Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelustasi täällä?


Guest Alla kanelipuun

Recommended Posts

Tietää ja nauraa välillä p*skaisesti kun hiippailee selkäni taakse ja kattelee mitä kirjottelen tänne :D

Nikkikin herättää huvittuneisuutta kun on yhdistelmä meidän nimistä ja tulevasta yhteisestä sukunimestämme.. Joskus selitän ihan onnessani, että mitä täällä jutellaan mutta en kyllä usko, että ukko tänne käy itte kirjottelemassa. Ellei sitten yön pimeinä tunteina kun nukun takapuoli homeessa.

Samat fiilinkit täällä! Tietää kaiken aikaa ja joskus valittaa, etten huomaa häntä enää, vaan istun naikkareissa illat pitkät  ;D Asia ei kuitenkaan oo ihan niin kärjistettynä. Häntä ei haukikollakaan sais tänne kirjoittelemaan mitään, mutta kerran lipsahti että "kyllä mä sun naikkreista oon lukenu, joten älä selitä" =)))))))))

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Joo, tietää ja naureskelee. Kuvittelee (ja kertoo myös kaikille kavereilleenkin  ::) ) naikkareiden olevan raivohullujafundamentalistibridezilloja  ;D ;D ;D

Kertoilen sille välillä mut ei se yleensä ole kauhean kiinnostunut  :P . Mies tietää nikkini mutta sitä se ei ole ainakaan vielä paljastanut. En usko että se käy täällä kurkkimassa, ei muutenkaan ole kovinkaan kontrolloivaa tyyppiä. :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Näytän aina "pahimmat" ja henkilökohtaisimmat jutut, mitä kirjoitan ja kerron saamistani ideoista. Kokeilen vähän, että missä menee raja, että mitä ei saa kertoa. Yksityisyyden rajat ovat kuitenkin olleet tähän asti samoilla linjoilla. Tietää nimimerkkini, eikä ole itse ainakaan vielä kiinnostunut foorumille rekisteröitymään. Kukista ja kynsistä ja muista sanoo kyllä mielipiteensä kun kuvia täältä esittelen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...