mutter

Mitä saitte huomenlahjaksi?

346 viestiä aiheessa

Sydän-kaulakorun, joka oli puoliksi kultaa ja puoliksi valkokultaa :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain ihanan Tissot:n kellon, ja lahja osui aivan nappiin, sillä uutta kelloa olen hinkunut jo pidempään. Tosin mies sen kyllä tiesi.... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain erittäin avokätisen lahjakortin Sokokselle :) (olin vähän sitä toivonutkin, shop-a-holic kun olen!)

Ai niin, ja mieheni sai puolestaan huomenlahjakuvauksista kootun valokuvakirjan.

Muokattu: , käyttäjä: My_Dream_Wedding

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miehelleni annoin Citizen rannekellon, oli tosi mieleinen.. koska nyt ei ukosta muuta näy kuin kello hymyn kera ;)

Itse sain Kalevalan Helinä-sarjan hopeiset riipuksen ja korvakorut, erittäin mieluinen lahja <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mieheni sai huomenlahjaksi puisen ovikyltin yhteisellä sukunimellämme sekä vyön, johon olin polttareissa takonut vyönsoljen. Itse sain mieheltäni ihanat korvikset ja kaulakorun. Nämä korut hän oli teettänyt ja osin itse suunnitellut. Mieheni sanoin: "ainutlaatuista ainutlaatuiselle".

Muokattu: , käyttäjä: jenzucca

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain ihanan valkosen Jopon ja kivat korkkarit :girl_smile: miehelle annoin huomenlahjakuvat sekä liput tukholmassa pelattavaan NHL-peliin. Molemmat oltiin oikeenkin hymy korvissa :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mua tässä vähän jännättää koko tämä homma.

Kun ei olla oikein kumpikaan perehdytty näihin hääjuttuihin, ja esim tämä huomenlahja on ihan uus juttu meille molemmille.

Itse olen aina tykännyt lahjoista, ah! :) ja kulta sen kyllä tietää, se nähtiin taas jouluna. <3 mutten haluaisi lähteä kinumaan enkä vihjailemaan tällaisesta "tavasta".

Onhan se vähän "turhanpäiväistä rahan tuhlausta" mutta minun mielestä taas toisaalta ihana muisto sitten...

Ja jos nyt itse sitten menen ja ostan jotain hälle huomenlahjaksi tiedän että 1. hän tulee olemaan kovin harmissaan jos hänellä ei ole sitten mitään minulle ja 2. itsekin vähän sisäisesti petyn.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Annoin huomenlahjaksi kuvia minusta (;)) ja minä sain LV:n laukun.

Muokattu: , käyttäjä: Diora

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Emme antaneet toisillemme huomenlahjoja, mutta eipä niitä kaivattukaan, onnellisia olimme silti! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hankin miehelle lahjaksi jämerän kaukoputken avaruuden tihrustamiseen, koska on puhunut siitä ikuisuuden, muttei tehnyt itse elettäkään sellaisen ostamiseksi :D Oli kyllä todella onnellinen paketistaan.

Minulle käytiin hakemassa häämatkalla Frankfurtin lentokentän Tiffanyltä sydänavain-riipus pienellä timantilla <3 Miehen minulle alunperin kaavailemaa korua kun ei ollutkaan saanut enää Suomesta, joten päätettiin käydä ostamassa häämatkalla yhdessä minulle jotain.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miehelleni ostin uuden matkalaukun, jossa sisällä kaikkea häämatkaan liittyvää juttua (uusi pyyhe, personoidut laukkunauhat, flipflopit tms.),

Olimme sopineet että minä en saa mitään huomenlahjaa,

koska olin saanut jo huomattavasti kalliimman vihkisormuksen kuin mistä sovittiin, ja tämä sopi minulle mainiosti,

koska tätä tiettyä sormusta halusin kuitenkin enemmän kuin mitään muuta lahjaa... :) enkä todellakaan halunnut aloittaa avioliittoa olemalla kohtuuton, että olisin vaatinut tämän lisäksi vielä lisää lahjoja koska "Muutkin" saa... :D

Pääsin vielä lisäksi haluaami hotelliin hääyöksi... niin ei jäänyt harmittamaan tippaakaan! :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kalevala Korun Kuutar-riipuksen. On kyllä todella mieleinen! Olin positiivisesti yllättynyt, että mieheni muisti, kuinka olen ihaillut Kalevala Koruja. :tender:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä sain huomenlahjaksi toivomani Kalevala Korun Onerva-korvikset ja miehelle annoin huomenlahjaksi virvelin, kuhavaapun ja lupauksen kalastusluvan maksusta :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Annoin kuvakirjan huomenlahjakuvauksen annista, ja sain rahaa erästä tiettyä tatuointia varten... Mies oli käynyt jo alustavasti neuvottelemassa kuvasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain Tillanderin aivan ihanan sormuksen :wub: nyt on oikeankin käden nimettömässä bling blingiä :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain huomenlahjaksi ihanan Lumihiutale -käädyn. :girl_pinkglassesf:

Mies sai huomenlahjaksi jo pitkään himoitsemansa "Muumipappa tislaa viskiä" t-paidan, jonka lisäksi piti hieman kiusata ja ostaa toinenkin t-paita (Game over), sekä hieno Sheriffikumiankka, jonka ostaminen on jo nyt osoittautunut virheeksi (nimittäin voi sitä vinguttamisen määrää :girl_haha: ).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies osti mulle Canonin digijärkkärin. Meinasin pudota tuolilta kun näin, mihin se oikein oli mennyt hassaamaan vaimonketaleen vuoksi!

Itse en pystynyt häiden alla rahanpuutteessa hankkimaan sitä lahjaa, mitä olin suunnitellut, mutta tarkoitus olisi nyt alkaa säästämään....

Ja nyt!! Mieheni, jos oot sattunut näille sivuille, nyt on aika sulkea se ikkuna ja äkkiä!!!

...

....sellaiseen projektiin, kuin yksilöllisten korvamonitorien rahoittaminen. Mies on kuolannut sellasia jo vaikka kuinka pitkään ja

pääsisivät varmasti heti keikkakäyttöön, jos saisi ne vain hankittua. Mallit joudutaan ottamaan luultavasti Helsingissä - ja on vielä

epäselvää, keneen oikein pitää ottaa yhteyttä, jos sellaiset haluaa maksaa...toisaalta, haluaisin niin kovasti nähdä toisen ilmeen,

kun avaisi pienen kuoren, jossa olisi itsetehty "lahjakortti". :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain aivan ihanat korvakorut, joissa kultainen kaistale, ja valkokultainen kaistale vierekkäin ja välissä aika iso timantti! Korvikset sopivat täydellisesti sormuksiini, koska niissä toistuvat samat materiaalit.

Itse annoin miehelleni partaveden ja yhteisellä sukunimellä kirjoitetun laatan, joka kiinnitetään postilaatikkoon. Mies kun ei käytä koruja, muita kuin sormusta..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei vaihdettu huomenlahjoja, mutta häämatkalla ostimme toisillemme pienet lahjat paikallisesta puodista.

Minä sain kaulakorun, nahkanyörissä sydämenmuotoinen akaattiriipus.

Miehelle ostin hänen valitsemansa teräksisen avaimenperän jossa on pullonavain, poronmuotoinen ja väriltään sininen. Tosin se pullonavaajan sijainti on meille vieläkin mysteeri. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään