Jump to content
Naimisiin.info

Kokemattomat matkailijat


Guest Vieras_mimmi_*

Recommended Posts

Olen ollut vain joskus vanhempien kanssa pakettimatkalla ja nyt ollaan menossa miehen kanssa häämatkalle jossa on lennot varattu itse.

Kun lentomatkalla helsinki-usa vaihdetaan konetta, pitääkö matkatavarat itse vaihtaa koneeseen vai meneeko ne automaattisesti siellä missä vaihdetaan konetta..?

Lufthansan sivuilta yritin tutkia mutta kun siellä ei ole suomea, niin onko niin kuin ymmärsin että luffen lennoille voi paikan varata vasta 23 tuntia aiemmin..?

Kiitoksia..

Link to comment
Share on other sites

Vaihdatteko konetta Euroopan vai Amerikan puolella? Veikkasin tuosta Lufthansasta että Euroopan puolella, jolloin matkatavarat menevät suoraan. Mikäli vaihto taas on Amerikan mantereen puolella pitää matkatavarat itse vetää tullin läpi :)

Link to comment
Share on other sites

Vaihdatteko konetta Euroopan vai Amerikan puolella? Veikkasin tuosta Lufthansasta että Euroopan puolella, jolloin matkatavarat menevät suoraan. Mikäli vaihto taas on Amerikan mantereen puolella pitää matkatavarat itse vetää tullin läpi :)

vaihdamme konetta euroopassa, franfurtissa..

Link to comment
Share on other sites

siis franKfurtissa :girl_wink: .. koneessa pitäisi ilmeisesti olla ilmainen tarjoilukin :)

hieman jännittää kuin ei ole kokemusta kuin valmismatkoista että miten se matka sitten sujuu..

Link to comment
Share on other sites

Jos olette varanneet lennot ns. yhtenä lippuna esim. Helsinki-Frankfurt-NYC, eikä erikseen esim. Helsinki-Frankfurt ja Frankfurt-NYC, niin matkatavarat menevät automaattisesti perille asti, tietenkin tämä kannattaa vielä varmistaa check-in vaiheessa.

Lufthansan reittilennoilla on ilmainen tarjoilu.

Link to comment
Share on other sites

Joo, tosiaan kun teette Hesassa lähtöselvitystä niin siinä se viimeistään selviää. Mutta melko varmasti laukut menevät perille asti eli Frankfurtissa teidän pitää vain ite löytää lähtöportti. Saatte tietoon lähtöportin jo Hesassa (lukee lipussa), mutta se kannattaa varmistaa vielä Frankfurtin lentokentällä monitoreista, ettei ole vaihtunut.

Muistakaa ohje: kysyvä ei tieltä eksy! Ja seuratkaa muita niin hyvin se menee! Mukavaa matkaa! Usa on ihana maa, minne päin sitten suunnistattekaan!

Link to comment
Share on other sites

Kiitos vastauksista..

lennot on tosiaan varattu suoraan Orlandoon asti, menemme siis Floridaa kiertelemään. :)

Jostain vain luin että esim. Finnair ei selvittäisi kilpailevan yhtiön matkatavaroita mutta meillä ei pitäisi sitä ongelmaa siis olla kun kaikki lennot on lufthansalta.

Toivotaan että ilmat on suosiollisia, nyt on näyttäny olevan kylmää ja satanut vettä..

Totta että kysyvä ei tieltä eksy, pitää vaan uskaltaa puhua kun on toi englanti hieman päässy ruostumaan..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kyllä Finnairinkin lennoilla matkatavarat menevät perille asti vaikka vaihtaa toisen lentoyhtiön koneeseen. Kun lennot on tosiaan ostettu yhtenä matkana suoraan perille asti. Näin homma toimi ainakin meillä Bangkokiin lentäessä.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Heips, kuulostaako ihan idioottimaiselta, jos pyydettäisi kaasoa ja bestmania mukaan häämatkallemme? itse en ole ikinä ollut muualla kuin virossa ja mies joskus pienenä perheen mukana etelän reissulla.. eli aika hatarat lähtökohdat. Ajateltiin asiaa niin, että voitaisi kuitenkin ottaa oma hotellihuone et oltas ainakin välillä omas rauhassa, mut muuten ne ois tukena ja turvana :D Ovat lisäks kokeneita ite matkustelun suhteen.

Muokattu: , käyttäjä: Jensku60
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Mielestäni tämä on aivan ok, kun ilmeisesti olette hyviä ystäviä/perhettä keskenänne niin kuulostaa hauskalta lähteä reissuun pienellä porukalla =) Harva kai sitä enää häämatkaansa kahdestaan viettää peiton alla, meilläkin suunnitteilla paljon kaikenlaista tekemistä ja toivottavasti tutustutaan myös uusiin ihmisiin kahden viikon aikana. Pitäähän sitä reissuista ottaa kaikki ilo irti!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...