vivella

Sulhasen osallistuminen järjestelyihin? (yhdistetty)

516 viestiä aiheessa

Me askarreltiin viikonloppuna photo propseja softiksesta yhdessä. Awwws.  :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan hirmuisen ahkerasti täällä ei sulho osallistu mihinkään, ainakaan vielä toistaiseksi. Onhan tässä toki aikaa, mutta mulla alkaa työnohella opiskelu ensi kuussa ja koska aika tuppaa kulumaan niin nopeasti niin mä olen jo hyvissä ajoin itse liikkeellä suunnittelun kanssa. (Mitä aiemmin aloitan, sitä vähemmän stressiä häiden lähestyessä. Stressi ei ole mun sydäntälähellä. Menetän siitä yöuneni ja ruokahaluni.)

 

Nyt kun yritän kysyä mielipiteitä koristelusta tai oisko hänellä visiota omasta puvustaan niin kuulen hössöttäväni aivan liikaa ja häihin on kuulemma vielä ikuisuus... Koen sitten paremmaksi olla vaan hiljaa. Inhoittavaa, tää pitäisi olla meille molemmille ikimuistoinen päivä ja tällä hetkellä tuntuu ettei toista kiinnosta ollenkaan millainen päviä siitä tulee...

 

(Joo,joo...Niihin on vielä paljon aikaa :D )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Edelliselle kirjoittajalle sanoisin että ehkä miehellä ei ole kovin vankkaa mielipidettä hääpukuun tai koristeluun liittyen. Ehkä kannattaisi keskustella hänen kanssaan esimerkiksi tarjoiluista, hääohjelmasta, vieraista ja sellaisista asioista joihin hänellä on näkemys. Koristelu ei nyt vain suurinta osaa miehiä kiinnosta. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostetaas tätä keskustelua...

 

Loppuvuodesta meillä mies kosi ja pian sen jälkeen tehtiin alustava vieraslista yhdessä ja katsottiin netistä sopivia hääpaikkoja ja bestmanit sulho on pyytänyt....

Mutta nyt sitten sanoi ettei sitä oikein innosta häiden järjestely, kun ne on kuulemma koko ajan liikaa esillä ja kotoa löytyy joka paikasta häälehtiä ym hääjuttuja... Ei kovin kiva fiilis nyt itsellä.... Toki häihin on aikaa 1,5 vuotta, mutta silti..... Enkä mä mielestäni nyt niistä koko ajan puhu...

Täytyy varmaan lopettaa ihan kokonaan häistä puhuminen ja laittaa kaikki häälehdet kaappiin ja katsoa missä vaiheessa sulho herää siihen, kun vai osaisinkin olla hiljaa.... Onneksi mulla on ihana kaaso, joka jaksaa kuunnella, asuu vaan 200km:n päässä...

Onko muilla samansuuntaisia kokemuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yritän nyt pitää huolen siitä, etten joka päivä asiasta puhuisi tulevan miehen kuullen, vaikka ei hän kyllä ole mitään asiasta sanonut. Meillä on onneksi keskiverto häitä vähemmän suunniteltavaa, joten päästään molemmat hyvin paljon helpommalla. Lähinnä itse näitä suunnittelen ja kyselen aina tulevan mieheni mielipidettä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^^Pakko sanoa, etten ihmettele yhtään, että sulho otti vähän takapakkia. Sulhohan on kuitenkin osallistunut mielestäni tosi paljon ajankohtaan nähden, kun vieraslistaa, paikkaa ja pvm mietittty ja BM:kin pyydetty! Se on myös hyvä juttu, että hän kertoi rehellisesti tunteistaan nyt, koska muuten jatkaisit varmaan samaan malliin ja mies vain menisi entistä enemmän "karkuun". Miehet kun tuntuvat kuvittelevan, että jos nainen innostuksissaan puhuu asiasta 1,5 v etukäteen, sitä samaa tulee jatkumaan kaikki seuraavat 18 kk. Ja aihehan (sis. mekot, korut, koristelut, kukat, värisävyt, kaunistautuminen jne) nyt ei ole mikään miesten TOP10-listan täyttäjä eikä yleensäkään herätä samanlaisia tunteita kuin naisessa (ainakaan vielä tuossa vaiheessa). Suurin osa miehistä luulee ihan tosissaan, että sellaiset juhlat "raapii kasaan" parissa kuukaudessa no problem! Harva tietää alkuunkaan, miten aikaisin esim. juhlapaikka pitää varata. Miehille se naimisiinmeno konkretisoituu eri asioista ja eri aikaan. Miehiä ei kiinnosta läheskään yhtä paljon yksityiskohdat häissä kun naista, esim. miesvieras tuskin edes muistaa, millainen mekko morsiamella oli tai mitä oli pöytäkoristeena, mutta auto/ruoka/musiikki jää paremmin mieleen.

 

Oman kokemukseni mukaan miehet ovat muutenkin enemmän sitä "kyllä se siitä jotenkin/no silleen vaan/ei tarvitse suunnitella/homma omalla painollaa" ym. -tyyppiä. Sen näkee vaikka ihan perusjuhlien suunnittelussa: nainen miettii vieraslistan (moneen kertaan, kuka ei tule kenen kanssa toimeen, kuka loukkaantuu jos ei kutsuta, kenellä oli alkoholiongelma//mustis bf/lapsia/vuorotyö jne. jne.), tekee facebook-tapahtuman/kutsukortit/lähettelee muistutusviestejä; suunnittelee menun vieraiden allergiat mielessään ja valmistaa koe-eriä, tarkistaa, että kotoa löytyy mätsäävät kupit/servetit/pyyhkeet ym. kaikille, siivoaa liedentauksia myöten, miettii viikkotolkulla, mitä laittaisi päälle, ostaa varuulta kolme mekkoa... jne jne jne jne. Mies soittaa edellisenä/samana iltana kaverilleen ja kysyy, tuleeko kaljalle, jos ei tule, niin eipä siinä. Päälle laittaa ensimmäisenä käteen sattuvan paidan ja tarjolla on bisseä, jos sitä sattuu jääkaapissa olemaan. :D

 

Mielestäni sinä voit vallanmainiosti intoilla ja hömpöttää, mutta sen voi varmaankin tehdä muutenkin kuin levittelemällä häälehtiä yms. joka paikkaan ja kertomalla jokaikisestä pikkuideasta erikseen ja heti, kun se mieleen tulee (en sano, että välttämättä näin toimit, mutta miehestä se varmaan siltä tuntuu, jos on sanonut noin). *(esim. minä en kyllä jaksaisi, jos meillä olisi rasvaisia moponosia pitkin poikin olohuoneessa ja joka ilta mies rassailisi niitä tai skannailisi iltaisin reittejä, varusteita jne. ensi kesää varten heti edellisen ajokauden päätyttyä)

 

Sinä voisit vaikka kerätä ideoita ja ajatuksia yhteen yksin ja sopia miehen kanssa, että katsotaan vaikka parin kk:n päästä niitä yhdessä ja tehdään päätökset. Voi myös esim. sopia, että tiettyjen päätösten jälkeen (esim. paikka) mies saa olla "rauhassa" ei-akuuteilta (tai täysin sinun päätäntävaltaan jääviltä) asioilta, kuten pöytäliinojen väreiltä, kukka-asetelmilta ym. 6 kk. Mies kuitenkin antaa tuollaisten juttujen mennä toisesta korvasta suoraan ulos ja sitten molempia ahdistaa, kun toinen ei kuuntele.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Puolisoni on yllättänyt osallistumishalullaan häiden suunnittelussa. Hän ehdotti esim. excel-aikataulun tekemisen tästä ennen häitä ja hääpäivästä sekä toteutti sen. (insinööri... ;D) Kaikki pääsuuntaviivat ja aikataulut on siis läpikäyty yhdessä.

 

Toki hänkin on sen tyylinen, että yleisin vastaus kysymyksiini häiden suhteen on joko että tartteeko sitä kaikkea, tai että päätä sinä.

 

Hyvin on siis ainakin vielä mennyt... Tykkään suunnitella itse ja saan tarvittaessa tukea. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Toki häihin on aikaa 1,5 vuotta, mutta silti..... Enkä mä mielestäni nyt niistä koko ajan puhu...

Täytyy varmaan lopettaa ihan kokonaan häistä puhuminen ja laittaa kaikki häälehdet kaappiin ja katsoa missä vaiheessa sulho herää siihen, kun vai osaisinkin olla hiljaa.... Onneksi mulla on ihana kaaso, joka jaksaa kuunnella, asuu vaan 200km:n päässä...

Onko muilla samansuuntaisia kokemuksia?

 

Sitä se Gerbeda on.. Me sovittiin myös hääpäivä 1,5 vuotta aiemmin ja lupasin miehelle, että hän saa olla rauhassa jonkin aikaa, kun tärkeimmät päätökset oli tehty.

 

Hössötä rauhassa itseksesi ja kaason kanssa. Nauti siitä, että saat keräillä ideoita ja pohtia mistä tykkäisit. Me ainakin sovimme, että minä kerään ideoita ja hyväksytän ne sitten sulhasella.

 

Yksi hyvä juttu, mitä voisit miettiä, joka ei edes kuulu sulhaselle pätkääkään on vaikka sun ulkonäkö. Mekko, hiukset, kengät, asusteet, meikki.... Kyllä siinä jo puoli vuotta saa hyvin kulumaan. ;)

 

Kyllä se sulho siitä innostuu. Saattaa pohtia itsekseen joitain juttuja, varsinkin niitä, mitkä ovat hänelle tärkeitä. Pidätte sitten aina välillä tilanne katsauksen, että missä mennään.

 

Ja kyllä, mun häälehdet on jemmassa vaatekaapissa... Katselen niitä silloin, kun sulho ei ole kotona. Häihin on 4 kuukautta.

Muokattu: , käyttäjä: iiinez

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sulhanen on ollut kiitettävästi mukana järjestelyissä. Vapaaehtoisesti myös hakenut vaihtoehtoja hääkuljetukseen, juhlapaikkaan, bändiin, valokuvaajaan yms. ja vaikka morsian kuitenkin on ollut pääsuunnittelija, niin kaikki on aina sulhasella hyväksytty. Yhdessähän tässä naimisiin mennään joten yhdessä myös päätetään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihana tämä foorumi, niin joku herättelee muakin!

Kiitos valaisevista kommenteista Tipzilla ja iiinez!

Ja tosiaan hääpaikkoja ollaan käyty katsomassa ja ensi viikolla on vuorossa vielä yksi, kun se päätetty aion tosiaan olla pidemmän aikaa (varmaan 6kk) ihan hiljaa häiden suhteen sulhon kuullen ja kaikki häälehdet on nipussa vaatehuoneessa :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Puolisoni on yllättänyt osallistumishalullaan häiden suunnittelussa. Hän ehdotti esim. excel-aikataulun tekemisen tästä ennen häitä ja hääpäivästä sekä toteutti sen. (insinööri... ;D) Kaikki pääsuuntaviivat ja aikataulut on siis läpikäyty yhdessä.

 

Ei siihen tarvitse olla insinööri... Samaisen taulukon on tämäkin tradenomi vääntänyt :D

 

Mutta siis asiaan, meillä tämä on mennyt siten, että minä kun osaan tätä nettiä käyttää (ja sulho ei) niin olen etsinyt kaikki hääjuhlapaikat, valokuvaajat, pitopalvelut, kukkakaupat, koristevaihtoehdot, yms ja tehnyt sitten vertailua. Varteen otettavimmat vaihtoehdot olen esitellyt sulholle ja yhdessä ollaan sitten päätetty. Mutta jos se sulhostani olisi ollut kiinni niin meillä ei olisi vieläkään pitopalvelua, eikä valokuvaajaa, ei minkäänlaista ohjelmarunkoa, eikä kukista tai koristeista, saati miehen puvusta tietoakaan.

Ainut asia, mitä hän on määrätietoisesti järjestänyt, on hääbändin kokoaminen ja biisilista :D Joka ikiseen asiaan (paitsi hääpukuuni) olen kysynyt hänen mielipidettään.

Kyllä ne häät taitaa olla enemmän morsiamen järjesteltävänä. Tosin sulhoni on useasti todennut, ettei hän tiedä mitä kaikkea häihin pitää edes järjestää kun ei ole koskaan häitä ennemmin järjestänyt. Sama tosin pätee minuun, ja silti tässä on johonkin jopa edetty :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, toi bändi ja musiikki on meilläkin sulhasen vastuulla. Samoin yhteydenpito ravintolaan. Nyt hän otti vastuulleen häämatkan järjestelyt.

Aina välillä mies on yllättänyt laittamalla linkin johonkin kappaleeseen, jonka haluaa soivan häissämme, eli kyllä se mieskin näitä juttuja pohtii.

Nyt on kuulemma suunnitteilla joku yllätys, josta kukaan muu ei tiedä mitään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä miehen osallistuminen on aika vähäistä, suurin osa järjestelyistä jää minun harteille. Toki kysyn aina miehen mielipidettä asioihin ja niihin saankin kommentteja. Eli yhdessä kuitenkin asioista päätetään/suunnitellaan, mutta itse toteutus, asioiden hoitamiset ja yhteydenpidot eri tahoille jäävät vastuulleni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä yllättäen morsian on se, joka selvittää ja suunnittelee. Sulhanen kuitenkin osallistuu kommentoimalla ideoita ja on myöhemmin (häihin vielä reilu vuosi aikaa) päävastuussa juomapuolesta sekä bändistä.

Mies on kuitenkin yllättänytkin ehdottamalla mm. häämarssia. Tänään hän ilmoitti, että haluaa pitää meidän vapaapäivänä "hääsuunnittelupäivän"... kuulema silloin hän osaa ennalta asennoitua kuuntelemaan ja kommentoimaan sekä tietää itsekin, missä mennään. Hääsuunnitteluun kuuluu kuulema myös jokin naposteltava :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Heh, ihana! :D

 

Täällä sulho ei juuri ole järjestelyihin osallistunut. On toki ollut mukana katsomassa juhlapaikkaa, ostamassa tarpeita Ikeasta jne, mutta siinä se. Kuuntelee kyllä kiltisti kaikki mun hääjorinani, ja saattaa joskus jotain kommentoidakin, mutta yleensä "päätä sinä" on vastaus kaikkeen. <_< Olen antanut hänelle hommaksi pukunsa ostamisen, hääauton järjestämisen ja musiikin huolehtimisen. Saa varmaan nikkaroida myös tienvarsikylttejä ja koristella hääautoa, mutta siinä taitaa olla aika pikälti hänen hommansa. Enpä mä mitään askarteluja hänen käsiinsä luottaisikaan :ph34r:

Muokattu: , käyttäjä: hansQ

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä meinasi olla välillä hieman ongelmaa, kun sulhanen ei jaksanut keskustella hääjutuista. Hän meinasi aina tiuskia kun jotain kysyin, ja yritti olla keskustelematta hääjutuista ollenkaan. Tämä oli tietysti aika haastavaa, kun kaikki tututhan halusi tietysti puhua tulevista juhlista paljon.. Pari kertaa kuitenkin keskustelimme asiasta, ja yritin ottaa selville mikä mieltä painaa, ja miksi hääsuunnittelu niin ärsyttää. Kerroin rauhallisesti myös olevani kovin pahoillani jos häntä ei suunnittelu kiinnosta, mutta sanoin myös että itse stressaannun todella pahasti jos joudun kaiken tekemään yksin. Korostin sitä, että nämä on MEIDÄN häät, ja haluaisin tehdä ne yhdessä, ja että hänen mielipiteensä on minulle äärimmäisen tärkeä. Tämän jälkeen mieskin otti vähän enemmän kantaa, ja meillä kävi myös se, että mitä lähempänä häät oli, sitä aktiivisemmin hän oli suunnitteluissa mukana. :) Loppu hyvin, kaikki hyvin. Sulhanen oli oikein tyytyväinen, morsian oli oikein tyytyväinen, ja kaikki meni ihan mahtavasti. Häät oli kuulema meidän näköiset. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on häät vasta alustavasti vuonna 2017 ja mä täällä jo suunnittelen ja otan selvää (esim. hääpaikkakunnaksi on suunniteltu miehen tuleva työpaikkakunta, jota kumpikaan ei vielä erityisesti tunne niin häille sopivat paikat on ihan tuntemattomia siellä vielä ja ne olisi hyvä kartoittaa tässä reilun vuoden sisään, että voi varata ajoissa). Ite välillä ehottelen juttuja ja kysyn käykö jokin juttu miehelle ja mitä ehdottomasti pitää itselle tärkeänä. Koska häihin on pitkä aika vielä niin yritän säästää miestä turhilta jutuilta, kuten oman mekkoni yksityiskohdilta (paitsi tyllihirvitys se ei kuulemma saa olla :P ). Ite aattelin kerätä mielestäni hyviä ideoita ja sitten häiden lähestyessä aina vähitellen kysellä esim. kelpaako jokin ehdottamani kakkukoristelutyyli/hääauto/pöytäkoriste tai mikä valitsemistani vaihtoehdoista olisi paras (vai kelpaako mikään). Alustavasti kyllä vaikuttaa, että mies haluaa kyllä osallistua, mutta ei osaa itse ideoida kauheasti niin haluaa ne vaihtoehdot nenän eteen ja niistä sanoa mikä on paras.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mies on osallistunut hääjärjestelyihin todella hyvin! :) Hän miettinyt yhdessä mun kanssa hääpaikkaa, kutsuja, teemaväriä, koristeita ja kaikkea muutakin.

 

Tottakai mä varmaan enemmän kuitenkin touhotan, kun selailen hääjuttuja netistä ja lehdistä jne, mutta yhtälailla mieskin osallistuu. Ja se on myös hänelle tärkeä päivä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miehen bravuuri meillä on valokuvistamme koottu n. 8 minuutin pituinen esitys. Ei siis powerpointilla vaan elokuvatyökalulla tehty. Siihen on mennyt aikaa kuvien ja taustamusiikin etsimisineen, valitsemisineen sekä esityksen kokoamisineen. Mutta ei miehen osallistuminen suinkaan tähän rajoitu, vaan mielipiteensä sanoo lähes kaikista asioista jne. Mies myös halusi hevoskyydin juhlapaikan pihaan, vaikka kirkosta lähdetäänkin omalla = hääautolla. (Ja mulla ei ollu mitään hevoskyytiä vastaan. :girl_pinkglassesf:)  Askartelut ja oman pukuni olen tehnyt ilman miehen apua (kutsukortit teki toinen kaasoista).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät on parin yhteinen juhla! Musta olis tuntunut tosi oudolta jos olisin joutunut suunnittelemaan kaiken yksin. Onneksi meidän suhde on sellainen että muutenkin tehdään melkein kaikki päätökset ja jutut yhdessä, joten häiden suunnittelu yhdessä oli nimenomaan luontevaa! Se on kuitenkin molempien yhteinen juhlapäivä, ei mikään vain morsiamen päivä, niinkuin monet hulluimmat bridezillat tuntuu itekin luulevan. =D Uskon kyllä että monet äijät on niin äijiä että eivät suostu häitä suunnittelemaan, mutta itse en moisen äijän kanssa muutenkaan varmaan olisi. Ja jos olisin se äijä joka ei oikeesti halua niitä vaaleanpunais-teemaisia häitä, niin toivoisin kyllä vaimokkeen tämän ymmärtävän. Yrittäkää oikeesti keskustella tulevien puolisoidenne kanssa tästä ja saada aikaan hyvä kompromissi, jotta häät on molemmille kiva ja odotettu ja omannäköinen juhla. Se varmasti palkitsee myöhemmin! Tai vakuuttakaa miehenne siitä, että hekin tulevat häistä nauttimaan enemmän jos ovat itse vähän olleet mukana valmisteluissa. =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä minä olen aika paljon vastannut toteutuksesta, mutta mies kertoo mielipiteensä ja ajatuksensa, kun kysyn. Yhteinen juhla, tottakai, joten sillä mennään mitä molemmat haluavat. Onneksi molemmilla on melko samankaltainen maku asioiden suhteen, joten yhteisymmärryksessä on pysytty. Mutta minulla on enemmän aikaa tehdä ja suunnitella, niin mielestäni on luonnollista, että minä teen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Edellisen viestini jälkeen mies on osallistunut järjestelyihin sen verran, että on koonnut kanssani listaa taustamusiikista. Mä olen tehnyt kaikenlaista näpertelyä vaikka ja kuinka, ja esitellyt aikaansaannokseni toki miehelle. Vastaus on ollut kaikkeen että se on hyvä. :D Hän on kyllä lupautunut mielikseni auttamaan askarteluissa, mutta kuten viimeksi sanoinkin, oikeasti teen kyllä mieluummin askartelut ihan itse :grin: Se on varmasti sulhollekin enemmän kuin ok ;) Eiköhän tuo miekkonen tuosta sitten muutu tomerammaksi kun h-hetki alkaa olla lähempänä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tälläiset "suureelliset häät" oli molempien päätös ja molemmat osallistuvat suunnitteluun. 

 

Mies on tosin kovan luokan innostuja ja materialisti, joten sen kanssa pitää olla tarkkana, haha!

Esim. itse oisin kelpuuttanut mm. pienemmän ja yksinkertasemman juhlatilan, mies halusi tilan joka oli valmiiksi yleellinen kristallikruunuinen jne. kanssa (lue: maksaa enemmän) 

Myöskin mies on jo nyt hössöttänyt hääautosta tai mahd. veneestä jolla haluaisi saapua paikalle, mun mielestä kun tollaset on turhaa rahan menoa, kun a) emme mene kirkossa naimisiin, B) B) mies ei halua nähdä minua ennen vihkimistilaisuutta kuitenkaan, eli emme saavu yhdessä. :D

 

Mutta tiedän miehen kuitenkin olettavan, että ehdotan eri vaihtoehtoja ja hän sitten yhdessä mun kanssa valitsee. Hänellä kun ei ole mitään käsitystä, mitä hääjuhlassa pitää ottaa huomioon. Mutta jos hän saisi valita kaiken yksin, meidän lasku olisi +10 000 enemmän. :D

 

Eli yhdessä päätökset ja suunnitelmat.

Muokattu: , käyttäjä: Eleonore

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häihin on nyt (lähes päivälleen!!) kaksi vuotta aikaa (/edit. tai sit ei, päättämättömät ihmiset :D), joten ihan näin aikaisin ei mitään kovin virallista voi vielä hoitaa. Olen kyllä jo kovasti suunnitellut aikataulua, vieraslistaa, teemaa, tarjoiluja, koristeluja, pukuani ja kaikkea muuta mahdollista. Koneelta löytyy pitkä lista kaikenlaista pientä muistettavaa ja kivaa yksityiskohtaa. Hääkansion askartelin viime viikolla, toistaiseksi sieltä löytyy alustava "kaksivuotissuunnitelma", hääpaikan vuokrasopimus ja sormuksen kuitit. Häälehtiäkin löytyy pieni pino.

 

Sulhon mielipide asiaan on useimmiten lähinnä syvä huokaus. Jonkun verran takaperin oli isompi innostus päällä ja vähän väliä esittelin hienoja ideoitani. Tajusin sitten, että vähemmästäkin tuo hermostuu ja laitoin suuni suppuun. Nyt vain parhaat ideat pääsevät esille saakka, ja nekin yritän pitää yhden lauseen mittaisina :D Toisinaan pyydän erikseen vähän aikaa, että saan esittää viimeisimmän ideakoosteen. Ollaan onneksi heti alkuun yhdessä sovittu teema ja värit, joten ihan mielellään sulho jättää tarkemmat yksityiskohdat minun huolekseni. Isot päätökset cateringin, bändin ja muiden vastaavien suhteen tietysti sovitaan yhdessä, mutta niin, että minä olen ensin selvittänyt vaihtoehdot. Sulho ei tykkää ideoida koristeita tai miettiä yhteensopivia värejä eikä esimerkiksi osaa ollenkaan hahmottaa, miltä juhlapaikka näyttäisi sellaisten tai tällaisten koristeiden kanssa. Minä taas mielelläni pidän kaikki langat omissa käsissäni, joten tämä systeemi sopii meille molemmille paremmin kuin hyvin. Kaason ja bestmanin vastuulle jää enemmän sitten tuo ohjelmapuoli. Sulhon isoin vastuualue on tällä hetkellä USA:n itärannikon road trip -häämatkamme: pysähdyskaupungit, auton vuokraus, tarkka reitti, hinnat, lennot, nähtävyydet ja muut tekemiset. Hän on tästä erittäin innoissaan, ja suunnittelua tässä riittää, joten aika tasan varmaankin työmäärät loppujen lopuksi menevät.

Muokattu: , käyttäjä: Neiti Hattara

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä sulhanen on erittäin innokkaasti ollut mukana :) kutsuja auttanut tekemään ja suunnittelemaan, koristeet suunniteltu yhdessä ja sulho valitsi jo hääauton ja siihen koristeetkin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään