähän, mutta tosiaan me ollaan lapsuudenkavereita ja läpituttuja jo ennestään. Mitäs sitä sitten jahkailemaan. Nyt vaan kuumeisesti odotellaan, että tilatut sormukset saapuvat.

Hennel1 and Opukka like this

Seurusteltiin vuosi ja kuukausi ennen kihlautumispäätöstä. Kihlat tuli minusta vähän yllättäen kun olin itse sitä suunnitellu että "sitten myöhemmin kun asutaan yhdessä". Ollaan muuttamassa yhteen kunhan saan koulun päätökseen tänä keväänä.