vaimo_2003

1. Hääpäivä

105 viestiä aiheessa

Mä ostin tänään miehelle hääpäivälahjaksi Miehenääni Kalevalakorun kalvosimet ja sitte 30 v lahjaksi samaisen solmioneulan.

Synttärit on huomenna ja hääpäivä sit 12.8. Itse sain hääpäivänlahjaksi mieheltä naisenäänikorun ja huomenlahjaksi korvikset, joten miehenkorut liittyy sit siihen. Lisäksi ontin siihen 1-v hääpäivälahjaan Viivin ja Wagnerin uusimman: Sian morsiammena. Se parisuhteellisuusteoria saatiin häälahjaksi  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meinasin ensin kirjoittaa mitä maallista ym. sain mutta kyllä ne jäi ihan toiseen arvoon kun mies iltapäivällä yllättikin minut ihan kokonaan :-X

Nalleherrani vei minut kirkkoon kyseisenä kellon aikana niinkuin vuosi sitten

ja kuinkas sattuikaan ovetkin oli auki :)ja kanttori oli harjoittelemassa

no mies otti minua kädestä kiinne kävelimme alttarille ja  :-* :-* :-*suutelimme

:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^kiva idea  :-X

Meillä on tarkoitus juhlistaa jokaista vuosipäiväämme jossain matkalla. Ja kun päivä on huhtikuussa, saadaan talvilomat sopivasti siihen (ei tarvi ottaa palkatonta), ja äkkilähtö johonkin, paikalla ei oo niin väliä  ;D  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän piti lähteä matkalle ekana hääpäivänä, mutta luonto päätti toisin. Vietettiin esikoisemme ristiäisiä.  :-X

Ostin miehelle sitten lahjaksi hieman tylsästi partavettä ja itse sain mieheltä lahjaksi kolmoishoidon eli käsi-, kasvo- ja jalkahoidot.  :D Oli kyllä ihana yllätys.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin miehelleni 1-vuotishääpäiväksi lokikirjan. Siihen voimme tallentaa ihania veneilymuistoja tulevilta vuosilta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nosto

Meillä on eka hääpäivä huomenna. Miehen kanssa sovittiin, että vuorovuosin järkätään jotakin ekstraa hääpäiväksi. Eli tänä vuonna järjestelyvastuu on minulla, ensivuonna miehellä, sitten taas minulla jne..

Mitään ihan älyttömän erikoista ei ole luvassa, kun rahatkin on tosi vähänä, mutta aattelin ainakin panostaa tuohon ruokapuoleen, eli jotakin vähän parempaa aamupalaa ja illalla joko itse väsätty kynttiläillallinen tai sitten lähdetään jonnekin syömään. Lisäksi teen jonkinlaisen kakun, sillä rakastan kakkujen tekemistä.

Olisi ollut ihana lähteä ajelemaan autolla jonnekin, mutta isompaan kaupunkiin muutettuamme laitoimme auton pois, joten valitettavasti se ei ole mahdollista  :( Mutta vaihtoehtoisesti sitten joko mennään elokuviin, tai vuokrataan jokin elokuva ja katsellaan se kotona naposteltavien kera.

Ja ajattelin ostaa rakkaalle jonkun hyvän lautapelin lahjaksi. Itse en luultavasti saa mitään (kun ei mies vielä eilenkään muistanut yhtään että mikä päivä se sunnuntaina oikein onkaan) mutta ei se kyllä edes haittaa. Toivottavasti muistaa sitten ensi vuonna...

Että tällaista täällä  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän piti ottaa samaa shampanjaa mitä oli häissäkin (minun osalta jää väliin koska olen raskaana)ja syödä pakkasesta hääkakkua mikä on ollut siellä kuukauden päästä vuoden (saa nähdä onko maku muuttunut paljon). Käydään varmaan fiilistelee kirkolla tms.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ajattelimme mennä samaan paikkaan, jossa vietimme hääyömme. Paikka oli niin ihana!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me menimme varsinaisena päivänä Helsinkiin ex tempore ja siellä yövyttiin hotellilla, käytiin huvittelemassa Linnanmäellä ja illalla syötiin hyvin hienossa ravintolassa.

Sitten mun piti järjestää meille 1-vuotisyllätys (sain sen tehtäväksi häissä) ja vein seuraavana viikonloppuna mieheni laskuvarjohyppypaikalle (tandem-hyppyä varten). Itse olin sen verran kipeä etten saanut hypätä mutta mies pääsi hyppäämään 3 km:n korkeudesta ja tykkäsi kovasti. http://www.naimisiin.info/yhteiso/style_em...lt/rolleyes.gif

http://www.naimisiin.info/yhteiso/style_em...lt/rolleyes.gif

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suunnitelmissa on olla jossain kaukana lämpimässä ihan kahden... :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on suunnitelmissa viettää ensimmäinen hääpäivä Egyptin auringon alla :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me mennään erinomaiseen ravintolaan syömään hääpäivinä. Ensimmäisenä on vuorossa Chez Dominic. :girl_blum:

Ja yövyimme Hotelli Kämpissä.

Muokattu: , käyttäjä: martsu79

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ollaan sovittu miehen kanssa, että mennään aina hääpäivänä samaan ravintolaan syömään, jossa syötiin vihkimispäivänä. :) Mahdollisesti yövytään hotellissa, jossa häämme järjestettiin. Riippuu varmaan vähäsen siitä mille viikonpäivälle hääpäivä sattuu. Esim viikolla hankalampi lähteä kuin viikonloppuna hotelliin yöksi, mutta syömässä voi käydä aina. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on tällainen diili: minä järjestän parittomat ja mies parilliset hääpäivät. Saa nähdä vaihdetaanko kympin jälkeen toisin päin, että pyöreet luvut menis myös vuorotellen. Eka hääpäivä oltiin Roomassa syömässä Colosseumia vastapäätä. Mies luuli, että olemme lähdössä Helsinkiin ja oli googlettanut mitä siellä kyseisenä vkoloppuna on ja löysi "solmuja parisuhteeseen" -kurssin. Oli sitten ollut ihan huolissaan, että miten jaksaa olla innostunut kurssista, kun minä olin tulevaa niin hehkuttanut. Asiaa ei yhtään helpottanut, että oltiin Helsingissä edeltävä yö ennen lennolle menoa. Lentokentällä rakkaimpani huokaisi helpotuksesta :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aiomme kyllä juhlistaa ensimmäistä hääpäivää jotenkin speciaalisti. Riippuu vähän rahatilanteesta.. Ensimmäinen idea oli mennä romanttiselle illalliselle siihen ravintolaan, jossa hääjuhlat pidettiin. 1. hääpäivä osuu kuitenkin lauantaille ja kyseinen ravintola toimii lauantaisin vain tilauksesta, eikä kahdelle ole järkeä tilata salia... Siispä uusi suunnitelma on mennä ihanasti johonkin kylpylään, esim Ruissalon kylpylään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän piti lähteä matkalle ekana hääpäivänä, mutta luonto päätti toisin. Vietettiin esikoisemme ristiäisiä.  :-X

Ostin miehelle sitten lahjaksi hieman tylsästi partavettä ja itse sain mieheltä lahjaksi kolmoishoidon eli käsi-, kasvo- ja jalkahoidot.  :D Oli kyllä ihana yllätys.

Oi, miten ihana eka hääpäivä :-X

ainiliinilla on myös todella hyvä hääpäivän suunnittelujärjestely :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytiin katsomassa Stand Upia.. Muuten oli ihan tavallinen päivä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä 1v. hääpäivä edessäpäin. olisi mukava tehdä jotain kivaa silloin, lähteä esim. jonnekin matkalle kotimaahan tai ulkomaille.

Onkos teillä vinkkejä sopivista matkakohteista.

Toi oli kivankuuloinen että vuorotellen keksitään hääpäiväksi jotain :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan käynyt Haikon kartanossa?Onko se miten lähellä Porvoon keskustaa?Vähän oon aatellu et sinne voitais mennä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me oltiin hääyö Haikon kartanossa. Sinne on Porvoon keskustasta noin 5 km. Ihana paikka viettää romanttisia hetkiä. Olimme varanneet "Romanttisesti Haikossa" -paketin kongressihotellin sviittiin. Suosittelen!

Ensimmäistä hääpäivää menemme viettämään Söderskärin majakkaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä myös kohta edessä ensimmäinen hääpäivämme. Ollaan alustavasti mietitty samaa hotellia missä vietimme hääyömme. Mies keksikin, että voisimme jatkossa mennä aina samaan hotelliin joka hääpäivä. Haemme samaa kuoharia ja voipi olla, että haluan ostaa ainakin yhden samanlaisen kukan mitä kimpussani oli. Aion pienen lahjan miehelleni ostaa :flirt: :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääpäivä lähestyy, heinäkuun vika päivä juhlistetaan nyt sitten meidän 1. vuotis hääpäivää ja haluttais vähän jotain spesiaalia sen kunniaksi!! Naimisiin mentiin Länsi-Uudellamaalla ja nyt asutaan Keski-Suomessa, joten fiilistelyt nyt niissä samoissa hääympyröissä on poissuljettu. Aikaa on vain viikonloppu, lomaa ei siis ole järjestetty erikseen ja muutoinkin pienimuotoinen romanttinen fiilistely olisi riittävä. Olisiko kenelläkään vinkkiä romanttisesta, rauhallisesta paikasta Keski-Suomen alueella tai parin tunnin ajomatkan päässä Jkl:stä? Sen verran kriteerejä, että paikka ei saisi olla itse Jkl:ssä rallien vuoksi, ei kylpylää eikä risteilyä (liian kaukana). Ollaan niin vähän aikaa täällä asuttu, ettei oikein tiedä, mitä täältäpäin löytyy!! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

A-K, koittakaa saada huone Taulun Kartanosta Toivakasta. Ihana paikka, suosittelen. Maalaisromantiikkaa kerrakseen :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Otettiin äkkilähtö etelään hääpäiväksi (ei kylläkään sen kunniaksi varsinaisesti lähdetä, vaan loma kun sattui tuohon). Ostin miehelle lahjaksi rantasläpärit ja sinisen muumi- uimapatjan tarjouksesta (ja itselleni punaisen niiskuneidin)- lahjan yhteisarvo 9 €, mutta tarpeen olivat matkalla :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään