katatiita

Tuletko kaasokseni? -askartelut

14 viestiä aiheessa

En löytänyt askartelupuolelta aihetta kaasoksi pyytämisestä, vaikka hääparin avustajat osiossa jotain juttuja olikin.

 

Olisi kiva saada ihan kuvaketju askarteluista, joilla on pyydetty kaasoa tärkeään tehtävään. Kortteja, bokseja ja muita ideoita. Alhaalla linkki yhteen askarteluun, mutta olisi kiva nähdä, mitä te olette tehneet :)

 

http://www.weddingchicks.com/2011/08/03/will-you-be-my-bridesmaid/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Annoin kaasoille kortin ja pienen lahjan - kynsiviilan ja kynsilakan häidemme teemväreissä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse ajattelin kuohuviinilasit kaasoille ja taskumatit beasmaneille. Mukaan sitten muuta kivaa ^^ Mutta itselläkin juuri se "Tuletko kaasokseni?" on vielä vähän auki... Isännän kanssa varmaan tuunataan viinapulloista (etiketit uusiks yms) "Kehtootko bestmaniks ryhtyy?" Jossain näin kuvankin sen tyylisestä, täytyy yrittää ehtiä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Will-You-Be-My-Maid-of-Honor-LetterpressWill-you-be-my-bridesmaid-box-chanel-powst_will_you_be_my_bridesmaid2_17.jpgst-will_you_be_my_bridesmaid_box-copy.jpbridesmaid_request_card.jpg

 

Pitää laittaa kuvia omista ideoista, kunhan sinne asti pääsee... Mutta näköjään googlenkin uumenista löytyy ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Järjestimme kihlajuhlat perheillemme, mutta pyysin juhliin myös ystäväni, jonka aioin pyytää kaasokseni. Alkumaljojen jälkeen annoin ystävälleni laatikon:

 

FSAg0Q.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse pyysin kaasot viikonloppuna kasvokkain, mutta korteilla. Myöntävän vastauksen molemmilta saatuani annoin heille pienet kaasojen selviytymispakkaukset:

 

kortti_zpsff887c91.png

paketti_zps48602839.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oi vitsi kun hauskoja ja nättejä ideoita! En ollut itse asiassa edes kuullutkaan että olisi tapana jotnekin "virallisesti" pyytää/kutsua kaasoksi. :o Nyt kuitenkin itseäkin kutkuttaisi kun tällainen askarteluhenkinen otus olen (jaksaessani). :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olenkohan ollut aivan tylsä, kun toista kaasoa pyysin ihan kasvotusten. Toiselta en ole vielä kysynyt haluaako :) hän oli juuri häissä kaasona enkä tiedä kehtaanko aivan heti häntä kuormittaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tein kortit, jotka postitin kaikille kaasoilleni. Jopa siskolleni, jota olin jo ehtinyt pyytää tohinoissa. :) Kaikki onneksi suostuivat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään