Pystyitkö rentoutumaan hääpäivänäsi?


Air

Recommended Posts

Maistraatissa ennen vihkimistä ja vihkimisen aikana en kyllä ollut rentoa nähnytkään. :D Olin ihan jännittynyt ja kävin ylikierroksilla. Sitten seuraavana päivänä hääjuhlassa pystyin kyllä rentoutumaan. Vähän toki jännitti ja hermostutti ennen juhlan alkua, varsinkin kun aikataulu oli loppujen lopuksi niin tiukkka ettei paljoa ehditty suunnitelman mukaisesti rauhoittumaan ja istumaan keskenämme miehen kanssa kuoharilasit kädessä, mutta enpä sitten enää myöhemmin stressannut oikeastaan mistään. :)

Link to comment
Share on other sites

Nyt kun jälkikäteen miettii niin kyllä tämä kontrollifriikki melko hyvin pystyi rentoutumaan, jopa kirkossa  :grin:  muutaman kerran olin keittiössä kuuntelemassa pitopalvelun selostuksia kaasoille, kunnes he hääsivät minut pois  :lol: ruoka ja juoma ei tosin uponnut eli joko olin hermostunut tai "häätranssissa" kun mikään ei mennyt alas. Menoa se ei kyllä haitannut!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Kirkossa jännitin ihan hirveesti. Odotettiin kaason kanssa autossa, että vieraat ovat ehtineet paikoilleen ja sydän löi niin että meinasin että sydänkohtaus iskee. :lol: Kävely alttarillekin oli ihan kauheeta, ihanaa mutta jalat tärisi niin että ihmettelin miten pysyin pystyssä. Heti kun kirkko oli ohi ja saavuttiin juhlapaikalle - jännitys laukesi ja sen jälkeen olin ihan rentona ja nautin vain juhlista. Juhlat voisi hyvin ottaa uusiksi, mutta tuota kirkkoa ei ole yhtään ikävä. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...

Koin hyväksi ratkaisuksi pitää vihkiseremonia ja hääjuhla eri päivinä. Maistraattiosio ja itse vihkiminen jännittivät jostain syystä minua todella paljon, joten hyvä oli hoitaa se pois alta pienessä porukassa. Itse juhlissa oli sitten vain kivaa ja rentoa olla, kun kaikki paineistava oli jo suoritettu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...