Adele/

Juhlapaikan tyylin muuttaminen

7 viestiä aiheessa

En löytänyt ketjua kyseisestä aiheesta joten aloitin uuden.

Meillä on juhlapaikkana ihan viehättävä navetanvinttimäinen sali. Ainoa ongelma on että se sisustus on siellä kamala. Tummia seinäryijyjä, vanhoja katiskoja ja kalaverkkoja katossa jne tunkkaisen ja epäsiistin tapaista sisustusta.

Jos saisin vapaat kädet niin riisuisin tuon tilan kaikesta noista romuista ja koristelisin hillitysti mutta elegantisti, vaaleilla väreillä, kynttilöillä tai muilla tunnelmallisilla valoilla.

Mitä mieltä olette, onko röyhkeää kysyä juhlapaikalta, että voidaanko me ottaa kaikki teidän kamat pois?

Tokihan se on ihan yleinen käytäntö että juhlapaikkaa koristellaan pöytäliinoin, kukin ja muuta pientä, mutta onko liian radikaalia ja tökeröä jos haluaa muuttaa lähinnä kaiken irtilähtevän :)

Kyseinen tila ei kuitenkaan ole ravintola vaikka samalla tilalla ravintolakin on.

Häät ensi kesänä joten ei tässä oikein ole aikaa etsiä uusiakaan paikkoja. Mielipiteitä ja kokemuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä mun mielestä voi hyvin kysyä! Voin kuvitella, että kaikissa paikoissa pyyntöön ei suhtauduta kovin myötämielisesti tai innostuneesti, mutta tuskin kukaan nyt niin paljon loukkaantuu että kannattaisi sen takia jättää kysymättä.

Meidänkin juhlapaikalla on jotakin valmiita koristeita, jotka ovat omasta mielestäni ihan hirveitä, mutta onneksi ne ovat pääosin varastossa ja saamme kyllä koristella tilan ihan oman maun mukaan. Mitään verkkoja ja katiskoja en kyllä itsekään juhliini haluaisi! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kanssa vähän samaa ajatusta mielessä. Meidän häät on tulevana syksynä, ja ne pidetään upseerikerholla. Eli paikan sisustuksessa on tiettyä militanttia sävyä :P seinillä on joitakin patsastelukuvia (maalauksia) kehystettynä, ja yhdessä huoneessa aseita seinällä. En sanoisi niitä mitenkään mauttomiksi, mutta ei nyt toisaalta ihan muun tyylisiksi (sulhon makuun enemmän ne ehkä onkin).

Toki häät tulee olemaan iltahämärässä (lokakuussa ja juhlapaikalla ollaan aikaisintaan vähän ennen kuutta illalla), ja kynttilöillä ja valaistuksessa tekee jo paljon. Sitten mä itse ajattelen, että kun taustalla soi dj- musiikki, niin pieni kontrasti ei toisaalta haittaa :)

Mutta tuollaisista katiskoista pukisin minäkin pääsemään eroon, että sen kun neuvottelemaan tilan vuokraajan kanssa! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kannattaa ehdottomasti kysyä. Asiakas on yleensä oikeassa.

Muokattu: , käyttäjä: ipanipa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän juhlapaikka oli alkuun aika karu mutta kiva siitä tuli kun koristeli ja peitti pokaalikaapit ja ihme taulut kankailla ja koristeilla.. ja muutenkin kun laittaa pöydät kuntoon niin tila kuin tili alkaa näyttään nätiltä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ja todellakin kannattaa kysyä voiko juhlapaikan tavaroita siirrellä tai ottaa pois!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse aion laittaa meidän juhlapaikan ihan uuteen kuosiin :lol: Otan verhot pois ja vaihdan omat tilalle, otan tauluja ym. koristeita pois seiniltä, peitän seinien puolipaneelit harsolla... Paljon on suunnitelmia :) Tämä kaikki on juhlapaikan omistajille ihan ok, kunhan kaiken palauttaa paikalleen. Se on yksi suurimmista syistä, miksi valitsimme juuri tämän paikan, että siellä saa olla niin vapaasti. Kävimmepä juhlapaikkaa metsästäessä katsomassa yhtäkin paikkaa, jossa ei saanut tehdä yhtään mitään. Edes pöytiä ja tuoleja ei saanut siirtää..

Muokattu: , käyttäjä: lilie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään