Jump to content
Naimisiin.info

Kuka saattaa alttarille?


Leijunen

Recommended Posts

Hei!

Haluaisin kysyä sellaista asiaa, että kuka on ollut se henkilö joka saattaa alttarille, kun kaikki siihen pestiin kuuluvat ovat poistuneet tästä elämästä? Omalta kohdaltani olen tehnyt päätöksen, mutta haluaisin kuulla mihin päätökseen muut samassa tilanteessa olevat ovat päätyneet. 

 

Oma tilanteeni meni niin, että isä ja molemmat isovanhemmat ovat nukkuneet pois joten päädyin parhaaseen ystävääni. Aihe tulee varmasti kuohuttamaan vielä koska puolisoni vanhoillinen perinteisiin uskova suku ei tule ehkä hyväksymään, että paras ystäväni, miespuolinen, homokin vielä saattaa minut alttarille. Koen vain että hän on minulle ollut elämässäni niin pitkään se läheisin ja ystävyyttämme on koeteltu ja se on aina kestänyt tuulet ja tuiskut. vaikka asuin kaukana muutaman vuoden niin silti olemme pitäneet aina yhtä. 

Toinen vaihtoehtoni oli isäpuoleni. Otin joskus keskustelun puheeksi, jossa ilmaisin että olen häntä pestiin harkinnut. Hänen vastauksensa oli selvä: minun pitäisi kysyä lupa hänen aikuisilta tyttäriltä(edellisestä avioliitosta, kenen kanssa ollaan kuitenki oltu aina yhdessä ja toisen muksun kummikin olen jne, että välit ei ole mitenkään viileät) jotka ovat kohta kolmekymppisiä molemmat. 20vuotta kun kuitenkin oltu perhe niin, koin tämän tietysti sen verran loukkauksen kun kuitenki itse ollut kuin tytär tälle ihmiselle että hän ei voinut vastata tähän myöntävästi vaan minun pitäisi kysyä vielä lupa ulkopuolisilta. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...