Ei

Millä paikkakunnalla pidätte häät?

716 viestiä aiheessa

Olis kyllä kiva pitää häät meidän kotikaupungissa, jossa mä olen aina asunut ja sulhanenkin jo useamman vuoden. Oikeanlaisen paikan puuttumisen takia joudutaan kyllä varmastikin pitämään häät muualla, mutta vielä on epäselvää että tulevatko juhlat olemaan jossain muussa kunnassa täällä pääkaupunkiseudulla vaiko sitten sulhasen synnyinseudulla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kotipaikkakuntana minulla Oulu ja miehellä Haukipudas. Nyt asumme haukiputaalla, mutta häät vietetään Oulussa. :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kotipaikkakunta on ehdoton ykkösvaihtoehto, täällä ollaan molemmat asuttu lähes koko ikämme. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidät vihitään Liedossa, josta emme ole kumpikaan kotoisin.

Liedon valitsimme lähinnä siksi, että löysimme sieltä kivan paikan hääjuhlille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nykyisellä asuinpaikkakunnalla, vaikka molemmat ollaan kotoisin muualta. Jokatapauksessa sukulaiset,ystävät ym asuvat ympäri suomea,joten täytyy jonkun tulla kuitenkin matkan takaa..Enkä missäännimessä haluaisi mennä kotipaikkakunnallani naimisiin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidat vihitaan tulevalla asuinpaikkakunnallamme ja juhlat on siina naapurikunnassa. Herra on kotoisin kokonaan toisesta maasta ja mina toiselta puolelta Suomea, kuin missa haamme ovat :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidat vihitaan minun syntymakaupungissani (suomessa), vaikka oma asuinmaa on toinen ja puolison syntymamaa viela kolmas.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun eli morsiamen kotipaikkakunnalla. Samassa kirkossa missä vanhempani vihittiin! Sulhasen perhe on muuttanut monta kertaa niin että hänellä ei varsinaista kotipaikkakuntaa ja samanlaista tunnesidettä kuin minulla olekaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsiammen kotipaikkakunnalla joka siis eri kuin nykyinen asuinpaikkakuntamme. Paikka on keskeisempi kuin asuinkuntamme joten ratkaisu on ympäri Suomea tulevien vieraidenkin kannalta mukavampi. Ja muutenkin minä olen kovin kotiseuturakas toisin kuin sulhanen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mennään naimisiin sulhasen kotipaikkakunnalla ja meidän molempien nykyisellä asuinpaikkakunnalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Helsingissä, molemmat olemme kotoisin pääkaupunkiseudulta ja melkein kaikki sukulaiset ja ystävät asuvat täällä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät pidetään koti/asuinpaikkakunnallamme. Ollaan kummatkin synnytty ja asuttu aina tällä samalla paikkakunnalla, jossa asuu myös suurin osa sukulaisista ja ystävistä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oli ajatuksena pitää suhlasen kotipaikkakunnalla, mutta voipi olla, ettei kumpikaan enää halua ja ne siirtyy minun kotikuntaan eli naapurikuntaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Asuinpaikkakunnan naapurikunnassa, joka sattuu olemaan myös minun kotipaikkakunta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oulussa, molempien opiskelu- ja nykyisessä asuinpaikkakunnassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oulussa, minun kotikaupungissa ja meidän molempien asuinkaupungissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän asuinpaikkakunnallamme. Mies on täältä kotoisin, minäkin syntyny mut muuttanu pienenä pois ja miehen perässä sit takaisin :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me pidetään häät sulhasen kotipaikkakunnalla. Täällä asutaan ja siksi myös häät täällä. Tosin luulen että vieraslistaa joudutaan muokkailemaan sillä minun suku asuu todella kaukana ja matka voi muodostua ongelmaksi, mutta kuitenkin... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sulhasen/molempien nykyisellä kotipaikkakunnalla.

Alunperin oli tarkoitus pitää kaukana pohjoisessa, josta ole kotoisin ja aina haaveillut

siellä meneväni naimisiin.

Mutta häiden "siirto" yhteiselle auinpaikkakunnalle oli minun yllätykseni sulholleni.

Helpompi järjestää käytännön asioita ja muutenkin toteuttaa suunnitelmia näin, entä kuin viedä kaikki kerralla "rekalla" pohjoseen :girl_wink:

Muokattu: , käyttäjä: now4ever

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me valittiin paikkakunta, joka on asuinpaikkamme lähistöllä, 20 km päässä. Mitään kytköksiä meillä ei sinne ole, muuta kuin pidämme paikasta, kirkko on kaunis ja juhlapaikka hyvällä paikalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Keski-Uusimaalla, pienellä paikkakunnalla pidetään häät. Miehen kotipaikkakunta. Sieltä löydettiin täydellinen juhlatalo häille! :-X Itse olen kotoisin Savosta, joten moni vieraista joutuu matkustamaan pitkän matkan häihin. Toivottavasti matka ei ole este monelle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vihkiminen tapahtuu morsiamen synnyinpaikkakunnalla ja juhla sulhasen synnyinpaikkakunnalla :) Alunperin oli ideana pitää juhla ja vihkiminen samalla paikkaa, mutta paikka misä halusimme pitää ei säväyttänyt niin paljoa kuin toinen paikka eikä välimatkaa meidän synnyinpaikkakunnilla ole kuin 20km :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sulhasen kotipaikkakunnalla, jossa olen itsekin asunut jo 7 vuotta. Oma kotipaikkakuntani ei jostain syystä edes käynyt mielessä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Molempien yhteisellä koti- ja asuipaikkakunnalla. Vaari jo kyseli kihlauksesta kuultuaan että missä häät pidetään ja olin ihan et häh. Hän ehkä oli salaa toivonut että äidin kotipaikkakunnalla kun serkun häätkin. Tosin erona se että serkkuni on asunut lapsuutensa kyseisellä paikkakunnalla ja vielä äitini kotitilalla ;) vaari on ihan hassu..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oulussa, jossa asumme. En missään tapauksessa halunnut häitä omalle kotipaikkakunnalleni, jota kohtaan en tunne kovinkaan positiivisia tunteita ja en kyllä halua myöskään miehen kotikuntaan. Tää on hyvä, kun suurin osa ystävistäkin asuu täällä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään