pisarameri

Kuinka pitkään seurustelitte ennen kihloja?

260 posts in this topic

2v10kk seurustelua ja eilen kihlasin tulevan vaimoni.  Muutto yhteen kesäkuussa.

Voiko onnesta pakahtua?:wub:

Tapasimme kun opiskelin miehen pikkusiskon kanssa samassa opiskelupaikassa, taisin olla 21 v eli johan siitä tulee sitten kuutisen vuotta siihen kun päätimme mennä naimisiin, kihlasormusta ei kylläkään vielä ole, kyse oli enemmän yhteisestä päätöksestä ja olen hyvin tarkka koruistani.. 

4 vuotta seurusteltu. Itse olisin tehnyt päätöksen naimisiin menosta jos 2 vuotta sitten, mutta tässäpä sitä vielä odotellaan. Alkaa usko loppua. 

10 kk oltiin seurusteltu, kihlauduttiin kun olin 20.v ja mies 21 :wub:

8 vuotta ehdittiin seurustella ennen kihloja. Kihlautuessa oltiin 26v ja 30v.

No me ehdittiin seurustella pari kuukautta. Sitten päivämäärällä 1122 vaihdettiin sormukset, kun ollaan molemmat jo uusinta kierroksella.

Naimisiin mennään joskus vuosien päästä hyvin pienimuotoisesti, kirkkoherran virastossa kahden todistajan läsnä ollessa.

Ehdittiin seurustella kolmisen kuukautta, mutta juttumme on alkanut jo vuonna 2019. Olimme jo kihlautumassa vuonna 2020, mutta itselleni meni sitten pupu housuun. Erosimme, mutta löysimme toisemme uudelleen tämän vuoden keväällä. Nyt olen varma meistä ja mennään naimisiin varmaan ensi vuonna, 2023.