Guest Alla kanelipuun

Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelustasi täällä?

801 viestiä aiheessa

Tietää kyllä ja itsekin kirjoittelee  :P Onneksi ei vielä osaa suomea niin hyvin, että pystyisi kaikkea mun kirjottamaa lukemaan  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tietää kyllä ja itsekin kirjoittelee  :P Onneksi ei vielä osaa suomea niin hyvin, että pystyisi kaikkea mun kirjottamaa lukemaan  ;D

Hihi , sama täällä .!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eipä taida tietää.

huomaa varmaan jossain vaiheessa :)

Ja kun enpä mä tässä vielä mitään suunnittele *seliseli* katselen vain  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No kyllä tasan tietää. Olen jo vuosia käynyt näitä sivuja lukemassa, jo paljon ennen kosintaakin.  Sulho kommentoi aika usein huvittuneeseen sävyyn, että voisitko tehdä välillä niitä opiskelujuttujakin. Eli tänne jää pahasti koukkuun ja kyllä häiritsee välillä muiden hommien tekoa, täällä kun vierähtää tunti jos toinenkin, näin kotikoneella.. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää, ja rekisteröityi itsekin tänne ihan vähän aikaa sitten ;) Toisaalta olisihan niitä salaisuuksiakin, mutta sittenhän ne häitten jälkeen saa paljastaa ja näin ;D :-X

Naikkarina oon ollu reilun vuoden ja täällä pysytään! Muru tietänyt tämän alusta asti ::) ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tietää kyllä, mutta luulee mun lähinnä käyvän lukemassa juttuja. Oon kyllä sanonu kommentoivani ketjuissa, mut armastus lähinnä naureskelee mun innolleni, kun ei päivääkään oo vielä päätetty. Onhan se kyllä jo törmänny kotikoneella mun omaan tiedostokansioonikin, josta suuren osan täyttää hääpukukuvat ;D. Nimimerkkiä ei kyllä tiedä, mut jos vähänkään käyttää päätään arvaa varmasti, tuo kun on lähes joka paikassa mun nimim. ja muru käyttää sitä musta kutsumanimenäkin aina toisinaan. Et tunnistaa kyllä omansa varmasti. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu kyllä täälläkin tiedetään miksi olen nykyään innokas tietokoneelle tulemaan ;D

Kysyinkin olisiko hänkin kiinnostunut kirjautumaan sivuille mutta ei kuullemma mutta selvästi nämä jutut kiinnostaa kun selän takana aina käydään kurkkimassa ja muutenkin kysellään että mitä kaikkea sielä oikein on :)...on ne miehet niin hassuja joskus

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tiedä, olen vasta pari päivää ollut täällä. ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä tietää, mies raukka kun ei enää oikein koneelle saa aikaa  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hienoisen järkytyksen taisi avomies kokea kun tuossa viikko pari takaperin tajusi mitä foorumia meikä aina lueskelee... Häistä kun on ollut puhetta "alustavasti", mutta kihlaukseen asti ei ole päästy, joten hieman oli hämmentynyt mies, totes kuitenkin että "hyvä että sulla on joku paikka hössöttää".  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää, mutta pitää naisten hömpötyksenä....No tavallaan sitähän tää myös on  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietäähän tuo, ja välillä naureskeleekin mun naikkari-addiktiolleni...

Mutta minkäs teet, kun tänne on päästävä monesti päivässä vinkkejä hakemaan ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää ;D Keskustelu tyyliin: "Mitäs teet?" "Arvaa" "Jaahas."  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää, mutta pitää tätä ehkä hieman ennenaikaisena  ;D Mun mielestä on vaan hyvä tulla seuraamaan muiden häihin valmistelua, saa ehkä joitain ideoita jne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tietää,muttei oo kyl pahemmin selvitelly,et millanen sivusto tää on..puhutaan aina "häähöpösivuista" :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllähän tuo tietää, usein jo vitsaileekin "koska meet taas suunnittelemaan juhlia ym..! ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu tietää, kurkkii aina seläntakana, mutta eipä se paljoa ymmärrä kun ei puhu suomea  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää ainaki, että täällä surffailen. En sitte tiä, tietääkö, että oon rekisteröityny.  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään