Jump to content
Naimisiin.info

Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelustasi täällä?


Guest Alla kanelipuun

Recommended Posts

Tietää.

Viihdyn täällä edelleen loistavasti, vaikka häät oli ja meni. Ihana seurata muiden suunnittelua!

Eilenkin esittelin miehelle myynti-ilmoituksista yhtä ihanaa pukua ja sanoin että haluan uudet häät ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Meinasin kirjoittaa ihan samalla tavalla kuin SininenHetki :girl_haha: Miehen mielestä olen vähän liikaakin netissä kaikenlaisilla hääsivuilla :girl_blum: Eli kyllä tietää ja joskus kanssani lueskelee juttuja :)

Link to comment
Share on other sites

Juu,tietää.

Eipä ole mitään syytä miksei sais tietää että täällä olen.. tai juurihan vasta rekkauduin kun kihlauduttiin.

Kyllä se välillä tossa seläntakana kuikuilee itsekin,vaikkei myönnäkään vielä et kiinnostais vähän ;)

Link to comment
Share on other sites

Nyt tietää, kun tässä äsken toiseen keskusteluun osallistuin, ja halusi kamalasti tietää mitä kaikkea tänne kirjoitan. Utelias tyyppi! On itsekin sellainen ihminen, joka kirjoittelee keskustelupalstoille. Eikä halua minulle kertoa nimimerkkiään, joten en minäkään hänelle :girl_haha:

En kyllä välttämättä kertoisi, mitä kaikkea tänne kirjoitan, vaikka sattuisi kysymäänkin :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Tietää ja välillä selailee itsekin näitä sivuja ja on tullut siihen tulokseen, että kuulemma "ihan ihme häähippiäisiä" (sulhon omin sanoin) täällä vain kirjottelee kuten hän siis minuakin välillä nimittää kun oikein hurahdan hääjuttujen/hääaskartelujen pariin :blush:

Link to comment
Share on other sites

Naikkarit on mulle niin iso osa sosiaalista elämää, on ollut jo pitkään, että Karvanaama kyllä tietää. Niin lueskelusta kuin kirjoittelustakin. Monta ystävää on täältä löytynyt niin ei tätä voi paheksua edes sulho. Oon yrittänyt sitä saada liittymään tänne niin saisin vihdoin tietää mitä tuolla työkaluvajassa kirjoitellaan! :girl_blum::girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tietää ja kyselee joko kirjoitit. On käynyt selailemassa itsekin vaikkei ole rekisteröitynyt. Ja yhdessä ollaan kateltu myös. Paljon hyviä juttuja ja vinkkejä.

Link to comment
Share on other sites

Tietää tottakai, monesti kerron hänelle täällä selvitettyjä asioita,

ja on todennut hänkin sivuston oikein hyödylliseksi.

Tietää myös että kirjoitan, yhteisiä asioitahan nuo hääjärjestelyt on

joihin ne kysymykset&kommentit liittyy.

Ei ole vielä kyllä itse liittynyt tuonne sulhojen palstalle ;)

Link to comment
Share on other sites

Tietää muttei itse ole sen tyylinen että lukisi tai kirjottelisi. Meillä siis kaikki suunnittelut enemmän mun juttu. Olisi kyllä mukavaa saada tänne enemmänkin sulhasia ja miesnäkökulmaa joihinkin asioihin!

Link to comment
Share on other sites

Tietää kirjoitteluistani ja on suhtautunut positiivisesti, vaikka foorumi onkin koukuttanut niin että jumitan koneella kaiket illat... :D Teimme alustavan työjaon niin, että minä häärään häitä ja mies häämatkaa, vaikka toki mielipiteitä ja päätöksiä tehdään yhdessä.

Link to comment
Share on other sites

Tietää se. Jutellaan välillä yhdessä täällä olevista asioista omia juhliamme suunnitellessa.

Välillä tulee roikuttua ehkä liiankin pitkään täällä, jolloin saan hieman arvostelua ajankäytöstäni, muuten puoliskon asenne positiivinen.

Link to comment
Share on other sites

Kyllä tietää, mutta ei se siihen sen kummemmin ole kiinnittänyt huomiota tai kysellyt mitään. Oon joitakin juttuja ja ideoita sille kertonut, mitä olen täältä lukenut.

Link to comment
Share on other sites

Sulho tietää kyllä kirjoittelustani tänne. Itse hän ei tosin käy lukemassa juttuja, mutta virnuilee kuitenkin aina toisinaan ja kyselee "Mites naikkareilla?" :flirt:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...