Jump to content
Naimisiin.info

Mikä jännittää eniten?


Guest -Saana-

Recommended Posts

Lähinnä varmaan se oma reagointi asioihin. Meidän häihin ei pitänyt kenenkään tulla, mutta näyttäisi että ainakin kymmenkunta saapuu paikalle. Tähän ei oltu varauduttu ja nyt kun häihin on niin lyhyt aika, saas nähdä miten kaikessa käy. Eniten stressiä aiheuttaa juhlapaikan saaminen, koska aidosti oli suunnitelmissa juhlia häät kahden kesken... Se itse vihkimistilannekin pelottas vaikkei ketään olisi katsomassakaan, mutta saati sitten nyt kun siellä on sukulaisia parvi  :o Sit mietityttää se, että riittääkö "tavallinen" kampaus, riittääkö tavallinen jakkupuku, riittääkö niille ihmisille ne pienet häät  :-/ Kun siksi me ei haluttu sinne ketään ettei tarttis jänskättää mut nyt sinne sit tuppaantuu niin paljon populaa et ihan pelottaa :-/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oon nyt lueskellu tässä, mikä jännittää ketäkin ja itellä on ainakin semmonen olo, että varmaan on ainoo huolenaihe, että miten ne ihmiset sitten viihtyy (ja sekin tuli ainoostaan siitä, kun niin moni siitä huolehtii). Senkin kyllä uskon, että kaikille tulee kivaa meiän häissä. :D

Mä en oo niin stressaaja tyyppiä. Ei kai se haittaa, vaikkei muut siellä kirkossa kuule, jos sanoo tahdon sen verran hiljaa. Kai se riittää jos mies ja pappi sen kuulee? Ja sitten jos kompastun, niin ei haittaa. Ylös voi aina nousta. Jos joku vahinko käy, että puku likaantuu tai jostain repeää, niin tottakai se harmittaa, mutta ei se siinä tilanteessa auta. Eteenpäin mennään silti. Ei kannata stressata itteään liikaa miettimällä tämmösiä asioita. Jos jotain sattuu, niin sitten sattuu. Se on kuitenkin mun ja mun miehen päivä, otetaan se päivä vaan rennosti eikä huolehdita suotta. 8-) Kaikki on kuitenkin tuttuja ihmisiä eli ei sen niin väliä vaikka kompasteliskin ym. Kyllä ne ihmiset tietää millasia me ollaan. ;D

OT. Enemmän jännitän ystäväni tulevia häitä. Hän on ihan hirveä stressaaja tyyppi ja murtui ihan täysin polttareissaan kun rupesi ajattelemaan häitään. Polttaripäiväkin meni suurimmaksi osaksi jännittäessä. Voi kun voisin häntä jotenkin auttaa, mutta siinä ei varmaan auta muuta kuin ystävän tuki. Mä kaasona menen vaikka pitämään morsianta toisesta käsikynkästä jos tuntuu, että jalat ei alttarilla kanna. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ei olis varmaan pitäny lukea koko ketjua.... :-/

Etukäteen olen ajatellut, että jännittävin hetki on kävellä kirkon keskikäytävää ja siis koko vihkimistilanne. Mielessäni olenkin jo nähnyt kauhuskenaariot kuten, että kaadun tai kompuroin helman kanssa, puku ratkeaa, polvistun väärään aikaan tai lähden valumaan alttarilla(morsiussatiini on aika liukasta, kun on polvistuneena), sormus putoaa jne.

Nyt mua jännittää moni muukin asia kun luin ketjua ja totesin etten ole joitakin asioita tullut edes ajatelleeksi (siis että mikä voi mennä pieleen...). APUA!

Link to comment
Share on other sites

Mua pelottaa, et itkeä vollotan niin kovasti kirkossa, etten pysty sormusvalaa lukemaan.  Jännitän myös, sujuuko ruokailut hyvin, viihtyykö vieraat, onko ohjelmaa sopivasti jne. jne. Ihme kyllä kampaus, puku, meikki jne. ulkonäköjutut ei jännitä ollenkaan! Oikeesti olen jännittänyt ihan hirveesti jo viimeiset viikot, lääkärissäkin jouduin käymään, kun sydän ei enää tahtonut pysyä rytmissä ???.

Juuri tuota itsekin pelkään,vaikka häät vasta ensi vuonna,mutta nyt jo pelkoa.Ja lekurissa olen jo käynyt,tosin mun sydän ei muutenkaan pysy tahdissa mukana ja nyt vielä enemmän sekaisin...!!!  :-[

Link to comment
Share on other sites

kirkko. pelkään että alan itkemään. en halua että meikki menee pilalle. vihkiminen on aika monimutkainen (ortodoksi) pelkään että teen jotain väärin. tiedän että pitäisi ottaa vähän huumorilla mutta..

pelkään myös etten saa nukuttua edellisenä yönä.

pitää kai laitta mies nukkumaan muualle. se kuorsaa niin paljon etten saa unta..

Juu tuo on kanssa totta.Sama täällä ortodoksihäät tulossa.Ja kaikki hyvin sekavaa ja luulen jo nyt etten pysy mukana ja kaikki menee sekasin.Allekirjoitan tuon sinun tekstisi aivan ehdottomasti !!

Link to comment
Share on other sites

Minun suurin pelkoni on hääpuku tai siis paremminkin sen sopimattomuus! Ja toinen asia mikä jännittää on pitopalvelun osuus, onko ruokaa/ juomaa riittävästi, tykkääkö kaikki ruuasta jne. Kyllä on jos jonkinlaista mietittävää ja pelättävää!

Olen myös nähnyt painajaisia kaatumisesta kirkossa tai häävalssin aikana, se olisikin kamalaa..

Link to comment
Share on other sites

Minun suurin pelkoni on hääpuku tai siis paremminkin sen sopimattomuus! Ja toinen asia mikä jännittää on pitopalvelun osuus, onko ruokaa/ juomaa riittävästi, tykkääkö kaikki ruuasta jne. Kyllä on jos jonkinlaista mietittävää ja pelättävää!

Olen myös nähnyt painajaisia kaatumisesta kirkossa tai häävalssin aikana, se olisikin kamalaa..

Pakko lisätä tuokin listaani,vaikka emme pitopalvelua otakaan,mutta kuitenkin ruoka tulee muualta.!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Minua pelottaa, ettei hääni ole tarpeeksi hauskat ja vieraani eivät viihdy häissäni. En halua,  että ihmiset puhuvat mun häistäni myöhemmin miten tylsät ja huonosti suuniteltu häät olivat.

Sillä ei kyllä pitäis olla mitään väliä, mutta olen riipuvainen toisista, jos kaikilla on hauskaa on minullakin ja jos ei ole hauskaa, niin tunnen samoin.

Link to comment
Share on other sites

Mua jännittää jo nyt eniten se että saako kaikki asiat hoidettua siihen malliin että ne sujuu. Kirkossa jännittää eniten vihkitilaisuus ja papin edessä oleminen että itkettääkö. ::)

Vieraiden viihtyvyys jänskättää kanssa. Onhan se kuitenkin iso osa koko päivää vaikka itse onkin se *päätähti*  ;D

Link to comment
Share on other sites

Eniten jännittää alttarille kävely ja koko kirkko-osuus. Olen niin herkkä, että itken varmasti. Olen myös nähnyt lukuisia unia, jossa kiljun ennen vihkimistä, etten mene alttarille, ennen kuin saan valiumia... En ole edes koskaan moista lääkettä kokeillut:)

Kaikki pelkoni liittyy itkemiseen. Itken varmasti myös häävalssin aikana.

En pelkää, että meikit menee, sillä mulla on paras ystävä maskeeraaja ja mun hovimeikkaaja. Pelkään vaan ettei itkusta tuu loppua... entäs ne puheet, joita ystävät ja vanhemmat pitääP BYÄÄÄÄÄHHHH :'(

Link to comment
Share on other sites

Mua jännittää jo näin vuotta ennen sukulaisten käytös (lähinnä omat vanhemmat ja niiden uudet kumppanit ja alkoholin vaikutus tähän kaikkeen... pitää tehdä tosi laimeeta boolia!) ja se ruoka (kun aiotaan tehdä itse sadalle hengelle). Siitä itse vihkimisestäkin ehdin varmaan jännittää sitten lähempänä...

Link to comment
Share on other sites

Iiik, ylihuomenna se on! Ollaan sulhon kanssa leivottu nyt 8 tuntia putkeen eikä loppua näy. Täytynee kyllä mennä välillä nukkumaan kun kello on jo yli puolen yön.

Minua ei oikeastaan jännitä mikään onnistuminen. Olen ihan varma, että kaikki menee hyvin, kunhan vain itse saan nämä leivonnaiset valmiiksi. Pussukkakin pitäisi vielä ommella ja askarrella plaseeraus, karkit ja ohjelmat. Eli vähän kiirettä pitää. Eniten jännittää se hetki siellä kirkossa ennen toimituksen alkamista, kun odottaa siellä sakastissa. Sitten kun pääsee alttarille, on kaikki varmasti oikein hyvin. Tietty ne sormusvalatkin hiukka jännittää, kun tällainen itkupilli olen. Itken varmaan läpi toimituksen!  :D

Nyt takaisin leipomaan!

Link to comment
Share on other sites

Täälläkin ylihuomisen morsian!  Jännittää kuinka tunnelma pysyy yllä, kun häihin on tulossa sukulaisia jotka eivät voi sietää toisiaan. Toivottavasti osaavat kunnioittaa meidän juhlaa ja käyttäytyä kunnolla!  Jännitää myös se kuinka itse pystyn olemaan iloisena koko päivän jos joudun katselemaan näiden sukulaisten toistensa kyyläämistä.

Link to comment
Share on other sites

Minua jännittää eniten vieraiden viihtyvyys. Eniten tahtoisin, että vierailla on hauskaa ja että jälkikäteenkin kuulee puhuttavan, kuinka meidän häissä oli hauskaa ja viihtyisää.

Eniten pelkää sitä, että vieraat istuvat hiljaa paikallaan,  kukaan ei puhu toisilleen tai että joku asia, mitä ei oltu etukäteen huomioitu, pilaakin häätunnelman tms. Olen monesti kuullut puhuttavan "paskoista" häistä, missä kukaan ei viihtynyt. Niitä muistellaan sitten kauhulla..

Link to comment
Share on other sites

Mua jännittää eniten tällä hetkellä se etten saa mun pukua sopimaan... Ostin pari kuukautta sitten puvun ja sillon se ei mahtunut päälle. (syynä raskaus+synnytys) Silloin myyjä sanoi että sitä saa suurennettua NO PROBLEM tänään sitten sovituksessa se ei sit onnistukkaan. Ostin kaks osasen vetoketjullisen puvun koska mun pitää häissä saada puku helposti pois jotta voin tyhjentää rinnat. Nyt pukuun täytyy tehdä nyöritys JA  KAUAN SEN AVAAMINEN JA SULKEMINEN KESTÄÄ? Joudun sitä kuitenkin tekemään useita kertoja sinä päivänä... Auttakaa mitä teen.. onko mulla oikeus vaatia rahoja takasin... Onko jollain jotain ratkasua???

Link to comment
Share on other sites

Tällä hetkellä jännittää tuo papin eteen asteleminen. Musiikkivalintamme on hieman persoonallinen, ja tyyliltään hyvinkin "jännittynyt". En ole vielä papille kappaletta esitellyt, saas nähdä mitä hän sanoo siitä. Meidän mielestä se on juuri sopivan poikkeava ja erilainen, jopa humoristinenkin. Kirkkohäät ei kuitenkaan ole, joten luulisi olevan joustoa musiikissa. Toinen jännityksen aihe on samaan liittyvä, nimittäin virsi.Apua, jos sellainen on pakko valita. Mulle ei tule virsistä mieleen kuin hautajaisia  :-/

Link to comment
Share on other sites

En oikeestaan pelkää mitään, paitsi et toivoisin vieraiden viihtyvän häissä.

Oikeestaan on mulla yks asia mitä aiheuttaa harmaita hiuksia. Pelkään, että äitini mies ei päästä mun äitiä häihini! En suostu kutsumaan sitä kuspaa ja mitä järkee siinä on ku kumpikaan ei tykätä toisistamme. Vihaan sitä henkilöä sydämmeni pohjasta! Äiti haluaa kovasti, että kutsuisin hänet,mut tiedän sen, et jos kutsun niin siitä ei hyvää seuraa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...