Cindylia

Mikä on häidenne teemaväri?

102 viestiä aiheessa

Meillä navy blue, jokin pinkin/vaaleanpunaisen sävy ja valkoinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kirkas ja tumma vioeltti, idea lähti mun kengistä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

miten olette valinneet teemavärit / mitkä asiat ovat vaikuttaneet siihen?

Meillä ei oikeastaan ollut "valintaa", vaan vähän automaattisesti valikoitui väriyhdistelmä, joka miellyttää molempia. Meillä on kotona sisustuksessa aika hillityt värit, valkoista, harmaata, lasia.. Haluttiin muutenkin suht simppelit häät, joten häissäkin väreinä valkoinen, hopea ja teksteissä ym. on mustaa. Teemavärit ei näy sen kummemmin muutenkaan, koristeita on vähän jne. Fuksia, joka taas on yksi lempiväreistäni, näkyy kukissa ja minun asusteissani. Juhlapaikkakin on "neutraalin" värinen, joten ei tarvinnut siitäkään huolehtia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ajateltiin alunperin toisenlaista väriyhdistelmää; nimittäin valkoista yhdistettynä punaiseen. Meillä on kuitenkin keväthäät, ja jostain syystä tuo väriyhdistelmä - niin kaunis kuin onkin - rupesi siihen nähden tuntumaan jotenkin tunkkaiselta. Lisäksi sitä on käytetty tosi monissa häissä, joissa olen itse vieraillut. Tuo vaaleanvihreä-valkoinen-kulta tuntuu sopivan keveältä ja raikkaalta olematta kuitenkaan mitenkään ylipirteä :) Kriteerinä valinnalle on ollut se, että molemmat pitävät näistä väreistä. Haluttiin myös jotain yksinkertaista, tyylikästä ja klassista. Teema tulee näkymään koristeluissa jonkin verran (esim. menu/paikkakortit, ruoka- ja kahviliinat, kukat, jne.) mutta meidän pukeutumisessa teema ei näy. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

itse olen pohtinut värejä, mutta vielä en ole päätynyt mihinkään tiettyyn. Värejä olen lähinnä pöytäliinoihin.Pitäisikö tilata jonkin väriset kaitaliinat valkoisten pöytäliinojen päälle, ensin ajattelin punaista, mutta sitten se alkoi tuntua liian räikeältä. Tulen varmaan päätymään hopeaan tai kultaan tai johonkin muuhun suht hillittyyn väriiin. Meilläkin hyvin simppelit häät tulossa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli aluksi visiona turkoosi-fuksia-valkoinen yhdistelmä. Fuksia on jäänyt vähän taka-alalle, mutta turkoosi on jossain määrin säilynyt. Servetit on turkoosit ja kattoon tulee turkooseja (ja valkoisia) paperilyhtyjä. Pöytiin tulee pieniä pyöreitä liinoja turkoosin eri sävyissä ja myös jokunen fuksian värinen. Häät ovat heinäkuussa ja kukat tulevat olemaan luonnonkukkia, joten sieltä tulee sitten sellaisia värejä kuin tulee. Tarkoitus on, että olisi raikkaita värejä ja luonto myös mukana. Nähtäväksi jää, miten toteutuu :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli väripaletti aika hempeä ja murrettuja sävyjä haluttiin seuraavista; vaaleanpunainen, liila, vaaleanvihreä ja valkoinen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on pari vaihtoehtoa... joko tummanpunainen-limenvihreä-valkoinen tai sitten oranssi-oliivinvihreä-valkoinen. Pitänee kysellä mieheltä että mitä on mieltä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee graffitin/tummanharmaata, mintunvihreää ja haipakkaa vaaleanpunaista :) Toki myös valkoinen sekä musta esiintyy joissain tilanteissa :D

Muokattu: , käyttäjä: viivimatleena

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näillä näkymin vaaleanvihreä ja vaaleanpunainen  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Punainen, valkoinen ja hopea :) Tuli kuin yhdestä suusta tämä päätös meiltä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vihreä on puolison suosikki, joten se otetaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pinkki (eli hot pink eli ilmeisesti sama fuksia mikä monella muullakin tässä ketjussa) ja Petrooli

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on ivory-valkoinen, beige ja kulta. :) Eli hyvin luonnollinen linja. Lisäksi somisteiksi tulee luonnonkukkia ja juuttikangasta, yms. Eli vähän sellaista rustiikkista linjaa on haettu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Musta, valkoinen, harmaa/hopea ja keltainen. Talvihäät tulossa, ja vaikkei keltainen ole talvinen väri, niin se ehdottomasti tulee mukaan koska se tulisi väriksi muunakin vuodenaikana. Mukaan tulee myös varmasti kirkasta "kristalli"koristusta ja blingblingiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Musta, valkoinen ja lime :)

Muokattu: , käyttäjä: lilie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään