pisarameri

Kuinka pitkään seurustelitte ennen kihloja?

248 posts in this topic

Yli 10v seurusteltiin ennen kihloja, ikää minulla 25v. Nyt oli juuri oikea hetki kihlautua ja aloittaa häiden suunnittelu.

Joulukuussa kihlauduttiin ja maaliskuussa tuli täyteen 5 vuotta seurustelua. Hiljattain kuulin että mies oli jo pari vuotta suunnittellut kosivansa, oli kuulemma puolitoista vuotta sitten jo kysynyt ystäväänsä bestmaniksi :D 

4kk. Meillä itse asiassa kihlatkin ovat lähinnä nimelliset, lähinnä henkisesti sitouduttu tai jotain. :) Tyttöystäväkin on laihtunut viime aikoina jotenka kihlasormus on hänelle jo väljä, eikä olla uutta ostettu. Minä pidän, tyttöystävä ei. :D

Katijohanna90 likes this

Lähes 1,5 vuotta ehti tulla täyteen (tarkalleen tulee täyteen huomenna). 

Mentiin kihloihin tasan kaksi viikkoa sitten  :girl_in_love: Yhdessä ollaan oltu lähes viisi ja puoli vuotta, joista avoliitossa vuosi ja pari kuukautta.

Oltiin seurusteltu viisi vuotta :) mun ensirakkaus ja aloitimme seurustelemaan ollessamme 16 vuotiaita :)

Me olemme periaatteessa kihlautuneet kahdesti. Kun minä otin ja kosin vuosia takaperin jouluaattona, olimme ennättäneet seurustelemaan 2,5 vuotta. Mies kosi vielä itse päälle vuoden myöhemmin ystävänpäivänä. Kokonaisuudessaan olimme siis ennättäneet seurustella neljättä vuotta :)

Edited by Janique

Olimme seurustelleet viisi vuotta, joista asuttu yhdessä neljä. Häät ovat kahden vuoden päästä :)

Olimme seurustelleet ennen kihloja 5½ kuukautta, mutta olemme tunteneet toisemme kuitenkin parin vuoden ajan. Alun perin työkavereina tutustuttiin ja siitä hiljalleen alkoi toinen kiinnostaa. Hetken ollessa kypsä pyysin puoliskoani kahville ja siitä meidän juttu alkoikin sitten edetä nopeammin. Löysimme toisistamme sielunkumppanin.

Katijohanna90 likes this

Seurustelua n. 2,5 vuotta, josta reilu 2 v. avoliitossa. :)

Seurustelua takana n. 2v 8kk ja yhteisen katon alla n. 2.5 vuotta. :)

Me oltiin seurusteltu 5v! Ollaan molemmat 23v. Ollaan kohta oltu kuukauden kihloissa <3 <3 

Jaa-a, tänne on hyvä tulla järkyttään ihmisiä. :D Seurusteltiin noin 2 ja puol kuukautta ja sit hää kosi ystävänpäivänä, tunnettu viime syksystä. :D Ystävystyttiin toooosi nopeesti, sitä vaan jotenkin koki et toiseen pysty luottaan. :) Ja ystävystymisellä tarkotan et ei ollu heti aluks, ainakaan toisella meistä, mitään taka-ajatuksia, pysty rauhas tutustumaan ilman et ois ruvennu esittään, tietosesti tai tiedostamatta, parhaita puolia ittestään. :D Ja häät on tänä kesänä. <3 Sen tuntee kyl millon sen aika on. :) Etten nyt suoranaisesti suosittele noin nopeata aikataulua, mut meidän tapaukses se tuntu oikeelta kun kumpikaan ei tahtonu asuu saman katon alla ennen naimisiinmenoa. :) Ja tahdonasiahan avioliitto on. :)

Katijohanna90 likes this

Me ollaan häiden aikaan tunnettu vajaa 6 vuotta, seurusteltu (vähän laskutavasta riippuen) n. 5 vuotta, yhdessä asuttu lähes tarkalleen 3 vuotta, joista vuoden yhteisessä omistusasunnossa. "Kihloihin" mentiin vähän yli 2kk ennen häitä, eli päätettiin hääpäivä ja aloitettiin hääjärjestelyt.

Ensimmäisenä seurustelun vuosipäivänä mua kosittiin. :girl_in_love: Yhdessä ehdittiin asua 6kk. Häitä vietetään kesällä 2015. :gpari:

Katijohanna90 likes this

reilu 4 vuotta

Edited by TurSu

Oltiin oltu yhdessä 3 vuotta ja 9 kuukautta, josta 3 vuotta ja 3 kuukautta astuttu yhdessä.

Meillä yhteistä hyrskyä ja myrskyä, onnea ja iloa takana pian 14 vuotta, 2 lastakin jo  :)
Kolmekymppiä tulee pian täyteen...

Eli juuri kihlauduttu ;)

:girl_dance:

Edited by Pinkura

Vähän reilu 2 vuotta ennen kuin mies kosi. Kihloissa ollaan oltu melkein 4 vuotta.

6 vuottahan siihen meni. Ei mikään maailman romanttisin kosinta, vaan ihan yhteinen päätös. Toistaiseksi on vain meidän kahden tiedossa, kun siskoni meni viime viikonloppuna naimisiin. Ei haluttu paljastaa kellekään heti ennen eikä jälkeen häiden, joten vielä muutama viikko odotellaan. Nyt kun vielä saataisi ne sormuksetkin tilattua..