Guest Alla kanelipuun

Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelustasi täällä?

801 viestiä aiheessa

Oonkohan mä jo vastannu tänne... :D Tietää kyllä ukko minunkin pyörimisestä täällä :) Ei varmaan nimimerkkiä tiedä, mutta avatarista kyllä tunnistaisi. Sitä paitsi mulla on automaattinen kirjautuminen päällä, että helposti pääsis kyllä urkkimaan jos huvittais :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minunkin sulhaseni tietää naikkareista...viimeistään silloin kun hekottelin ääneen lukiessani sulhasten suusta-ketjua halusi kuulla, mikä siellä tietokoneella nyt niin hauskaa on. Oli pakko sitten lukea ääneen parhaat palat :grin:

Sulho kysyy myös tasaisin väliajoin "kirjotatko sä musta jotain sinne?" ja jos vastaan kirjoittavani, haluaa hän ehdottomasti lukea mitä tuli kirjoiteltua.

Nimimerkkiä en ole erityisesti esitellyt, mutta kaipa hän sen itsekin näkee jos tulee selän taakse kuikuilemaan. Omaa nimimerkkiä ei tuo kyllä varmaan hanki...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä tietää, se on vaan hyvillään siitä, että pääsen jossain höpisemään näistä jutuista muiden innokkaiden kanssa ja bongailemaan hyviä ideoita :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sulhanen tietää, että olen lukenut näitä juttuja täällä melkeinpä päivittäin sen jälkeen kun häitä alettiin suunnittelemaan. Nyt olen alkanut myös itsekkin vastailemaan näihin ketjuihin ja mies tietää sen myös, eikä sekään häntä haittaa.

Sulhoa ei itseään tällaiset foorumit kiinnosta kun hän ei muutenkaan halua osallistua häiden pienten yksityiskohtien miettimiseen, Hänelle on tärkeintä vain, että isot jutut päätetään yhdessä eli mm. juhlapaikka, ruoka ja ohjelma/musiikki. Koristelujen, kutsujen yms. miettiminen on sitten enemmän vain minun hommaani, toki hyväksytän sulholla kaikki suunnitelmani ja hän saa sanoa mielipiteensä ja sitä kuunnellaan. Meille tällainen järjestely sopii, molemmat on tyytyväisiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää kyllä. Ei ole kommentoinut asiaa millään lailla, eli tuskin häiritsee, toisin kuin eräs toinen foorumi, jossa aikanaan kirjoittelin paljonkin, ennen kuin itse kyllästyin ja poistin profiilini kun alkoi käydä turhan julkiseksi...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää - mainitsin asiasta heti sinä iltana, kun tämän paikan löysin (ensin vierailtiin vain naimisiin infossa ja sitten jossain vaiheessa hoksasin "Hei! Niillä on foorumikin!") ja olen tasaisin väliajoin hehkuttanut aiheista/ hyvistä ideoista, joista täällä on keskusteltu. Vaikuttaisi tuo mieskin olevan tyytyväinen siitä, että löydettiin hyvä tietolähde juhlien järjestelyyn. Itse ei varmasti tule koskaan rekisteröitymään tänne, mutta näyttää suhtautuvan minun hössöttämiseen positiivisesti.

Sitäpaitsi - kun häät tulee olemaan yllätys suurimmalle osalle vieraista, on korvaamatonta, että täällä saa jakaa innostusta ja vouhottaa yksityiskohdista niin paljon kun haluaa ennen varsinaista juhlapäivää. :)

Muokattu: , käyttäjä: Kayleigh

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei minäkin olen lukenut parhaita paloja Sulhasen suusta -ketjusta ääneen! Tietää tuo siis että selailen täällä ja varmasti on nähnyt nimimerkkinikin kun en ikinä pois kirjaudu (kun unohdin salasanan :rolleyes: ), mutta eipä tuo haittaa. Saa lukea jos kiinnostaa, mutta omalla vastuulla tulee stalkkaamaan. (Ettäs tiedät :-* )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma sulhaseni tietää täällä pyörimisestäni, mutta ei varmaankaan edes muista nimimerkkiäni, häntä kun ei tällainen häähössötys niin kiinnosta. Mieluummin osallistuu suurten linjojen suunnitteluun ja jättää yksityiskohdat mulle ja kaasoille. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää, kuten tietää muutkin foorumit minne kirjoitan. :)

En usko hänen kuitenkaan käyvän täällä, on esittäny toiveen, että mitä enemmän mä suunnittelen, sitä parempi. Ja minähän suunnittelen! Toki kysyn hänen mielipidettään asioihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tiedä juuri tästä foorumista mutta tietää kyllä että hääblogeja lueskelen hyvinkin ahkerasti. :) Hänesta on vain huvittavaa kuinka innoissani olen jo tässä vaiheessa (kosinnasta 2 viikkoa) - ja varmasti on tyytyväinen kun saan tätä kautta purkaa suurinta intoa eikä hänen tarvitse tuntikausia kuunnella visioitani väreistä ja ohjelmasta. :D Sulho on kyllä tosi innolla menossa naimisiin mutta ei ihan ymmärrä kuinka paljon suunnittelua hääjuhla vaatii.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää kyllä että olen pyörinyt jollain hääfoorumilla jo vuosia, mutta tuskin tietäisi tämän foorumin nimeä jos kysyisin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää. En ole varma tietääkö nimimerkkiäni. On kyllä pari kertaa kuikuillut kun kirjoittelen, niin eiköhän se nimimerkinkin tiedä.

Aina kun kerron jostain hyvästä ideasta, niin mies on heti kysymässä, että sieltä ihme hössötysvoorumeiltako nämäkin ideat on bongattu :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää kyllä, tietää lisäksi sen, että olen pyörinyt täällä jo jonkun aikaa ennen kosintaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies tietää, luen joskus jotain "käsittämättömiä" juttuja hänelle ääneen :) Hän ei ole kiinnostunut kirjoittelemaan tänne tai yleensä minnekään hääjutuista. Meidän hääsuunnitteluvastaava ja -päättäjä olen minä, joskin kerron miehelle aina aika ajoin missä mennään. Mies kilpailuttaa ja hoitaa pitopalvelun ja isoimmista hankinnoista (bändi ja valokuvaaja) juttelen hänen kanssa tarkemmin ja "kipurajat" niille budjetissa päätettiin yhdessä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllähän tuo tietää. Välillä kerron hänelle täältä lukemiani vinkkejä tai joitain hulluja juttuja, joita kummastelen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää. Ennen kuin rekisteröidyin lueskelin usein täältä juttuja ja luetutin myös miehekkeellä. Nykyään tuo jo lähestulkoon lähtee juosten karkuun kun näkee minun selailevan foorumilla. :girl_haha: Tainnut raukka jo kuulla liikaa kaikkia ehdotuksia ja kyselyitä häiden järjestelystä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää. Sanoin, että ei saa sitten käydä lukemassa jos täällä jotain juttelen hääpuvusta - kun sen pitäis olla sille salaisuus. Lupasi olla, kun "ei oikeestaan ees kauheesti kiinnosta tollaset pelkästään häistä puhuvat naiset" xD

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hmm, en ole varma. Tai siis tietää, että luesken hääaiheisia juttuja, mutta en tiedä tietääkö, että minäkin kirjoittelen.. Eikä varmaan osaisi nimetä tätä foorumia..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietäähän tuo. Kerroin, että etsiskelen vinkkejä ja muuten vaan täällä seikkailen! Taisin paria juttua näyttääkkin, mutta ei tainnut erityisemmin välittää ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää että käyn täällä, nimimerkkiä tuskin tietää, kun ei ole tästä foorumista kovin kiinnostunut. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies tietää, että käyn täällä, muttei tiedä nimimerkkiäni. Häntä ei niin paljon häähömpötys kiinnosta, että haluaisi olla tietoinen kaikista puuhistani. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mieheni tietää, että käyn täällä. Olen lukenut hänelle tekstejä täältä, on tullut mielenkiintoisia keskusteluja. Hyviä vinkkejä tuleviin häihimme, semmoisia mitä emme olleet vielä edes ajatelleet. Hän ei tiedä nimimerkkiäni enkä usko, että hän itse tänne tulisi lukemaan keskusteluja. Pitää näitä kuitenkin "naisten hömpötyksinä" :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää. Tiesi jo silloin kun olin pidemmän kaavan mukaan jäsen täällä, poistuin ja niin edelleen. Tietää se myös sisarpalstallakin pyörimisestäni. :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää :)

Istuu nytkin sohvalla vieressä ja kommentoi välillä mun kirjoituksia tai kuuntelee kun kerron jotain (sen mitä leffan kattomiselta jaksaa kiinnostua :D )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään