Guest kristiina1

Meikkauksessa käyneet morsiammet!

122 viestiä aiheessa

Mulla ei ollu mitään muuta kun rakennekynsien(jotka seppälästä kiireessä ostin kun oma kynsi katkesi) liima mukana. Ja sitäkin tarvitsin vain juuri ennen alttarille menoa kun etusormen kynsi lensi irti...

Mut nassu pysy kunnossa. Huulipunasta en niin väliä. Syön sen aina pois vaikka kuin yritän olla kunnolla... Mut puuteri oli kondiksessa vielä hotellille saapuessa, vaikka olin hikoillut päivän aikana ja saanut suukkoja poskille. Ripsarikaan ei ollut valunut eikä ripsitukkoja irronnut. Ihme kyllä kampauksin oli pysynyt kunnossa.  

Kävin kaverin kaverilla kampauksessa ja meikissä. 50€ Ja sain koemeikin ja kampauksen samaan hintaan. Ja hän teki 100%valmiin työn kokeillessaan! Ihana ihminen! Jännitti aamulla puolestani.  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en lisänny kertaakaan huulipunaa tai puuteria päivän mittaan, vaikka päivä olikin helteinen. Meikkipohja oli niin hyvin tehty, ettei naama pahemmin kiiltänyt. Meikki näytti mielestäni koko päivän hyvältä. Huulipunaa ois tietty voinu käydä lisäämässä välillä, mutta en edes muistanut sellaista asiaa hääpäivänäni - vaikuttaako sekin sitten, että join aika paljon boolia..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli omia meikkejä aika paljon, huulipunan, eyelinerin ja ripsivärin ostin häitä varten, mutta huultenrajauskynä oli vanha, samoin kulmakarvaväri. Ai niin sitten ostin myös silmienaluksia varten peittokynän, jota meikissä käytettiin. Nyt on meikkipussi päivitetty seuraavaksi vuodeksi! Näin sain itse valittua paremmat värisävyt itselleni kuin meikkaajalla olisi ollut tarjota.

Meikkaajalta tuli siis pohjavärit ja korostusvärit naamaan, ja poskipunan ja luomivärit.

Tykkäsin olla meikattavana, sillä noin tunnin työ kustansi vaille neljäkymppiä, enkä olisi hermostuksissani saanut siistiä meikkiä aikaan.

Illan aikana en lisännyt kuin yhden kerran huulipunaa, jonka sulho sitten suuteli pois välittömästi. Kuvia en ole nähnyt vielä, joten en tiedä rupesiko pohja kiiltelemään loppuillasta. Kun illalla päästiin hotellille, naama näytti ihan ookoolta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Loistava meikkaajani oli Make up storesta, jonka tuotteita omistan jo ennestään. Valitsin häämeikkiin huulipunan, jonka jo omistin, joten sitä tuli päivän aikana lisäiltyä monestikkin. Puuterina käytin omaa Lumenen kivipuuteria, joka tuli todella tarpeeseen, sillä päivä oli helteinen. Meikki kesti kuin unelma.

Oma mielipiteeni on, että kun pohjatyöt on kunnossa, luomiväri jotakin runsas pigmenttistä (kuten Make up store, mac tms.) ja ripsissä vedenkestävää, sujuu päivä ilman huolenhäivää. Mukaan tarvii vaan huulipunan, puuterin ja tarvittaessa huultenrajauskynän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä ostin huulipunan meikkaajalta. Sitä lisäilin muutaman kerran päivän aikana. Mitään muuta en olisi tarvinnutkaan mutta lisäsin "muodon vuoksi" muutaman kerran puuteria.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli oma huulikiilto, jota meikkaaja laittoi ja lisäsin itse illalla. Muuta en tarvinnut. Ja itse asiassa oli niin hauskaa, etten edes tajunnut käydä peilistä katsomassa olisko jotain pitänyt lisätä! Omia meikkejä oli kyllä mukana, mutta siis turhaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ostanut enkä lisäillyt meikkiä päivän aikana. Meikkaajan ohjeen mukaan taputtelin välillä kasvoja puhtaalla puuterivipalla, jolloin pieni kiilto lähti. Mulle laitettiin väritöntä huulikiiltoa, ja otin oman huulikiiltoni varmuuden vuoksi laukkuun mukaan, mutta unohdin lisätä sitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huulipunan ostin ja sitä piti tietysti vähän lisäillä illan aikana. Sävyn kanssa ei tarvinnut pähkäillä koska meikkauksessa käytettiin omaa huulipunaani.

Olin ostanut Body Shopista puuteripaperia ihan häitä varten, mutta enpä tosiaan muistanut koko hommaa hääpäivän aikana, vaikka ne mukana olivatkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ostanut mitään, enkä lisännyt mitään koko hääpäivän aikana. Meikkaajan neuvosta vaan painelin kasvojani paperiin kun alkoi kiiltää (en tosin muistanut sitäkään tarpeeksi usein, huomaa kuvissa).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin puuterin ja huulikiillon. Illan mittaan totesin poskieni hieman punoittavan, ja päätin lisäillä puuteria huonosti valaistussa vessassa. Edes kaasoni tai äitini ei huomannut juhlatilan hämärässä naamassani mitään outoa, ja juhlat jatkuivat. Jälkeenpäin oli naurussa pitelemistä, kun näin loppuillan aikana otetut valokuvat: Naamani oli ihan läikikäs joka kuvassa!  

Jälkiviisaana minun olisi kannattanut jättää meikki korjailematta, sillä meidän juhlatilamme hämärässä pieni poskien punoitus ei olisi näkynyt. Lisäksi kuvissa olisi ollut mukava, kun kasvoilla olisi ollut sama luonnollinen puna kuin muulla hääväellä, eikä olla ainoana porukasta se, jolla on ruskean läikikäs naama!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla ei ollut mitään omia meikkejä hääpäivän aikana, eikä ollut tarvekaan. Huulipuna tietty lähti ensimmäisen ruokailun jälkeen, mutta muuten meikki pysyi kasassa hienosti koko päivän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain meikkaajalta lainaksi huultenrajauskynän, huulipunan ja -kiillon, joita lisäsin muutaman kerran päivän aikana. Puuteri mulla oli omasta takaa, tosin sitä ei tarvinnut lisäillä kun meikki kesti muutenkin niin hyvin. Mitään muita meikkejä en itse ollut hankkinut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin meikkaajalta huulipunan, jota lisäsin muutaman kerran päivän aikana. Taisi olla ruokailun  ja kahvin jälkeen. Muutaman kerran myös tuputtelin omaa puuteria naamaan, en edes ajatellut että se olisi voinut olla eri sävyä kun meikkaajan käyttämä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin itse ostamassa huulikiillon eri liikkeestä ja oman puuterin otin mukaan. Tarvitsin vain huulikiiltoa lisää ruokailun jälkeen ja kuvauksissa lisäsin sitä. Meikit pysyi oikein hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin huulipunan mut taisin mennä pelkällä omalla huulikiillolla. Kuvista jälkeenpäin huomaa että sitä puuteria olis pitäny laittaa mutten sitte jaksanu panostaa. Ostin puuteripaperia meikkaajalta. Eli imukykyistä ohutta paperia jonka toisella puolella on puuteri. Ei varise ja kätevä käyttää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huulikiillon ostin itse, jota lisäsin yhden kerran, samoin myös puuteroin kerran nenäni. Meikki oli todella hyvä ja kestävä ja tarpeeksi hillitty. Olin lopputulokseen ja meikin pysyvyyteen oikein tyytyväinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun ei tarvinnut ostaa mitään meikkejä hääpäivää varten, kun ihana meikkaajani antoi mulle hääpäiväksi huulten rajauskynän lainaksi , ja pieneen purkkiin mukaan huulipunaa ja huulikiiltoa, niin sain niitä sitten itse lisäillä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle meikkaaja antoi mukaan huulikiillon sekä kasan puuterilappusia. Hän siis laittoi oikean sävyistä puuteria noin kuuteen pieneen pyöreään juttuun. Opasti myös, että jos jossain vaiheessa tulee kyyneliä, niitä ei saa pyyhkiä pois. Pitää antaa odottaa että kyyneleet kuivuvat ja sitten taputtaa puuteria uudestaan päälle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huulipunan olisi voinut ostaa meikkaajaltakin, mutta rahaa säästääkseni kävin ostamassa ihan tavallisen markettimerkin punan, joka oli sävyltään hyvin lähellä koemeikissä käyetttyä sävyä. Markettipunakin ajoi asiansa oikein hyvin! Ylipäänsäkin meikkaaja hoiti hommansa niin hyvin, ettei meikkiä tarvinnut päivän aikana pahemmin korjailla

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikkaajani kysyi, onko minulla saman sävyistä huulipunaa mitä minulle laitettiin. Vastasin että on, vaikkei todellisuudessa ollut.

Ajattelin etten osta huulipunaa yksien juhlien takia (vaikka tärkeä juhla toki olikin), kun en yksinkertaisesti ole huulipuna-ihmisiä sitten lainkaan. Olisi jäänyt käyttämättä.

Hääpäivän aikana kävin puuteroimassa pari-kolme kertaa ja lisäsin samalla huulikiiltoa mikä on enemmän minun juttuni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin ennen haita pari erisavyista kevytta huulipunaa, joille olisi jatkokayttoakin, ja otin kaikki omat huulipunat ja -kiillot aamulla meikkaajalle mukaan. Jos mikaan ei olisi sopinut, olisin saattanut ostaa oikeaa savya meikkaajalta, mutta han oli sita mielta, etta yhden oman punani ja huulikiillon yhdistelma oli taydellinen vari. Minulle laitettiin siis jo aamulla meikkia tehdessa omia huulipunia ja pystyin lisaamaan ihan samoja paivan mittaan. Niiden lisaksi laukussa oli puuteripaperia, jolla taputtelin pariin kertaan kasvoilta kiiltoa pois. Muuten meikki kylla sailyi taydellisena koko pitkan paivan eika sita tarvinnut korjailla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin itselleni huulipunan, koska halusin sen olevan samaa mitä meikkaaja aamusella laittoi. Itseltäni ennestään ei löytynyt vastaavaa sävyä. Puuteria en ostanut koska luotin, että se pysyy koko illan ja niin pysyikin! Meikkiä ei korjailtu kuin kerran ennen valokuvausta. Ja silloinkin vain silmämeikkiä, joka ilonkyyneleistä oli vähän "haalistunut". Meikit oli meikkaajalta. Hän oli myös juhlavieraana (oma rakas siskoni)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin todella pettyny meikkiini. Olin aluksi varma, että olin valinnu oikean meikkaajan, ku se painotti raikkautta ja luonnollisuutta. Mutta ruskea silmä meikki vaihtuikin vihreään ja mulla siniset silmät ja painavat silmäluomet eli mulle ei todellakaan sovi vihreä.

Poskipunaa tuntu olevan enemmän, ku tarpeeksi. Ripsari oli yhtenä paksuna könttinä ripsissä

Jouduin myöhemmin meikkaamaan uusikisi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä taas olin erittäin tyytyväinen meikkiini. Se pysyi hyvin, ainoastaan puuteria ja huulipunaa lisäsin (ostin samat kuin meikkaajalla) ennen kuvausta ja illan mittaan, kun oli niin kuuma ilma, sekä kovasti tanssiessa hiki virtasi. Mutta pohjaväri, luomivärit, poskipuna ja ripsari pysyi täydellisesti koko päivän!

Suosittelen tekemään gallubia oman alueensa meikkaajista, niin saa tarkempaa tietoa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ostanut mitään meikkejä. En tarvinnut puuteria koko päivänä. Huulipuna oli kestomallia, jota oli huulissa vielä maanantainakin (oli siis TODELLA kestoa  ;D) Huulipunan kiinnitettä lisäsin ruoan jälkeen (sellainen vähän niinkuin huulirasva) ja sen sain meikkaajalta lainaa ja palautin seuraavalla viikolla.

Olin kyllä meikkiini todella tyytyväinen! Luonnollinen ja kaunis. Aivan mahtava. Kiitokset Heli Tuomistolle!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään