bit

Mitä teette / teitte häitä seuraavana päivänä?

400 viestiä aiheessa

Vietimme hääaamua puoleen päivään, jonka jälkeen kävimme syömässä hotellin alakerrassa, tuhlaamassa häälahjarahoja erotiikkaliikkeessä ja kaupungilla jäätelöllä. Hotellista lähdettyämme menimme hakemaan tavaroitamme ja hääruokien jämiä vanhempieni luota. Illan toivuimme kotona ja kävimme vuorostaan sulhasen sukulaisten luona.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löhöiltiin ja luettiin uutta kirjaa. Syötiin ihana aamiainen ja minä pukeuduin vielä viimeisen kerran häämekkooni vähäksi aikaa ja fiilistelin :) Sitten mentiin siivoamaan juhlapaikkaa vähäksi aikaa..tai oikeastaan taisimme mennä sinnekin vain syömään. Illalla kokosimme kotona uutta kirjahyllyämme ja avasimme lahjat. Ihanaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Istuttiin koko seuraava vuorokausi eli täydet 24 tuntia lentokoneessa matkalla Mauritiukselle...

Terv. nimimerkki: Ei ikinä enää lentokoneita

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aamupala nautittiin hotellihuoneessa Kämpissä, annettiin huomenlahjat, mentiin n. 25 häävieraan kanssa brunssille alakertaan (olikin erittäin kiva ja viihdyttiin ravintelissa 3h) ja siitä kälyn ja miehensä kanssa kotiin aukaisemaan ja ihastelemaan lahjoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nautittiin aamupala hotellilla ja sen jälkeen kotiin valmistelemaan tupareita.

Illalla siis vietimme tupareita, jossa sitten kerroimme ystäville naimisiin menostamme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nukuttiin piiiitkään, ja syötiin aamupala tarjoltuna vuoteeseen hotelli Tornissa. Sen jälkeen lähdettiin kiretelemään Helsinkiä, ja herkuteltiin. Ollaan molemmat kovia herkuttelemaan. Illalla käytiin ateljee paarissa kuoharilla ja lösähdettiin nukkumaan. Aamulla oli aikainen herätys häämatkalennon vuoksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kotihäiden jälkeen nukuttiin niin pitkään kuin nukutti. Syötiin aamiaista koristellussa hääpöydässä. Yhdeltätoista lähdettiin linturetkelle meren rannalle ja klo 16 tultiin kotiin syömään hääruokia. Sitten tulikin kamala kiire, kun viideksi oli kutsuttu naapurit kahville, eikä ollut edes kahvikuppeja pesty astanpesukoneella ja käsin tiskattavaakin oli röykkiö. Tukkani oli silloin yhä häänutturan jälkeen kampaamatta, kun hääyön viettoon oli kiire eikä aamullakaan kerinnyt. Naapurien kanssa juotiin kahvia ja syötiin kakkua. Esittelin hääpukuani pukemalla sen tavallisten vaatteiden päälle. Illalla mies kirjoitteli tietokoneellaan omia harrastuksiaan. Latasin kuvat kamerasta tietokoneelle ja sain siskolta sähköpostilla lisää kuvia. Olisi pitänyt varata aikaa päiväkirjan kirjoittamiseen, mutta ei sitäkään kerinnyt tehdä. Onneksi mies oli luonani vielä toisen yön eikä lähtenyt työpaikkakunnalleen häitä seuraavana päivänä niin kuin olin luullut. Seuraavana aamuna sitten erosimme taas kahdeksi viikoksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me syötiin aamulla rauhassa tuhti aamupala hotellin ulkoterassilla ja supateltiin vaan keskenään, että "ei taida nämä muut ihmiset aavistaakaan, että me mentiin eilen naimisiin".  

Sen jälkeen annettiin sviitissä vielä toisillemme huomislahjat ja lähdettiin käymään hääpaikalla. Hääpaikalta otettiin mukaan lahjat ja ruusut sekä hääkakku. Eikä tod siivottu!!!

Käytiin myös romanttisesti mäkkärissä, jonka jälkeen mentiin kotiin.

Kotona availtiin häälahjoja, katsottiin hääfilmiä, syötiin hääkakkua, lepäiltiin, juteltiin---> nautittiin olostamme avioparina!

Päivä on jäänyt mieleeni tosi onnellisena, koska hyvin menneet juhlat olivat takana, olimme naimisissa ja emme olleet tehneet mitään erityissuunnitelmia. Olimme sopineet, että tehdään sinä päivänä mitä mieleen juolahtaa, käydään vaikka ravintolassa syömässä jos siltä tuntuu. Paras on olla suunnittelematta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

herättiin hotellissa..mentiiin syömään aamiaista ja pakattiin kamat ja kyyti tuli hakee meitä sieltä..

sitten oltiin jonkun aikaa porukoilla ja katottii hääävideota ja syötiin ja lähettiin ajamaan kohti kotikaupunkia kauas...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nukuttiin ensin pitkään, käytiin kiipeilemässä ja autettiin erästä polttariporukkaa kiinnittämään pahvisia sydämiä yhdelle seinälle  ;D Ja sit illalla "syötiin ulkona", hiukan vähemmän juhlavasti tosin kuin hääpäivänä. Mutta kivaa oli silti  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

 Oltiin hääsviitissä vielä kolmeen asti seuraavana päivänä. Sitten mentiinkin jo uuteen kotiin järjestelemään paikkoja ja tutkimaan häälahjoja  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lähdimme pari tuntia häiden jälkeen häämatkalle. Seuraava vuorokausi meni väsyneenä matkustaessa. Onneksi ei ollut darraa tai muutakaan ongelmaa. Tiara jätti kuhmut päähän, joita särki. Häämatkakohteeseen saavuttua söimme uima-allasbaarissa ranskalaisia ja burger-sandwich-osastoa oluen kera. Menimme aikaisin nukkumaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En muista olenko kertonut suunnitelmistamme, mutta kerronpa uudestaan nyt kun asiat ovat varmistuneet!

Me lähdemme häistä taksilla hotelliin, josta on varattu kattohuoneisto poreammeella. Vietämme siellä hääyön ja seuraavana päivänä brunssin jälkeen piipahdamme hääpaikalla, josta nappaamme kyytiin lahjat ja muut tavarat. Sieltä pika-pikaa kotokautta hakemaan matkalaukut ja kohti lentokenttää, josta lähtee koneemme Kreetalle häämatkalle klo 17

Aika haipakkaa tulee siis olemaan ensimmäinen päivämme avioparina, mutta päästäänpä ainakin heti lökölomalle!  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Menimme hääsviittiin yöksi, aamulla aamupala huoneeseen ja sitten rauhassa kylpemään. Vuokrasimme seuraavksi päiväksi huvilan Turun ruissalosta ja pidimme siellä bileet kaikille kavereille. Myös vanhemmat olivat mukana, kunnes "kypsyivät" liian riehakkaaseen menoon;)  Mukaan pääsi myös sellaisia kavereita, jotka eivät olleet hääjuhlaan pääseet, joka oli erityisen hienoa. Ennen sinne siirtymistä kävimme vielä syömässä rauhassa ja siellä huvilalla sitten muut jo odottelivatkin kun saavuimme paikalla. Saunomista, uimista, grillaamista, seurustelua. Kivaa:)

Ja siitä sitten yöllä availemaan lahjoja ja sitten häämatkalle etelään.

Kannattaa pitkittää arkeen palaamista, jos vain voi! Meillä oli vielä häämatkan jälkeenkin ohjelmaa, musikaalin menoa ja sellaista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

me menimme aamulla nukkumaan, puoli kahdeksalta

oli aivan ihana juhla ja juhlijoita riitti aamuun asti. mun isä oli ajanut heidän purjeveneen hääpaikan rantaan ja meillä oli siellä ihana hääsviitti. juhlaliputus veneessä, ihana pehmeä iso sänky odottamassa vain meitä! osaamme siis arvostaa kahden keskistä aikaa sillä lapsukaiset on jo viisi ja kaksi. jääkaapissa oli odottamassa mansikoita, viinirypäleitä ja muita aamiaistarpeita. puolen päivän jälkeen keräilimme itsemme hääpaikalle, siellä pyörähtivät mun vanhemmat meidän lasten kanssa ja mun äidin serkku vaimonsa kanssa sekä mun serkku. keräsimme omat tavaramme, jäljelle jääneet ruuat ja kakut ja juomat sekä häälahjat autoon ja ajelimme kotiin. juhlapaikan siivouksen ostimme edelliskesästä viisastuneena (mun sisko meni silloin naimisiin ja heidän piti itse siivota juhlapaikka seuraavana päivänä, apulaisista huolimatta oli aika rankka homma). iltapäivä meni auton tyhjennyksessä ja tavaroiden palauttelussa. sinällään sekin oli aivan ihanaa ku saimme tehdä sen ihan kaksistaan. tässä taas palataan huomioon, että tavallisesti nuo lapset pyörivät koko ajan jaloissa. illan suussa noudimme, lapset, nuo rakkautemme hedelmät vanhempieni luota ja kotiuduimme. miehelläni oli lomaa ennen ja jälkeen häiden joten seuraava viikko oltiin sitten melkosen paljon perheen kesken.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aamulla herättiin kylpylässä, annettiin toisillemme huomenlahjat, syötiin huoneeseen tuotu aamiainen (tai osa siitä, koska oli niin valtavan suuren kokoinen). Lähdettiin ajelulle avoautolla (palauttamaan auto), sitten palattiin kylpylään uiskentelemaan ja syömään loppu aamiainen. Ajettiin kotiin ja tutkailtiin häälahjoja, viimeisteltiin pakkaukset ja ajettiin Helsinkiin häämatkalle lähtöä varten. Ajomatkalla kirjoitin läppärillä hääpäiväkertomuksen, koska arvelin etten muistaisi siitä niin paljoa parin viikon lomailun jälkeen. Mieheltä varmistelin siinä ajon aikana yksityiskohtia ja kertomus valmistui samaan aikaan kuin tulimme perille! ;D Helsingissä lentokentälle lähdettiin muistaakseni viiden aikaan aamulla, joten yöunet jäivät vähiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä heräsin siihen, että oli pää kipeä eli olin sittenkin nauttinut liikaa boolia. ;D Otin särkylääkkeen ja painuin takaisin pehkuihin. Sulho antoi mun nukkua ja meni itse kavereittensa kanssa kokoamaan häätilan tyhjäksi. Sitten palautettiin astioita mun vanhemmille, mentiin syömään ulos ja nautittiin loppuilta toisistamme.... Taas.... ;D Ja kyllä mä katsoin lahjojakin, kun edellisenä iltana ollut kuin vähän käännellyt paketteja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Herättiin hotellihuoneessa vähän kohmeloisina, vaihdettiin huomenlahjat, käytiin yhdessä suihkussa ja sitten aamiaiselle. Sen jälkeen mentiin minun vanhempieni luo, missä oli paljon sukulaisia myös, ja iltapäivällä käytiin siivoamassa juhlapaikkaa väsyneinä ja haikein mielin... Illaksi mentiin lahjojen kanssa omaan kotiin ja mentiin ja ajoissa nukkumaan.  

Arki alkoi miehellä heti maanantaina töissä, minulla oli muutama viikko lomaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kun oltiin nukuttu pitkään, syötiin kunnon aamiainen ja lähdettiin hakemaan lahjat ja somisteet juhlapaikalta. Sen jälkeen matkattiin mökille uimaan ja saunomaan sekä nauttimaan auringosta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aamiaisen jälkeen haettiin lahjat, somisteet ja ylimääräinen ruoka juhlapaikalta.  Sen jälkeen matkattiin meren rannalle veneelle rentoutumaan ja nauttimaan auringosta kaason ja hänen miehensä kanssa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Syötiin aamiainen hitellihuoneessa, luovutettiin huone iltapäivällä ja lähdettiin kahdestaan Naantaliin paikallisbussilla. Laitettiin kuohuviinipullo minibaaariin kylmenemään, käytiin Stockalla ostamassa ennen lähtöä lasit kuohuviinille. Istuttiin Naantalin rannassa pussikuohuviinillä, juteltiin ja käytiin syömässä kylpylässä oikein pitkän kaavan mukaan. Mukavaa oli olla ihan kahdestaan koko seuraava päivä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääyön jälkeen kotiin palattuamme kävimme hakemassa pitopalvelun tiloista lahjat ja pöytiin jääneet asetelmat ym. Arki alkoi sunnuntaina....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vietettiin hääyö minun vanhempien kesäkodilla meren rannalla ja siellä oltiin myös seuraavana päivänä pitkälle iltapäivään ja rentouduttiin. Äiti oli ostanut meille jääkaapin täyteen herkkuruokia ja nautiskeltiin niitä ja kuohuviiniä. Lähdettiin sitten kotiin pakkaamaan viimeiset tavarat häämatkaa varten, kun lähdettiin seuraavana aamuna reissuun klo 4. Availtiin häälahjat ja luettiin kortit. Siinäpä se päivä menikin. Ihanan rentoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään