4 viestiä aiheessa

Nokian venelijöiden kerhotalo Ankkurista kyselen, onko kukaan pitänyt siellä häitä tai ollut siellä juhlimassa kera bändin?

Minua kiinnostaa se miten bändi on saatu sovitettua kyseiseen tilaan ihan käytännössä? Tiedän millainen tila on (olen käynyt siellä), mutta bändiä sinne on vaikea järkevällä tavalla kuvitella... Me haluamme häihimme bändin ja Ankkuri olisi kiva paikka, nyt vaan jäämässä pois tuon "ongelman" vuoksi, jos jollain asiasta kokemusta olisin kovin kiitollinen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nokian venelijöiden kerhotalo Ankkurista kyselen, onko kukaan pitänyt siellä häitä tai ollut siellä juhlimassa kera bändin?

Minua kiinnostaa se miten bändi on saatu sovitettua kyseiseen tilaan ihan käytännössä? Tiedän millainen tila on (olen käynyt siellä), mutta bändiä sinne on vaikea järkevällä tavalla kuvitella... Me haluamme häihimme bändin ja Ankkuri olisi kiva paikka, nyt vaan jäämässä pois tuon "ongelman" vuoksi, jos jollain asiasta kokemusta olisin kovin kiitollinen!

 

No miten teillä on käynyt?

Meillä kanssa Ankkuri vaihtoehto nro 1 :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan löytänyt mistään blogeista kuvia Ankkurissa vietetyistä häistä? Kiinnostaisi nähdä minkänäköisen siitä saa sitten valmiina. Nimim. kesällä 2016. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä oltaisiin myös kiinnostuneita Ankkurista hääpaikkana. :) Alustava varaus tehty ensi kesälle 2016. Paikkaa emme ole vielä nähneet, mutta pikapuoliin menossa katsomaan. Lähinnä mietityttää, että kuinka tanssiminen onnistuu isossa salissa, saako järjestettyä hyvin tanssi tilaa? (Suht pienet häät tulossa vieraita n. 60hlöä) Kaikki info ja palaute plussaa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään