Jump to content
Naimisiin.info

Mikä on suosikki vuodenaikanne häille?


Kirveli

Recommended Posts

Me ei myöskään haluttu kesähäitä, joten selailtiin loka-huhtikuun päivämääriä.

14.4 näytti hyvälle, eikä ole vielä hääsesonki, joten kirkko varattiin  ;D

Nyt siihen onkin enää vajaa kuukausi  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 550
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tätäpä tässä just pähkäilen, jokaisessa on omat puolensa

Kesällä olisi lämmintä (ehkä) ja voisi hengailla enemmän ulkona. Alkukesästä olis vielä pitkät valoisat yöt juhlia, loppukesästä ehkä todennäköisimmin paremmat säät. Toisaalta kesähäitä on niin paljon ja voi olla vaikeaa saada mieleisensä tilat.

Syksy on ehkä vähän synkkää, joskin ruska-aika oli kaunista ja vois antaa inspistä koristeluun.

Talvi viehättää ajatuksena, kynttilät ja lumi hämyinen tunnelma

Kevätkin on niin ihanaa ja voisi taas antaa inspistä kukkien ym. koristelun suhteen.

Link to comment
Share on other sites

Kesä se taitaa olla, vaikka keväästäkin tykkään kovasti. Ja syksystä ja talvesta. :) Olisi kiva joskus päästä vieraaksi kevät/syksy/talvihäihin, ettei aina kesähäihin. Omat (ulko)häämme pidetään loppukesästä, kun toivottavasti on lämmintä ja kaunista...

Link to comment
Share on other sites

Me päädyimme kevääseen, toukokuuhun, koska mielestämme luonto näyttäytyy silloin todella kauniina. Omenapuut kukkivat usein toukokuussa, kaikki alkaa olla jo vehreää ja vihreää! Toukokuu on tilastollisesti myös vähäsateinen kuukausi. Toisaalta hyvää "hääsäätä" ei voi taata Suomessa, meni naimisiin missä kuussa tahansa! Toukokuussa on jo suhteellisen lämmintä ja aurinkoista, mutta ei hellettä. Hellehän on ihanaa, mutta ei juhlatällingissä kökkiville! Omille häille siis katsoimme parhaaksi loppukevään, mutta olen sitä mieltä, että kesähäät, syyshäät ja talvihäät ovat ihania ja tunnelmallisia omalla tavallaan kaikki! Kaikistaq vuodenajoista löytyy romanttisia tekijöitä! Ja sitä paitsi, häät ovat niin kertakaikkisen ihana asia, ettei vuodenajalla (tai säällä) ole edes väliä, kauniita ja ihania muistoja jää joka tapauksessa!  ;D

Link to comment
Share on other sites

Aina ajattelin, että kun menen naimisiin niin se tapahtuu kesällä. Nyt kuitenkin alku syksy tuntui hyvältä, koska on helpompi saada varattua juhlapaikka, valokuvaus jne.. koska ei ole niin täyttä kuin kesällä. Lisäksi pidän syksyn väreistä joita käytän koristeissa. ::)

Link to comment
Share on other sites

Mä oon tienny jo vuodesta 1991, kun Samppalinnan kesäteatterissa pyöri Myrskyluodon Maija, että haluan syyshäät saaristolaisteemoineen ja tuulineen. Häävalssikin tuli silloin päätettyä... Sitten piti vaan löytää sulhanen joka suostuu näihin vaatimuksiin ja löytyihän se  ;D

Link to comment
Share on other sites

Talvi. Meillä häät tulossa marraskuussa, silloin ei välttämättä kovin talvista, mutta lähestyvä joulu luo omaa tunnelmaa. Tykkään niin joulusta ja kynttilöistä. Olen ollut syyshäissä, ja niissä oli ihan omanlainen ihana tunnelma myös. Sopi hääparille tosi hyvin, ovat itsekin kovasti syksyihmisiä. Kesähäitä on niin paljon... Tosin voisin viettää kesähäät rennosti mökillä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Loppu kesä :-X

Opiskelijalla on kesällä parhaiten aikaa järjestää häitä, kun ei kouluhommat paina päälle. Vuodenaika siis ihan puuhtaasti käytännön syistä ;D

Link to comment
Share on other sites

Minua miellyttää ajatus sekä talvi- että kesähäistä, mutta on kuitenkin päädytty tuohon jälkimmäiseen&perinteiseen vaihtoehtoon  :)

Link to comment
Share on other sites

Alkukesä. :) Tuolloin on toivon mukaan jo lämmintä, mutta ei vielä mitään hirmuista hellettä. Vaan mistäpä sen koskaan säidenhaltijasta tietää.. ::)

Link to comment
Share on other sites

Meillä on kesähäät ja tuntuikin, että kesällä on ehkä helpoin järjestää häät. Ja luonto silloin kauneimmillaan ja jos on lämmintä vielä..Tokihan myös talvihäistä joskus haaveilin, mutta kesä voitti  :)

Link to comment
Share on other sites

Kesähäät, lämmintä ja kaunista. Toisaalta talvihäätkin olisivat ihanan tunnelmalliset jos vaan voisi olla varma, että on lunta maassa.

Link to comment
Share on other sites

Omat hääni olisin halunnut järjestää talvella mutta sulholla oli eri mielipide  ::) Olisi ollut tunnelmallista laittaa ulos roihut, koristella sisällä kynttilöillä ja tarjota alkuun glögiä. Lisäksi talvihäistä olisi ehkä saanut intiimimmät juhlat koska ihmiset ei hajoaisi ympäri juhlapaikkaa kauniin sään houkuttelemana.

Lisäksi tuohon mun talvihäätoiveeseen vaikutti se, että kesäviikonloppuja on niin vähän ja paljon muutakin tapahtuu silloin. Luulisin että talvihäihin ihmiset osallistuisivat innokkaammin kun tapahtumia on vähemmän.

Link to comment
Share on other sites

Kesä ja kaunis vehreys.Ja paljon luonnonkukkia ja muutenkin kukkia.Ja lintujen laulu ja valoisat illat. Rakastan kesäöitä ja kaikkea mikä siihen kuuuu (paitsi ei itikat ! ) .

Link to comment
Share on other sites

Tykkää talvesta! Vaikkei muuten kaamos kiinnosta. Tuntuu että kaikki tutut menee kesällä naimisiin ja haluan itse jotain erilaista...

Link to comment
Share on other sites

Kesä, ja kesällä mennäänkin. Olen ollut kauniissa talvihäissä, mutta itseäni kylmyys kauhistuttaa. Ellei sitten pääsisi Bahamalle  8-)

Link to comment
Share on other sites

Talvi. Kesä on töiden takia niin kiireistä aikaa, että ei ehtisi kunnolla keskittyä valmisteluihin. Pidän muutenkin talvesta ja tällöin voi koristella juhlapaikkaa kynttilöin.

Link to comment
Share on other sites

Kesä :) Talvikin olis kiva vaihtoehto, mut ku koskaan ei voi tietää onko lunta vai ei ja ei todellakaan innostuta mistään räntäsateisesta loskakelistä..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Myöhäinen syksy tai talvi. Pimeät illat, paljon kynttilöitä, ihanan tunnelmallista. Mä olen erittäin "kuumaverinen" ihminen, joten intiaanikesä ois se huonoin vaihtoehto.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...