Guest Alla kanelipuun

Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelustasi täällä?

801 viestiä aiheessa

Kyllä tietää. Monesti istuu vieressä ja lueskelee kanssani näitä juttuja. Hän on myös monesti todennut, että parempihan tämä foorumi on, kuin se, että istuisin koko ajan FBssä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietäähän se. Muutaman hyvän vinkin tätä kautta oon saanu häitten järkkäilyyn, joten lienee ukkokin vaan tyytyväinen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietäähän tuo kun on rekkautunut itsekin tänne kirjoittelemaan. Sai innostuksen minulta. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää, naureskelee välillä jutuille joita täällä on ja itse taas viihtyy autosaiteilla, eli molemmille kiinostuksen mukaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä tuo tietää. Ja viihtyy sitten itse vähän miehisemmillä saiteilla, jotain autoja se katselee. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää että palstoilla käyn ja varmaan arvelee että kirjottelinkin. Nimimerkkiä tokkopa tietää :) Enpä mä täällä kirjottele asioita joita ei saisi nähdä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin tietää. Yhtenä päivänä oli jopa ihan huolissaan, että kuinka sinä et tänään ole ollut yhtään naikkaroimassa. :girl_haha: Mutta itse ei ole kiinnostunut käymään näillä sivuilla, joten huoletta voin tänne kirjoitella juttuja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää ja käy välillä vilkuilemassakin että mitä oon kirjottanu :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tiedä. Ei todennäköisesti edes tiedä, että tällainen sivusto on olemassa. Meillä on niin pienet häät (vihkiminen maistraatissa kahden kesken ja avioliiton siunaus vain lähimpien sukulaistan läsnäollessa), etten viitsikään häntä millään häihin liittyvällä kuormittaa. Itse tykkään lukea muiden juttuja ja fiilistellä edes vähän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En oo kertonut, mutta on se varmaan huomannut kun täällä oon pyörinyt. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää kyllä. Taitaa tykätä itekin, että mulla on joku paikka tutkia ja miettiä hääjuttuja, etten ole koko ajan miehelle puhumassa aivoituksistani..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää, miksi ei tietäisi.. Kerron paljon jutuista mitä täältä luen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää kyllä. Taitaa tykätä itekin, että mulla on joku paikka tutkia ja miettiä hääjuttuja, etten ole koko ajan miehelle puhumassa aivoituksistani..

Sama homma. :D Välillä kerron sitten hänelle kuin "hääfoorumilla jollain oli niin ja näin..." :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää ja naureskelee hyväntahtoisesti, mokoma! :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää. Mitäpä tätä salailemaan, täältähän saa hyviä ideoita omiin häihin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllähän tuo tietää, mulla taitaa nykyään aika moni lause alkaa "luin tuolta foorumilta..." :D Nimimerkkiä kuitenkaan tuskin tietää, tai en ainakaan itse kertonut ole. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei oo voinu jäädä huomaamatta... :D Ja nimimerkin tietää. Ei ole itse rekkaroituneena. Kyseli yks päivä, et mitäs kaikkeen oon kirjotellu tänne. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tietää ainakin sen, että luen tätä. Nimimerkkiä ei tiedä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää tokkiinsa :) Kiusaankin aina sulhoa kun lähtee kalaan tms ja jään yksin kotia et alotan nyt sit taas sen mun häähaaveilun ;) Eli foorumin selaus + kirjoittelu, netistä hääohjelmat katon ja omiin häihin näpertely ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää kyllä. Naureskelee välillä omaa "häähulluaan" vapaapäivänä kun netissä on tämä auki ja boxilta pyörii viikon annos Hulluna häämekkohin sarjaa. :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen jo vuoden verran pyörinyt täällä foorumilla. Varsinkin iltavuoropäivinä, avaan aamulla sängyssä ollessani koneen ja tämän sivun. Ja aamupalan syön sitten telkkarin ääressä katsoessani tallennettuja hääohjelmia :girl_haha: Mies tietää että käyn säännöllisesti haaveilemassa täällä. Mieheltä päin tulee vain huokauksia, sillä tässähän vasta odotellaan kosintaa. Tänään, vihdoin ja viimein uskalsin rekisteröityä tänne. Nimittäin meillä on ollut nyt niin ihanaa tässä viime aikoina, että olen vihdoin varma - että tämä mies on Se Oikea. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään