Guest Alla kanelipuun

Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelustasi täällä?

801 viestiä aiheessa

Tietää. Olen rekisteröitynyt tänne kaason ominaisuudessa mutta tuleehan tässä kieltämättä omiakin häitä ainakin haaveilun tasolla suunniteltua, vaikka kosintaa tässä vielä odotellaan... ;) Eiköhän tuo miekkonen tunne miut sen verran hyvin että tietää etten näin intona täällä palstalla pyöri ihan vain ystävien häiden takia. Mahtavaa on kyllä jo niitäkin suunnitella, ja hyvää harjoitusta omia varten!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää kirjoittelusta ja käy joskus kurkkimassa olkapään ylitse mitä kirjoitan. :girl_smile: Muuten ei tietääkseni käy täällä. :rolleyes:

Muokattu: , käyttäjä: Belgemine

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää, olen hänelle asiasta kertonut ja joitain asioita täällä yrittänyt saada selvillekin, mitä ollaan itse ensin pähkäilty. Hän ei kirjota, kun ei "ymmärrä" tällaista vouhotusta :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En mä nyt mitään mainostanu oo, mut eiköhän se tiedä ku sivuhistoria on tästä foorumista täynnä ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietaa, mutta ei osaa tarpeeksi hyvaa suomea etta voisi itse lukea. Mina oon kaantany 'parhaimmat' palat joille ollaan hihitelty yhdessa :D En tietenkaan kerro kaikkea, mita itse tanne kirjoittelen kun jotkut asiat on salaisuuksia haapaivaan saakka :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää. Kerron "parhaimmat" palat täältä samoin kerron jos tulee johonkin asiaan vinkkiä täältä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää sulhoni ainakin sen että lueskelen tätä ahkerasti, mutta en ole tainnut mainita että olen rekisteröitynytkin vastottain. Olen minä sille täältä joitain pukuja ja sormuksia näyttänyt kun ne on itsellä vielä hankkimatta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jo vain. Mieheni tietää ja on kiinnostunut tietämään, mitä kirjoittelen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Saattaa jotain sen suuntaista (hääjuttuja) arvailla :) Ainakin on huolestunut tietokoneen lisääntyneestä käytöstä kotona  ;) Koneelle on välillä jonoa  ;D

Meillä myös tietää täällä hiippailustani ja samaa vihjailua koneen ruuhka-ajoista on ollut ilmassa :girl_wink:

Niin ja kyllä tietää myös nimimerkin, mutta itse ei ole kirjautunut. Ja yhdessä tulee myös joskus katseltua kuvia tms. ja päiviteltyä hyviä ja huonoja ideoita...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllähän tuo tietää... Tietää myöskin kirjoittelustani yhden tietyn automerkin clubin foorumille!

Taitaa olla vaan tyytyväinen, että minulle on löytynyt tällainen paikka, koska epäilen, että

häneltä itseltään tursuaa eri sormukset ja vaatteet jo korvista, kun olen kerennyt toohottamaan,

vaikka aikaa vielä onkin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää, yhdessäkin ollaan jotain juttuja täällä lueskeltu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu, tietää. Mies lähinnä naureskelee mun touhuille ja hänestä tämä mun vouhotus on söpöä, mä puhunkin sille aina että "naikkareissa oli juttua tästä ja tästä" etc. Naikkarit tietää kaiken, joten täältä saa hyviä vinkkejä asiaan jos asiaan.

Käytän myös naikkareita apunani "hienovaraisessa vihjailussa": "Katos nyt tätä Meille tulee eläinvauva-ketjua, tuokin naikkari saa kohta uuden kissanpennun ja katso kuinka söde se on. Milloin meille tulee uusi kissavauva???" :girl_haha:

Liityin tänne aikoinaan muuten jo kaasoilun yhtedessä ja ensi viikolla onkin sitten jäsenyyden 5-vuotispäivä :girl_impossible:

Muokattu: , käyttäjä: Arby

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää, kummastelee kun joutuu asentaan mulle avatar sizereita sun muita laskureita :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää, ja välillä lueskelen hänelle täältä ääneen kiinnostavia juttuja :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko oli miehelle tunnustaa lopulta, etten ole enää vain satunnainen lueskelija. Vaikka odotin kyllä vähän isompaa nurinaa naisten hömppälörinästä, mutta ihan siivostihan mies käyttäytyi: hörähti vain ja jatkoi Aku Ankkansa lukua. :rolleyes:

Ja siis ei, mieheni ei todellakaan käy tilittämässä hermostuneen sulhon tuntojaan täällä. :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kai se tietää, olen maininnut, mutta ei sitä kauheesti kiinnosta, sen mielestä olen häähöpö. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään