SARVIORVOKKI75

Mutta mitä tapahtui hääpuvulle?

38 viestiä aiheessa

Minun pukuni menee pesuun ja mallitorson päälle vierashuoneeseen esille. Lisäksi meillä on suunnitelmissa järjestää kaasoille ja bestmaneille perheineen ns "hienot" illan istujaiset aina hääpäivän aikoihin tai sitten tammikuun 15.pv (tai sen tienoilla) kun on virallinen 'käytä hääpukuasi-päivä' jolloin voisi hyvillä mielin pitää hääpukua yhden illan ja muutkin voisivat pukeutuna siististi. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Puku päätyi pesulan kautta kaappiin, ei sitä vaan raaski myydä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Myin pois. Ostin puvun käytettynä ja sitä muokattiin lyhyenlännälle sopivaksi. Ostohinta + muutokset - myyntihinta = puvulle jäi hintaa 150 €. Kyseinen puku liikkeessä (ilman muokkauksia) 1100 €.

 

Muoks. Pakko sanoa että vaikka ostin puvun ajatuksella myyn sen sitten pois, pikkaisen ahdisti kun ensimmäinen kysely myynti-ilmoon tuli. Kun se on mun puku ja joku kehtaa sitä kysellä  :girl_impossible: Luovuin siitä kuitenkin ilman sen ihmeempää draamaa  :girl_haha:

Muokattu: , käyttäjä: manaljah

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä meinaan säilyttää omani. Jos en kokonaisena niin sitten pistän sen kahteen osaan, niin että siinä on erillinen korsetti ja hameosa. Kokonaisena lyhentäisin hameosan niin saisin siitä kivan "pikkumustan". Väristä ei tarvitse huolehtia, kun puku on musta, 

 

Kannattaa muistaa, että pitkään ilman pesua hengailleeseen pukuun voi ilmestyä hikitahroja jotka ei välttämättä lähde enää myöhemmin pesussa pois. Puku saattaa myös reagoida esimerkiksi hajuvesiin, itseruskettaviin jne eli kyllä se kannattaa pestä ennen myyntiin laittoa, ettei ostajalle tule pesun jälkeen kivoja ylläreitä. Nimimerkillä yhden vanhan asiakkaan itseruskettavasta jääneet tahrat muuttuivat puvussa pinkiksi. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pesetän sen ja laitan myyntiin... Vie turhaa tilaa kaapissa eikä sitä tule koskaan enää käyttämään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En vienyt pesulaan ja pistin kaappiin pukupussissa säilöön, ehdottomasti halusin säilyttää oman pukuni :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tarvinnut käyttää pesulassa :) Puku on nyt kaapissa tallessa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääpuku kävi pesussa ja nyt asustaa hääpukulaatikossa meidän varastossa. ;) Haaveilen vaatehuoneesta, jossa kaunista laatikkoa voisi ihastella ja pukuakin hypistellä useammin. Pukua pitäisi aina välillä "ulkoiluttaa" ja taitella eri tavalla, kun se tuolla laatikossa on. Laatikko tilattu The Empty Box Companylta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meni heti häiden jälkeen pesuun, myynti-ilmoitukset nettiin, ja pukupussissa kaappiin odottamaan ostajaa. Häitä juhlittiin heinäkuussa 2016, ja puku ei ole vielä vaihtanut omistajaa.. Ei tosin harmita, siellä sitä käyn välillä ihailemassa ja silittelemässä.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma puku meni heti häiden jälkeen pesulaan ja oli samantien netissä myynnissä, viime marraskuussa siis. Tämän vuoden puolella alkoi tulla kiinnostuneita, ja kolmannella sovittajalla tärppäsi (ensimmäiselle oli liian pieni, seuraavalle liian iso). Toisaalta oli tosi haikeaa myydä puku, mutta kun se oli tälle ostajalle niin täydellinen, tuli siitä myös hyvä mieli - puku pääsi tekemään seuraavan morsiamen onnelliseksi :) Koska ostaja oli minua hieman pidempi, puku oli hänelle juuri oikean mittainen ilman käyttämääni alushametta, mikä sai sen näyttämään hieman erilaiselta, juuri hänen puvultaan; ei minun puvultani, joka nyt vain oli jonkun toisen päällä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla kaapissa edelleen enkä jaksanut pestäkään. En tiedä mitä teen sille. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään