Jump to content
Naimisiin.info

Mikä jännittää eniten?


Guest -Saana-

Recommended Posts

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tuntuu et nää ei oo mitään minuun verrattuna:) mä oon oikeasti niin herkkä ihminen, että saa nähä mitä omista häistä tulee. Mun kaverilla oli häät keväällä ja olin silloin vaihdossa Unkarissa niin en päässy sinne. Sillä oli ollut sit siellä videokuvaaja ja se näytti sit mulle sen videon. ni voi hirvee, että mua itketti.. saa nähä mitä sitte tapahtuu ku ite menee sinne:D

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Mua jännittää se, että pysytäänkö terveenä ja sitten se onko häissä rento, iloinen ja hyvä tunnelma. En halua paskajäykkiä häitä. Kaikki muu menee omalla painollaan :)

Link to comment
Share on other sites

Täällä jännitetään eniten sitä, että entä jos alttarilla ei tunnukaan miltään. Oon lukenut monen itkupelkoja ja itseä pelottaa enemmän, että tunteet ei pulpahdakaan pintaan. Mutta ihmiset toki ilmaisee jännitystä eri tavoin ja itellä se on ehkä enemmän naurua kuin itkua.

Itse hääjuhlan kulussa jännittää eniten, että miten ruokien tarjoilu sujuu, kun tehdään ite ruoat eikä niin ollen ole pitopalvelua, josta tulisi keittiöhenkilökuntaa. Pitää siis mennä ihan tuttujen varassa.Eiköhän tämäkin keretä järjestää, kun häihin on kuitenkin vielä reilu puoli vuotta aikaa.

Link to comment
Share on other sites

Mua jännittää eniten itse vihkiminen ja se että pystynkö olemaan itkemättä kirkossa.

Täytyy vain muistaa olla katsomatta äitiin :girl_impossible:

Link to comment
Share on other sites

Oon luonteeltani melkoinen murehtija ja siispä mua jännittääkin se, että osaanko nauttia päivästä vai murehdinko kaiken sujumista koko päivän.

Link to comment
Share on other sites

Mua jännittää kyllä myös se että pillahdanko itkuun. Mutta eihän se kyllä mitään haittaa vaikka vähän nyyhkisikin. :flirt:

Link to comment
Share on other sites

Täällä jännittää sulhasen puku (valitsevat bestmanin ja veljen kanssa), oma meikki ja kampaus ja vieraiden käyttäytyminen...

Link to comment
Share on other sites

Olen kova jännittäjä, ja välillä oikeasti keskityn niin, että unohan hengittää. Joten pelkään pyörtyväni tai oksentavani vihkimisen aikana jännityksen takia... :girl_impossible:

kaksi kertaa olen jo pyörtynyt tilanteessa, jossa olen huomion keskipisteenä.. :(

Link to comment
Share on other sites

Tuo pyörtyminen jännittää minuakin kamalasti. Taipumusta kun siihen on... Pitää jotenkin tankata mehua hirveästi edellisestä päivästä lähtien, mutta sitten tulee tietty ongelma vessahädän kanssa...

Panikoiva ja hermoileva olen AINA, joten tuskin tämä tärkeä päivä tulee olemaan poikkeus. Jännittää ja melkein pelottaa se, että entä jos en luotakaan kaasooni tarpeeksi, että hän saa asiat hoidettua kunnolla :girl_cray: Siihekin on taipumusta, mutta sen kaikki muutkin onneksi tietää.

Aivan varma olen siitä, että itken kirkossa. Siitä on stressaaminen helpottanut sen jälkeen, kun tulin siihen tulokseen että itken kuitenkin stressasin siitä tai en! Paljon nenäliinoja sulhasen taskuun :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

Mulla ei toi syöminen auta. Siis pyörtyily ei johdu siitä, että en olisi syönyt, vaan pelkästään jännittämisestä.

Olen ajatellut käydä lääkärillä ja pyytää beta salpaajaa, että muistan edes jotain tärkeästä päivästä ja pystyisin nauttimaan..

Link to comment
Share on other sites

Mua jännittää läheisten reaktiot, kun saavat tietää kihlauksesta ja häistä kutsussa. Sen jälkeen jännittää se, miten hääpäivän aikataulutus ja järjestelyt sujuu. Todennäköisesti silmät ei tule pysymään kuivina vihkimisen aikana, joten sitä on turha edes miettiä :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Mua pelottaa että saan hirveet raivarit puolisolle pari päivää ennen häitä.. :mellow: Mulla on stressaantuneena TOSI lyhyt pinna, ja vaikka mies onkin tottunut mun voimakkaisiin, mutta onneks tosi lyhyisiin, tunteen purkauksiin, pelottaa että mulla palaa hihat just viimeisten järjestelyjen lomassa.. Toisaalta voi olla että oon sen verta innoissani etten hermoile.. :P Voi kun osaisin käyttäytyä!

Sit mua ilmeisesti jännittää se että muistanko tehä kaikkea mitä piti! Tää jännitys ilmenee unissa, joita mä nään koko ajan enemmän ja enemmän.. Mä oon nähny monta kertaa unta siitä että on n.1 tunti vihkimiseen, ja mun tukka on laittamatta, ja tajuan et en oo varannu kampaajaa.. Tää loppu kun varasin kampaajan.. Mut sit mä näin unta et unohdettiin ostaa glögiä, joka tulee alkumaljoihin, se loppu ku glögit ostettiin.. :) Mut viime yönä näin unta että unohdin MENNÄ aamulla sinne kampaajalle, vaikka olin sen varannut! :D Laitoin sit itelleni muistutuksen kännykkään, et varmasti meen kampaajalle, saa nähä loppuuko uni.. :) Kerran näin sellaista unta että olin unohtanu villapaidan hääpuvun alle! :D Ja sit oli jo kaikki kuvat otettu, kunnes tajusin että mulla on poolomallinen villapaita olkaimettoman hääpuvun alla! :rolleyes:

Ja toi itkeminenkin jänskättää, toivottavasti en ihan hirveesti kyynelehdi, ettei mee meikit.. Ja kaikkein kamalinta ehkä on sanoa "tahdon".. Tulee kuitenkin joku hirvee ännenmurrosvinkasu just ku yrittää sen sanoo.. Tai sit itkettää ja joutuu nieleskeleen kesken kaiken.. :P

Onneks enää alle kuukausi hermoiltavaa! :grin:

Link to comment
Share on other sites

Tämä lähinnä mietityttää, ei niinkään jännitä, mutta en tiennyt minne olisin ko. aiheen tyrkännyt... "Tahdon"

Siinä se.

Pieni sana ja mieletön stressi! Milläs sen nyt sitten saa kakaistua kuulosalle kun on täpinöissään puristanut leukoja jo jonkin aikaa yhteen ja nieleskellyt kyyneleitä jo ennenkuin näkikään sen oman rakkaan komeana alttarilla odottelemassa... Pakkohan sitä on jotenkin harjoitella! Kotona peilin edessä? (kuvitelkaa mielessänne se...hih) Tyhjässä kirkossa harjoituspäivänä kuvittelee löytäneensä oikean soundin ja volumen, mutta kun H-hetkellä tupa on täynnä ihmisiä ja akustiikka paikalla erilaista niin...voih! Tottapa siitä tuloo sellaanen kukoon kiakaasu, jotta viarahat ihimettelöö onko alttarilla akka vai joku murkkuikäänen poijankoltiaanen... :girl_sigh: Oonko tosiaan ainoa joka tätä(kin) pohtii?

Link to comment
Share on other sites

Tällä hetkellä mua jännittää eniten se, että saanko kaiken tehtyä ajoissa. Ja valokuvaaminen myös. Mitä jos kaikki, ihan kaikki kuvat on kamalia? Se olis hirveetä!! Näin kävi mun ylppärikuvissa. Tosin äiti sanoi mulle, että vaikka kuva olis minkälainen, niin mä en ole tyytyväinen :rolleyes:

Mulla kans menee uniin mun jännitys. Pari yötä sitten näin unta että jotenkin me ei saatukaan meidän hääpaikkaa ja piti vihkiä jonkun koulun jumppasalissa ja sinne ei tietenkään ollut sitten mitään koristeita ja kaikki jumppavälineet yms. esillä. Kun piti kävellä alttarille, niin huomasin, että hääpuku puuttuu ja kun se lopulta saatiin odottelun jälkeen, niin sitten huomasin, että kukkakimppu on hävinnyt. No päätettiin sitten, että pidän kädessä kameraa(?!?) ja lähdin alttarille - vääräään suuntaan!! Ja kun näin sulhaseni alttarin vieressä, sillä oli samanlainen mekko kun mulla! Ja ihan ryppynen ja farkut paistoi sieltä alta! Tämä oli sitten bestmanien ja sulhasen yhteinen tosi hyvä pila mulle.

Toivottavasti meidän häät ei mee ihan noin :D

Muoks: Siis tokihan mulla on vaikka ketä auttamassa häiden järjestelyssä sulhasesta lähtien, mutta tossa sen näkee, että oon aika moinen kontrollifriikki, että kaikki varmasti menee hyvin. Eli siis korjaan ensimmäistä lausetta: Tällä hetkellä jännittää eniten SAAMMEKO kaiken tehtyä ajoissa :P

Muokattu: , käyttäjä: ainiliini
Link to comment
Share on other sites

"Tahdon"

Siinä se.

Pieni sana ja mieletön stressi! Milläs sen nyt sitten saa kakaistua kuulosalle kun on täpinöissään puristanut leukoja jo jonkin aikaa yhteen ja nieleskellyt kyyneleitä jo ennenkuin näkikään sen oman rakkaan komeana alttarilla odottelemassa... Oonko tosiaan ainoa joka tätä(kin) pohtii?

Et todellakaan! Mä juuri eilen mietin, joudunko siinä vihkijän edessä paljonkin rykimään ennen sanan lausumista :girl_smile:

Tällä hetkellä eniten jännittää se, että paljonko niitä vieraita ilmoittautuu. Vika ilmoittautumispäivä on menossa ja tilanne on ihan levällään. Lisäksi jännittää, että saanko alle kuukaudessa kaikki loput hommat kunnialla hoidettua vai unohdanko jotakin...

Ehkä kaikkein eniten jännittää se, että mitäpä, jollen nuku ollenkaan hääpäivää edeltävänä yönä. Se ei olis mikään ihme <_< . Hääpäivän osalta mietinnän aiheena on se, että toivottavasti meidän häissä ei vieraiden mielestä ole tylsää sekä se, osaavatko tietyt henkilöt käyttäytyä.

Link to comment
Share on other sites

Mua jännittää, että onko kaikilla hauskaa! En todellakaan halua, että porukka istuisi

vaan pöydissä omissa kuppikunnissaan ja poistuisi siitä ainoastaan hakeakseen lisää

juotavaa!

Mua jännittää, miten ihmiset suhtautuvat siihen, että me emme tarjoakaan ilmaisen

viinan bileitä vaan häät järjestetään ravintolassa, jossa on a-oikeudet ja jokainen

maksaa itse omat juomisensa.. (nyt on jo tullut joiltakin narinaa asiasta, että ei

heillä ole varaa ostaa juotavia.. No voi herran jestas sentään, ala nyt jo sitten

säästämään rahaa, jos haluat perskännit juoda... :girl_haha: )

Mua jännittää, että miten valokuvaus onnistuu! Tuleeko niistä kuvista mitään!?

Mua jännittää miten meidän silloin 6 kk:den ikäisen pojan hoito häissä onnistuu. Saako hän

jotain itkupotkuraivareita, kun me emme olekaan siinä koko ajan häntä viihdyttämässä...

Mua jännittää tuleeko juhlapaikan koristelusta yhtään mitään!! Entäs jos en osaakaan

koristella ja lopulta siellä on vain pöydät ilman pöytäliinojakin!

Mua jännittää, että riittäkö rahat meillä häiden kustannuksiin!?

Mua jännittää, että saanko hääpäivänä tehtyä täydellisen meikin vai onko se niitä

päiviä joilloin ripsarit menee pitkin poskia jo laittaessa ja kajaali sotkee silmät ennen

kuin on valmista ja huulipuna sotkee koko nassun ja kissasilmien teko näyttää

enemmän siltä että olen yrittänyt tehdä itsestäni aasialaisen näköisen...

Mua jännittää mun mies! Osaako hän olla rento ihana itsensä vai onko koko juhlan ajan

liian virallinen ja jäykkä ilman minkäänlaista käsitystä huumorintajusta!?

Mua jännittää itseni! Osaanko itse olla rento oma itseni vai olenko minä sittenkin se,

joka stressaa kaikesta ja en omista huumorintajua...

Muokattu: , käyttäjä: miumiu
Link to comment
Share on other sites

"Tahdon"

Sepä se. Kun on pidempään ollut itse ihan hiljaa, jännittää, kuuluuko kurkusta pelkkää rohinaa. No, vaikkei se takariviin asti kuuluisikaan, niin eiköhän ne vieraat tiedä, että mitä se morsio siellä mutisee.. :)

Link to comment
Share on other sites

Mua jännittää kanssa ihan hölmöt jutut :girl_haha:

Jännittää hirveästi tuleeko mun äiti paikalle. Sillä ei ole tapana ilmoitella tuleeko ja jos soittaa ja kysyy niin on varmasti tulossa, mutta ei kuitenkaan ilmesty paikalle... tai tulee paikalle, mutta ei ole ilmoittanut tai on ilmoittanut ettei tule. (Vaikkei silläkään ole mitään väliä, että ilmestyykö vaiko eikö.)

Jännittää hirveästi muistanko mä mitään siitä päivästä. Siis seuraavana päivänä varmaan itkeskelen, kun kaikki on menny ohi siinä huumassa. (Ja tämä vähän niinkus kuuluu teemaan, että ei muka muista mitään kun on niin jännittynyt, eli ei mitään väliä)

Jännittää ihan sikana et pystynkö olemaan rennosti ja antamaan kaikkien tukihenkilöiden hoidella pikku detaljeet, joita luultavasti vain minä huomaan, että pitäisi hoitaa, vai vedänkö herneet jostain pikkujutusta, jonka oon pyytänyt tekemään 7 kertaa ja se on edelleen tekemättä. (Ihan kun SILLÄKÄÄN olisi mitään väliä!)

Jänskättää sekin, että mitä muut sanoo mun puvusta, kun se on todella tavallinen. Ei mitenkään siis ihmeellinen tai edes valkoinen, mutta pidän siitä hyvin paljon itse. (Ja taas, SILLÄ nyt ei ole mitään väliä mitä ihmiset häiden jälkeen puhuvat siitä.)

Eniten ehkä jännittää se sukunimen vaihto! Jotain aivan käsittämätöntä mielestäni, että miten mä nyt tulen toimeen uuden sukunimen kanssa, kun oon 30 vuotta käyttänyt tätä mun omaa iki-ihanaa sukunimeä. Huomaa että turhaa ressiä taas pukkaa... taitaa kuulua asiaan. :-X (Ja tää on se ainoo asia jolla oikeesti on väliä, kun siihen on vähän pakko tottua.)

Link to comment
Share on other sites

Mua jännittää kanssa se, että osaanko rentoutua ja olla stressaamatta kaikista järjestelyistä..jos en osaakaan nauttia siitä päivästä ja sitten takuulla harmittaisi jälkikäteen. Jännitän myös häähidas (ihan turhaan..), alttarille kävely (kompuroinko jne. jne.), saanko sanaa suustani alttarilla, pyörrynkö. Kaikkea aivan typerää! Olen nähnyt jo nyt painajaisia, että nukun pommiin (ihan kuin sekin nyt olisi mahdollista..varmana ei saa nukuttua ollenkaan!) ;) Hankala on siis valita mikä jännittää eniten..

Link to comment
Share on other sites

Jännitän eniten sitä onko vierailla hauskaa ja sitä osaanko itse nauttia juhlista. Olen aina se joka järjestää kaikki juhlat, synttärit, valmistujaiset, juhannukset ja uudet vuodet ja muut tulee "valmiiseen pöytään". Siksi pelkään etten osaa olla vieraana omissa juhlissani vaan pörrään ja huolehdin että muut viihtyvät. Sitten seuraavana päivänä totean että juhlat menivät itseltäni täysin ohi.

Kaikki muut kyllä järjestyy.

Link to comment
Share on other sites

Mua jännittää eniten se hetki ku kirkon ovet aukeaa ja lähdetään iskän kans käveleen alttaria kohti. Mä en tiedä, et mikä siinä niin pistää jännittään, mut hermostuttaa, et kompuroi pukuun ja koittaa pidätellä kyyneleitä jne. :girl_impossible: Pitänee ilmeisesti tehdä jotain mielikuvaharjotuksia seuraavat 7 kuukautta. :girl_blum:

Link to comment
Share on other sites

Mua jännittää se, että meneekö viimeinen yö ennen häitä valvoessa, tuleeko paniikki-yllätys-kiireitä juhlapaikan viime hetken järjestelyissä, juoksenko lopulta papin eteen pandan näköisenä ja jääkö se "tahdon"-sana jonnekin kurkun puoliväliin rohisemaan.

Link to comment
Share on other sites

Niin, ja kompastunko matkalla alttarille. Olen tunnetusti heikohkosti tolpillani pysyvää lajia ja tuli sitten viisaasti valittua aika korkeakorkoiset saappaat... :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...