pampam

Ensimmäinen posti uudella nimellä

283 viestiä aiheessa

En kyllä muista kuolaksenikaan mikä oli eka posti nykysellä nimellä vaikka häät oli vasta tossa lokakuun lopulla :D Olisiko sitten ollut se klassinen kela-kortti mullakin?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Palattuamme häämatkalta oli tullut eurooppalainen kela-kortti mutta ei sitä perinteistä kela-korttia :girl_smile: Eikö ne olisi voinut laittaa samaan kuoreen...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Taisipa minullekin tulla ensimmäisenä se yleinen kela-kortti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Palattuamme häämatkalta oli tullut eurooppalainen kela-kortti mutta ei sitä perinteistä kela-korttia :girl_smile: Eikö ne olisi voinut laittaa samaan kuoreen...

Samaa mäkin ihmettelin, ensin tuli toi eurooppalainen ja seuraavana päivänä varsinainen kelakortti.

Mun ensimmäinen posti uudella nimellä oli postipaketin saapumiskortti. Tilasin siis heti häiden jälkeen canvas-taulun yhdestä kuvasta. Ilmoitus paketista saapui samana päivänä postilaatikkoon, kun väestörekisteriin päivitty mun uusi nimi eli 21.7. :girl_smile:

Muokattu: , käyttäjä: Satu81

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät olivat 16.7 ja ensimmäinen posti uudella sukunimelläni tuli 9.8 :girl_wink: Postiluukusta kolahti uusi pankkikorttini, sekä eräs peli jonka mieheni minulle osti ajatellen että innostuisin siitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen posti uudella nimelläni oli tilaamani virkatodistus, ja se tuli vähän yli viikko häiden jälkeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eurooppalainen sairaanhoitokortti ja Stockan käteiskortti

Samat täälläkin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen uudella nimellä tullut posti, oli onnittelukortti kaverilta. Noin viikkoa häiden jälkeen.

Ensimmäinen uudella nimellä oleva posti, joka oli osoitettu vain minulle, oli synttärikortti tädiltäni, noin puolitoista viikkoa häiden jälkeen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juuri äsken posti toi mukanaan mulle Stockan käteiskortin. Ajattelin, että Kela olisi ollut nopeampi mutta ei näköjään. Ja siis nimi mulla muuttui viime perjantaina, eli nopeaa toimintaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullakin taisi eka posti olla lehtilasku ja se tuli varmaan heti tiistaina, kun edellisenä perjantaina oltiin menty naimisiin. Nyt on häistä kulunut tasan kaksi viikkoa ja tähän mennessä olen saanut jo Kela-kortin, Eurooppalaisen sairausvakuutuskortin, 2 x luottokortin ja Visa Electronin uudella nimellä. Kauppalehti ja MeNaiset tulevat jo uudella nimellä, samoin melkein kaikki laskut. Vanhalla nimellä tulee vielä Kicks-kanta-asiakasposti ja jotain YR:n mainoksia. Nähtävästi siis aika tiuhaan päivittävät tietojaan väestötietojärjestelmästä, kun kerran suurin osa jo menee oikein!

Muokattu: , käyttäjä: Hiilinorsu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eurooppalainen sairaanhoitokortti tuli ensimmäiseksi uudella nimellä, se odotteli jo häämatkalta tultuamme eli ei montaa päivää häiden jälkeen ehtinyt kulua kun se jo tuli. Seuraavaksi taisi tulla Stockmannin kanta-asiakaskortti ja KELA-kortti.

Häistä nyt 3kk ja postit tulevat jo uudella nimellä mutta osa uudella nimellä vielä vanhaan osoitteeseen, muutin siis häiden yhteydessä. Postin edelleenlähetyspalvelu ei oikein toimi, olen saanut kämpän uudelta asukkaalta postini muuta kautta...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Joo, mullakin ollut ongelmia tuon postin edelleenlähetyspalvelun kanssa kaikkina kolmena kertana, kun olen muuttanut. Olen siis maksanut erikseen siitä yhden vuoden edelleenlähetyspalvelusta, mutta tosi paljon mennyt postia vanhaan osoitteeseen siitä huolimatta. Onneksi vanhan kämpän uudet asukit ovat aina ystävällisesti olleet yhteydessä ja olen saanut postini vanhasta osoitteesta hakemalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänään tuli ensimmäiset postit uudella nimellä: kela-kortti ja postin pakettikortti. On tämä vielä aika ihmeellistä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen posti uudella nimellä tuli seurakunnalta ja sisälsi virkatodistuksen nimenvaihtoa varten. :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle oli tullut valokuvaajalta (enoltani) printtejä meidän hääkuvista :wub: Mitään ns. virallista postia en ole vielä saanut (en ole kyllä ilmoittanut nimenmuutoksestani vielä mihinkään, eli voi johtua siitäkin...).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uusi Stockmann-kortti! :girl_haha: Meillä oli lahjalista heillä, niin pääsivät ensimmäisenä päivittämään tiedot ajan tasalle...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kesäkuun palkkatodistus tuli tänään, 2 päivää häistä! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisestä en suoraan tiedä, sillä olimme pari päivää häiden jälkeen reissussa, mutta kotiin tultaessa oli tullut molempien nimillä yksi kiitoskortti sekä hääpaikan lasku :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään