Rouva Suhonen

tuliko rakkulat varpaisiin ?

107 viestiä aiheessa

Ei tullut. Jalat olivat kyllä väsyneet ja turvoksissa, mutta se johtui kovasta tanssimisesta ennemmin kuin kengistä.  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitoin rakkoja ehkäisevää voidetta molempiin jalkoihin ja paljon!  ;D

En ollut kävellyt hääkengilläni ollenkaan ennen häpäivää, joten vähän jännitti...

Mutta ei tullut rakkoja!

Minulla oli avokkaat ja joskus yöllä pari varvasta tuntui ihmeelliseltä ja ajattelin et rakot tuli.

Mutta kun pääsin hotellille ottaan kengät pois niin ei ollut tosiaan rakkoja

vaan mun molemmista jaloista pari varvasta oli turvonnut ja puutunut!  

Ja tätä puutuneisuutta on edelleen!!  :o Neljä päivää häistä...  :(

Tietääkö kukaan mistä johtuu ja mitä kannattais tedä??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tullu rakkoja. Aika vähän kengillä kotona kävelin, mutta silti säästyin rakoilta. Olin kyllä laastarein varustautunu, mutta onneks niitä ei tarvittu.  :) Korkokengät kun olivat jalat oli kyllä muuten kipeät ja puuduksissa vielä seuraavanaki päivänä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tulee yleensä todella helposti rakkuloita. Nyt olin kuitekin varautunut senverran hyvin, ettei niitä tullut! Kengät olivat hyvät, Compeedin rakonesto puikko, rakkolaastarit, ja liikavarvas laastarit olivat tehokkaassa käytössä ennen kenkien jalkaan laittoa. Ja ne todella auttoivat! Jalat olivat kyllä kipeät kun en ole korkkareilla tottunut juuri kävelemään, mutta rakkoja ei siis tullut yhtään!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tullut rakkoja. Kengät oli matalakantaiset niin että koko ilta meni tosi hyvin ilman kipuja... Väsyneet jalat tosin olivat kaikesta seisoskelusta...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tullut rakkuloita varpaisiin, vaikka paljon piti olla jaloilla ja tanssittuakin tuli paljon  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aloitin tanssimaan klo 19, ja lopetin ennen viittä aamulla, joten kyllä, tuli yksi vaivainen rakko. Kengät heitin pois jalasta tosin kahden maissa yöllä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tullut. Jalkoja ei edes särkenyt. Rainbow Clubin kengissä tuntui kuin olisi pumpulissa kävellyt. Yleensä en jaksa kokokengissä ollenkaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tullut kun olin ostanut tanssikengät ja värjännyt ne sopivan väriseksi  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eipä tullut. Hääkenkäni olivat kärjistä avoimet sandaletit, joten varpaat eivät hiertyneet. Koron korkeuskin oli inhimillinen, sillä hääpukuni kanssa pystyi oleen max 5 cm korot, joten jalatkaan eivät väsyneet

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jep! Tuli molempiin pikkuvarpaisiin NIIN isot rakot, että sulhanen sai kantaa minut lähestulkoon reppuselässä hääyön viettoon... Jorasin muutenkin kenkäni siihen kuntoon, että ovat nyt sitten roskistavaraa vaikka tarkoitus oli värjätä kengät myöhempää käyttöä varten... Oikein säikähdin aamulla, kun huomasin missä kunnossa ne olivat! Mutta superihanaa oli!!! Välillä mentiin lapsivieraitten kanssa pupujussin mäenlaskua ja sitten taas välillä lisää valssia ja sitten loppuillasta rokattin helmat hampaissa!!!

Mieletön päivä oli!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tullut rakkoja, mutta jalat oli kyllä kipeät päivän päätteeksi! 7 cm koroilla, kun koko päivän liikenteessä niin kyllähän se vähän tuntuu  ;) Kengät menivät myös minulla hieman huonoon kuntoon, mutta oli sen arvoista  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tullut rakkoja minullekaan, vaikka kovasti varoitteli ihmiste, että kannattaa ostaa kunnon kengät. Pähkäilin todella pitkään, että ostanko ihan morsiuspukuliikkeestä hääkengät vaiko ihan normaalista kenkäkaupasta avokkaat. Päädyin jälkimmäiseen ja sain ihan mahtavat kengät ja maksoinkin vain 40 euroa. Tulee nuo kengät jatkossakin käyttöön. Minulla oli siis avokkaat, joissa oli kärjet auki. Kiireessä unohdin laittaa sukkahousujen alle rakkoja ehkäiseviä laastareita, mutta ei haitannut vaikka varpaisiin loppuillasta hieman sattui.

Minä muuten nakkasin kenkäni pois jalasta heti häävalssin jälkeen ja tanssahtelin sujuvasti ilman kenkiä loppuillan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heh.. ei tullut, enkä kuvitellutkaan että tulisi. Käytän joka ikinen päivä korkokenkiä, niin nämä Gaborit hääkenkinä oli oikein miellyttävät - jopa ylelliset  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eipä tullut! Ostin apteekista sellaisen rakonestopuikon ja holvasin sitä jalkoihin rakkoherkkiin paikkoihin. Toimii ja suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tulee AINA kaikista uusista kengistä rakot, jopa lenkkareista.

Mutta hääkengistäpä ei! Olivat supermukavat. Ostin niihin päkiätyynyt (sellaiset silikoniset), sekin auttoi varmasti vähän. Ja kyllä ne hääkengät taitaa olla maineensa veroiset. Omani löysin alle 50 eurolla, joten hintakaan ei ollut paha.

Kävelin kengillä kotona etukäteen muutaman kerran.

Kuva066pieni.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tullut, kiitos Compeedin rakkopuikon. Suosittelen erittäin lämpimästi! Makso apteekissa muistaakseni 7 euron luokkaa ja samasta puikosta riittää häämatkallekin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei koska kengät olivat sisään ajetut  ;)

Eli muutamaan otteeseen yritin käyttää niitä ennen häitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tullut.. mutta edelleen molemmista jaloista 2 varvasta TÄYSIN tunnottomina..  :o

Vähän huolestuttavaa ja todella epämiellyttävän tuntuiset..  :-[

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuli, mutta ei pahat. Olin varautunut kaksilla kengillä ja molempia käytinkin. Taisin kyllä loppuillasta olla jo ilman kenkiä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tullut, koska olin käyttänyt kenkiä varmaan kymmeniä kertoja. Ostin ne hääpukuliikkeestä n. 5 vuotta sitten kun tarvitsin kengät iltapukujuhliin. Värjäytin ne vaalean hopean sävyisiksi, ja sitten kun ne likaantuivat niin tummemman hopean värisiksi. Kengät ovat alusta asti olleet tajuttoman mukavat, en oikein ymmärrä miten se on mahdollista kun ne eivät ole nahkaa vaan satiinia, joka ei periaatteessa veny.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tullut rakkoja, mutta muuten jalat tulivat hemmetin kipeäksi ns. vaivaisenluun kohdalta (siis isovarpaan tyven vierestä) ja siitä kesti pari päivää parantua. Ei edes ollut mitkään kovin korkeat korot, vaan 6-7 cm. Kengät olivat muuten mukavat, enkä kauheasti vaivautunut ajamaan niitä sisään, mitä nyt muutaman kerran kotona pidin niitä jalassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yllättävää kyllä, ei tullut rakkoja  :) Mulla oli tosi hyvät kengät, eikä oltu pidetty yhtään jaloissa ennen häitä. Paitsi sovitettaessa tietenki. Ne oli tosi pehmeät eikä painanu mihinkään. Harmi, että olivat vaan "kertakäyttökengät", kun värjäytyivät todella oudosti kellertävän laikukkaiksi  :( voisihan nuo vissiin värjätä toisen väriseksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ei tullut rakkoja ja hyvältä tuntui - mutta, kuten Mascarponella, keskivarpaat oli tunnottomat, meni kyllä puolessatoissa viikossa ohi!

mut häämatkalla kävelin varmuudeksi pääasiassa urheilusandaaleissa - ei kyl ehkä kovin hyvin sopinut Rooman kaduille

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään