Nanna79

Lihoaminen naimisiin menon jälkeen?

99 posts in this topic

En ole tietääkseni lihonut enkä laihtunut. Käyn vaa'alla todella harvoin, mutta koska olen ollut viimeiset 10 vuotta suunnilleen samankokoinen, en usko, että muutoksia on tapahtunut viimeksi kuluneen vuodenkaan aikana.

En muista, joko joku kirjoitti tämän, mutta minä epäilen, että naiset lihovat naimisiinmenon jälkeen siksi, että ovat ennen häitä laihduttaneet itsensä liian laihaksi, siis painoon, joka ei ole heille luonnollinen.

Kyllä tässä tulee kiloja.. on meinaan haikara käynnyt meillä..

´Tosin olin häissä jo raskaana viikolla 9 mutta siihen mennessä ei ollut tullu yhtään lisää.. nyt siis +4kg tullut

En muista, joko joku kirjoitti tämän, mutta minä epäilen, että naiset lihovat naimisiinmenon jälkeen siksi, että ovat ennen häitä laihduttaneet itsensä liian laihaksi, siis painoon, joka ei ole heille luonnollinen.

Niin muuten uskon minäkin - puhumattakaan siitä, että valitettavan moni edelleen laihduttaa sellaisilla metodeilla, joilla ei ole toivoakaan saavuttaa oikeasti pysyviä tuloksia (ollaan "laihdutuskuurilla", sen sijaan että tehtäisiin pysyvä muutos elintapoihin, ja häiden jälkeen sitten palataan vanhoihin tottumuksiin -> kilot hiipivät yksi toisensa jälkeen takaisin ja ehkä vielä korotkin päälle).

Puoli vuotta naimisissa, kiloja tullut 7...  :-/ Tosin tiputin saman verran ennen häitä, eivät sitten pysyneet poissa....

Minäkin luin silloin tuon jutun Iltalehdestä. Samantien piti rynnätä vaa-alle. Ja järkytys. Todellakin. Viisi kiloa tullut lisää häiden jälkeen. Nyt pitäisi saada ne pois. Mä olen vaan niin onneton laihduttamisen suhteen. Mulla ei riitä yhtään itsekuria siihen..  :-/

Odotan innolla sitä vaihetta, kun kaikki sanoo, että talon rakentaminen pudottaa painoa.

Raksalla ei laihdu. Me ainakin lihottiin ihan sikana kun ei aina ollut resursseja tehdä kunnon ruokaa ja jotenkin sitä tuli sitten kaikenlaisella palkittua itteään rankan työpäivän jälkeen. Nyt sitten taistellaan raksakilojen kanssa.

Ja taas meni ihan OT. Oli pakko, sorry :-[. Mutta häiden jälkeen en aio lihoa, pikemminkin ehkä laihdun kun saan tästä elämäni järjestykseen. Jotta en ottanut osaa gallupiin, kunhan kommentoin...

Tämä kirjoittaja on vielä neiti, mutta aiheeseen liittyen pinttyi aika hyvin mieleen, kun radiossa muutama vuosi takaperin oli arvauskilpailu, jossa piti tietää vähän uutisvuodon tyyliin mistä tai kenestä on kyse.

Ja tällainen oli kysymys:

Kuka tai mikä lihoo vuoden aikana keskimäärin kahdeksan kiloa?

ja vastaus oli: tuore aviovaimo lihoo suurinpiirtein tämän verran ensimmäisen avioliittovuoden aikana.

Johonkin tutkimukseen tämäkin tietty perustui, mutta ei pienintäkään mielikuvaa että mihin (tai minkämaalaiseen).

Eli niitä kiloja odotellessa sitten... vaikka kyllä nytkin allekirjoittaneella yksi ajanlaskun määre on "5 kg sitten"  ;D

Yhteen muuton jälkeen on kyllä tullut mässäiltyä ja käytyä kovasti ulkona syömässä mutta mutta kiloja ei ole kuitenkaan lisää tullut, johtuu varmaankin uudesta kuntosali harrastuksesta. miehelle on kyllä tullut jonkin verran lisää kiloja ja maha on alkanut kasvaa, liekkö raskaana. no ei, mutta täytyy yritää houkutella sitä liikkumaan..

Mulla on tullut panioa reippaat kymmenen kiloa, mutta syyllinen taitaa olla tämä pieni poika 4vko sylissäni, eikä suinkaan laiskottelu (tai siis poika on ollut hyvä tekosyy laiskottelulle). Tulin siis raskaaksi häämatkan tuloksena, joten en ole vissiin vertailukelpoinen

Juu kylhän tuota painoa on tullut ihan riittävästi lisää. Pitäisi nyt kaivaa sukset varastosta ja lähteä viuhtomaan pitkin latuja jospa ne kilot alkaisivat jäädä sinne.  ;)

Samoissa painoissa ollaan sekä mies että minä ku ennen häitä. Naimisissa on oltu kohta puoli vuotta. On kyllä totta että tosi monet tutut pariskunnat, jotka on samaan aikaan sekä menneet naimisiin että sitte vasta muuttaneet yhteen, ovat myös lihoneet niin että jos ei vähään aikaan näe niin sen huomaa. En sitte tiedä mistä johtuu? Vaan eipä muutamasta kilosta niin väliäkään...

Ei yhtään mutta onkin vasta 2kk häistä.  8-)

No näin siinä kävi. Lihoin jo häämatkalla heti häiden jälkeen varmaan 8 kiloa. Ja siitä edelleen on ollut vaan noususuunta... :'(

Häistä reilut puoli vuotta ja painoa tullut lisää 7-8 kg. Mutta tulinkin hääyönä (tai niillä main) raskaaksi  ;)

Kylla, aikomus olisi lihoa! Olen muutenkin pieni ja haastressin myota painosta katosi 3 kiloa. Nyt hankin niita raivolla takaisin

Oon ollu vasta muutaman viikon rouvana, mut voin jo sanoa, että en liho, koska urheilen ja urheillaan yhdessä niin paljon. Ja oon pysyny näissä mitoissa aina, joten ainut syy,  mix joskus varmaan lihon, on raskaaksi tuleminen.

Ennen häitä laihdutin 5-8kg ja nyt vuosi häiden jälkeen voin todeta tämän 5-8kg tulleen takaisin.

Lihonnut olen kyllä, n.6-8 kg, mutta en syytä naimisissa olemista, vaan enemmänkin tupakoinnin lopettamista. Ruokahalu jotenkin pääsi yllättämään.. Tosin enpä jaksa stressata, mieskin on samasta syystä kerännyt n.15 kg. Nyt on yhteisenä projektina päästä niistä eroon!

Nuo syyt ei oikein matsaa, nehän on sellasia juttuja jotka tulee kun ALOITTAA seurustelun.

Itse painoin 5,5 vuotta sitten 15kg vähemmän, se on aika karu luku. Mutta parisuhdemässäily,

iltajuoksujen radikaali väheneminen yms vaikuttaa. Ja harva kait painaa saman verran kuin 18-vuotiaana. Minä en koskaan ole hoikka ollutkaan, joten en ole tehnyt mitään radikaalia hoikasta - pulskaksi- muutosta, vaan vähemmän pulskasta enemmän pulskaksi.

Häitä ennen laihduin viitisen kiloa, ja itse häämatkalla lihoin takaisin 4kg! Enkä ennen häitä laihduttanut mitenkään nopeasti tai nälkiinnyttämällä, joten ihmettelen tuota. Mutta kesällä polin työmatkat ja häät mielessä pidin herkut loitommalla, niin nopeastipa se nousi takaisin.

Nyt pitäisi taas uuteen alkuun koittaa itsensä potkia.. miljoonannen kerran. Syksyt on mulle ainakin pahoja, ei tuu ulkoiltua niin paljoa ja opiskelustressi lisää jotenkin makeanhimoa.

Häihin laihdutin 7kg. Sama tuli takaisin puolessa vuodessa ja nyt vielä enemmän kun ootan vauvaa, joten kyllä on aika tuhti rouva olo.

Lihoin häiden jälkeen kilon, mikä oli seurausta viimeisestä gradurutistuksesta ja jatkuvasta tietokoneella istumisesta eikä naimisiinmenosta. :lol: Gradun palautettuani ja palattuani ns. normaaliarkeen katosi tuo ylimääräinen kilokin parissa viikossa...

Kyllä, paino nousi 21kg! Mut syy siihen oli nyt 3kk:n ikäinen ihana pikkuinen tyttö :lol:

Raskauden myötä tullut paino hävisi kyllä 2,5kk synnytyksen jälkeen. Samoissa mitoissa siis, kuin ennen häitä :rolleyes:

Minä en onnistunut ennen häitä laihduttamaan yhtään, päinvastoin taisin lihoa. Mutta nyt häiden jälkeen on paino tippunut jo 4kg, häistä kohta kaksi kuukautta.

Häiden jälkeen olen ehkä lihonut 8 kiloa ja ne johtuu tuosta rv 26+risat jäniksestä masussa : )

Toivottavasti kilot karisee entisiin.. Eli ainakaan häät tai naimisiinmeno ei täällä ole lihottaneet... :D