Jump to content
Naimisiin.info

Millä paikkakunnalla pidätte häät?


Ei

Recommended Posts

Guest Cherry83

n.120 km päässä asuinpaikkakunnalta, eli morsiammen kotikaupungissa missä lapsuus tuli vietettyä. Ihan hauska päästä samassa kirkossa vihille kun pääsi ripillekkin. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

yhteisellä asuinpaikkakunnallamme. Molemmat olemme kyllä kotoisin samasta kaupungista, mutta kotikaupunki ei tullut valikoiduksi, koska lähestulkoon kaikki vieraat ja sukulaiset ovat lähempänä nykyistä asuinpaikkaamme.

Toisaalta olisi ehkä ollut nostalgista viettää häitä kotikaupungissa  :-X

Link to comment
Share on other sites

Meillä häät vietetään morsiamen (eli minun) kotipaikkakunnalla. Toisaalta olisimme voineet ne pitää myös asuinpaikkakunnallamme, mutta olen jo lapsesta lähtien halunnut, että minut vihitään kotipaikkakunnan kauniissa kirkossa. Myös perinteitä halusin noudattaa. Asiasta keskusteltiin välillä kiivaastikin, mutta onneksi sulho oli ymmärtäväinen  :-X Anoppi taasen olisi ilmeisesti halunnut, että häät ovat sulhasen kotipaikkakunnalla. Eipä hän silti ruvennut vastaan hankaamaan, kun kerroimme, että missä meidät vihitään.

Link to comment
Share on other sites

Morsiamen kotipaikkakunnalla. Ja hyvä näin, sillä muutimme kosinnan jälkeen vajaan puolen vuoden kuluttua takaisin kotimaakuntaan. Lisäksi maalaiskunnassa (jossa siis pidämme häämme) hintataso ja paikkojen saatavuus on aivan eri luokkaa kuin suuremmissa kaupungeissa. ;D

Link to comment
Share on other sites

Guest morsian-2010

Me ei olla päätetty suuntaan eikä toiseenkaan mitään varmaa.

Mutta suunnitelmissa olis mennä naimisiin vain todistajien läsnäollessa nykyisellä asuinpaikkakunnallamme, joka on myöskin sulhon kotikunta.

Varsinainen juhla lähimmille sukulaisille ja ystäville sitten mun kotipaikkakunnallani luultavasti. Johtuen ihan vain siitä et suurin osa vieraista sieltä suunnalta.

On siis vähän hankala järjestää, koska välimatkaan on enempi ku hiukan..

Link to comment
Share on other sites

Häät pidetään sulhasen kotipaikkakunnalla miehen toiveesta. Oma kotipaikkakunta ja nykyinen yhteinen asuinpaikkakunta olis ehkä kätevämpi hääjärjestelyjen kannalta, mut esim. täällä oleva rippikirkkoni ei mun mielestä oo mikään kovin nätti rakennus, joten siellä en halunnut häitä viettää missään nimessä.

Link to comment
Share on other sites

Meille oli selvää, että vihitään mun kotipaikkakunnalla. Perinteisesti. Mies on naapurikunnasta kotoisin, joten molempien suku on suurimmaksi osaksi siellä lähistöllä. Juhlapaikkaa mietittiin myös sulhasen kotipaikkakunnan puolelta, mutta sopiva löytyikin sitten mun kotipaikkakunnalta.

Hieman yllättäen tuosta mun kotipaikkakunnasta tulee tällä viikolla myös meidän yhteinen asuinpaikkakunta...:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...