evangeline

Olisitko vahtanut asusi, kampaajan tai meikkaajan?

95 viestiä aiheessa

Puku oli päälläni täydellinen, mutta ammattilaisen tekemät kampaus & meikki aivan per**estä!!  

Ilmoitin mielipiteeni heti lopputuloksen nähtyäni, mutta siinä vaiheessa muutoksiin ei enä ollut aikaa, ja kaasotkin vain hymisteli, että oikein hieno tuli. Oksettaa katsella itseäni hääkuvista!

Prkl, olisi ehdottomasti pitänyt vaatia ensin koesessiot!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Enpä minäkään olisi vaihtanut mitään. Kampauksen valmistuttua kampaaja korjasi kampausta vähän, kun sitä pyysin. Meikkiin olin tyytyväinen ja puku on edelleen se kaikkein ihanin!

Kukkien kanssa kävi vähän hassusti. Oma kimppuni ja sulhasen viehe olivat todella kauniit ja sellaiset kuin halusinkin (jostain syystä miehellä ei ollut mielipidettä tähän asiaan). Mutta sanoin kukkakauppiaalle moneen kertaan ettei bm:lle punaista neilikkaa (joka on kuulemma etiketin mukainen ja jota kovasti tyrkytettiin) vaan samanlaiset vieheet kaasolle ja bm:lle punaisesta ruususta ja morsiustytön kimppu samasta ruususta. Mies ja bm haki kukat ja minä näin ne 10 minuuttia ennen kuvaukseen lähtemistä. Pussista löytyi, yllätys yllätys, kaasolle viehe oranssista ruususta - ja bm:lle punainen neilikka. Myös morsiustytön kimppu oli oransseista ruusuista. No eipä se päivää pilannut millään tavalla ja saipa kukkakauppias tahtonsa sitten väkisin läpi sen neilikan osalta. Tänään kävin asiasta sanomassa ja sain anteeksipyynnön, mikä riitti minulle.

Taisi mennä ohi aiheen, mutta enpä olisi kukkakauppiastakaan vaihtanut.

Oletteko kampauksiin / meikkiin pettyneet antaneet heti palautetta vai oletteko vain harmitellut asiaa jälkeen päin? Mä olen ainakin sitä mieltä, että palaute on annettava heti (vaikkei se kivalta ehkä tunnu kummastakaan) ihan niiku joeliina oli tehnyt.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En olisi vaihtanut mistään hinnasta... kaikki meni just niin kuin piti....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En olisi vaihtanut mistään hinnasta... kaikki meni just niin kuin piti....

Kuin myös

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nain jalkeenpain ajatellen olisin ottanut erilaisen puvun ihan kaytannon syista. Pukuni oli superihana unelmieni haapuku, mutta siina tuli ihan hillittoman kuuma (ehka tanssimisella ja jannittamisella oli osuutensa asiassa) ja pienemmassa puvussa olo ja liikkuminen olisi ollut helpompaa.

Kimppuni ei myoskaan ollut ihan sita mita kuvittelin mutta se nyt ei paassyt paivaani pilaamaan, loppujen lopuksi mielestani aika yhdentekeva asia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jälkikäteen ajateltuna pukuni ei ollut se paras vaihtoehto, alunalkaen olin haaveillut halternek puvusta, sellaisesta suht kapealinjaisesta, mutta päädyinkin olkaimettomaan ja 75 prosentissa kuvista mun tissit tursuaa...onko sitten omaa kuvitelmaa vai mitä ... Meikki ja kampaus olivat todella hyvät, ja niihin olin tyytyväinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaus oli täydellinen! En edes osannut kuvitella niin hyvää kampausta minkä sain. Meikki oli oikein hyvä, kajaalit yläluomella vain kuluivat pois iltaa kohden. Nyt olisin halunnut siveltimellä tarkemman rajauksen yläluomelle, mut muuten oikeen loistava meikki. Puku myös oli kaunis. EI aivan sitä mitä aluksi halusin, mutta loppujen lopuksi täydellinen minulle. Eli todella tyytyväinen olen! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En: puku oli heti ensisilmäyksellä se oikea ja niin kampaus kuin meikkikin just niin mua. Sen sijaan olisin voinut jättää laihtumatta ne parit kilot ennen häitä, koska hääpäivänä olkaimeton puku oli siinä ja rajalla, etteikö valunut hieman.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En olisi vaihtanut, vaikka hiusväri jouduttiinkin laittamaan ennen häitä kaksi kertaa, että siitä tuli mieleinen. Kampaus ja meikki olivat juuri sellaiset kuin olin ajatellut ja puku vieläkin ihanampi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En. Mulla oli todella hyvin istuva puku, hiukset laitettiin mun tahtoni mukaan, eli ei koristeluja tai hiusten kasvatusta tai muuta vääntöä ja meikki oli juuri sellainen, joka tuntui kotoisalta, eli tummahko silmämeikki, mutta ei mitään vastoin omaa tahtoani. Tykkäsin ja kuvat ovat myös hyviä. Näytän ihan omalta itseltäni ja juuri sellaiselta kuin ajattelin etukäteen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pukua en olisi vaihtanut enkä kampausta, molemmat onnistuivat täysin. Meikkiin olin muuten erittäin tyytyväinen, mutta naama alkoi loppuillasta kiiltää ja mukaan ostamani puuteri oli aivan liian tummaa, ja kun sitä lisäsin niin voi itku. :girl_cray: Olisi pitänyt käyttää järkeä ja ottaa oma vanha kivipuuteri mukaan häihin! Onneksi tuo kamala ruskea naama näkyy vain myöhään otetuissa kuvissa. Alkuillan kuvissa ja virallisissa studiokuvissa naama on vielä ihan tiptop.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Minä en ole vielä häitäni viettänyt, mutta Ellankin kokemaan nassun kiiltoon suosittelen ehdottomasti puuteripapereita! Saa ainakin Stokkalta, Body Shop:ista ym. Paljon parempi vaihtoehto kuin esim. kivipuuteri, koska imee rasvan pois. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En olisi vaihtanut mitään, kaikki meni vain nappiin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaajan olisin. En saanut mitä halusin, vaan erilaisen. Ei siinä mitään, kampaus oli kuitenkin ihan kiva.. mutta silti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

- Pukuun olin loppujen lopuksi tosi tyytyväinen, vaikka muutamaa viikkoa ennen häitä olin ihan kriisissä sen kanssa ja mietin että miksi menin ostamaan niin yksinkertaisen (lue: tylsän), kerranhan sitä vaan naimisiin mennään jne. jne. Onneksi nuo ajatukset kaikkosivat vähän ennen häitä! (Tosin luultavasti ostaisin silti erilaisen, jos olisin valitsemassa pukua vasta nyt. smile.gif )

- Meikkaajan vaihdoinkin koemeikin jälkeen, kun en ollut tulokseen tyytyväinen... Mutta hääpäivän meikkaaja ja meikki olivat oikein hyvät, eli niitä en vaihtaisi! Meikki oli kestävä ja luonnollinen.

- Kampaus oli ihan nätti ja sai vierailta kehuja, muttei ollut kuitenkaan ihan sitä mitä lähdin kampaajalta hakemaan. Koekampausta minulle ei tehty, en kokenut sitä tarpeelliseksi, enkä oikeastaan koe näin jälkikäteenkään, vaikkei kampaus ihan 100 % miellyttänytkään. Kampausta kyllä suunniteltiin etukäteen + vein kampaajalle kuvia. Kuten joku aiempi kirjoittaja totesi, ehkä kampaaja sitten näki kuvat eri tavalla kuin minä?! Kampaus oli siis vähän liian "pientä piperrystä" makuuni. Vähän siinä ja siinä vaihtaisinko kampaajaa, ehkä?

- Kukista ei otsikossa kysytty, mutta pakko hehkuttaa että kimppuni oli IHANA ja sitä en todellakaan vaihtaisi! lipsrsealed.gif

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisin ehdottomasti vaihtanut kampaajan ja meikkaajan (sama henkilö). Anoppi halusi tarjota minulle ko. palvelut, kun olin suunnitellut itse meikkaavani ja laittavani hiukset (rahaa ei juuri ole ja olen kyllä ihan pätevä noissa hommissa). Otin lahjan kohteliaisuuttani vastaan, mutta kampaaja-meikkaaja oli keski-ikäinen nainen, jolla anoppi oli käynyt varmaan parikymmentä vuotta ja jonka kanssa hän oli ystävystynyt. Naisella ei ollut juuri ammattitaitoa ja näkemystä, hän oli tottunut tekemään samanlaisia, aikansa eläneitä juttuja vuodesta toiseen. Kun yritin selittää hänelle, mitä halusin, hän tyrmäsi ajatukseni, selitti, ettei minulle sovi se ja se ja ettei hän osaa tehdä esim. lettejä. Hän laittoi hiukseni perinteiselle nutturalle, josta en pitänyt ja meikkasi minut vahvoilla väreillä, jotka saivat minut näyttämään ikäistäni vanhemmalta, kun tyylini on kevyt ja raikas ja olin toivonut hentoa, keijumaista tyyliä, esimerkkinä haltiat Taru sormusten herrasta -elokuvassa.

En pidä hääkuvistani, osasyynä epäonnistunut stailaus ja toisena - huono valokuvaaja, jolla ei myöskään ollut näkemystä... :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Etkö käynyt koekampauksessa- ja meikissä etukäteen? Sillä olisi voitu välttää vahingot. Mahtoiko anoppisi olla tyytyväinen lopputulokseen..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En käynyt, ei niitä tarjottu tai siihen tarjoukseen "kuulunut". En kehdannut kieltäytyä. Anoppi varmasti oli tyytyväinen, samaa tyyliähän hänkin suosii kun on vanhempi ja käy ko. kampaajalla vuodesta toiseen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vaihtaisin kampaajan/meikkaajan.

Kävin "koemeikissä/koekampauksessa", jossa ei kylläkään oikeasti kammattu ja meikattu, puheltiin vain. En suostunut maksamaan juttelusta, kun odotin että olisi oikeasti kammattu ja meikattu.

Hääpäivänä kampaus ei ollut sitä, mitä olisin toivonut - ja meikki sai kyyneleet silmiin. Räikeä, liian vahva, ei ollenkaan omat värit, olo oli ihan vieras. Aikaa ei tietenkään ollut tehdä kaikkea uusiksi.

Kaaso pelasti sen mikä pelastettavissa oli, pyyhki posket ja huulet ja meikkasi päälle. Silmämeikille ei ehditty tehdä mitään. En näytä hääkuvissa ollenkaan itseltäni.

Asia häiritsi häissä kovasti ja jälkeenpäin varsinkin harmittaa kuvia katsellessa.

Vaatikaa koekampaus ja meikki, ja käykää vaikka useammalla ammattilaisella kokeilemassa.

Olkaimettomaan hääpukuuni olin tyytyväinen, mutta se olisi kuvista katsottuna jälkeenpäin kaivannut harteille tai hiuksiin jotain, yläosa oli paljas alaosaan verrattuna. Huivi, huntu, bolero tai näyttävämmät korut.

En voi väittää, etteikö stailauksen epäonnistuminen olisi jäänyt harmittamaan kovasti. Menin naimisiin 38-vuotiaana kahden lapsen äitinä, olin kuntoillut ja hoitanut itseäni niin että olin hoikempi ja paremmassa kunnossa kuin ikinä parikymmisenä - olisin halunnut olla häissä kauneimmillani... ja sitten kävi näin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pukuni oli siskoni tekemä ja aivan täydellinen minulle. Oisi sitä voinut jonkusen kilon vielä laihduttaa niin oisi voinut näyttää vielä paremmalta puvussa mutta puku oli täydellinen. <3

Kampaaja teki myöskin hyvää työtä. Koekampaus tehtiin, mutta lopulta itse kampaus oli erilainen kuin koeversio ja parempi. Meikki tehtiin itse/kaaso teki silmät ja niihin tietysti olin myös tyytyväinen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En olisi vaihtanut mitään - kaikki oli juuri sitä mitä halusin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En olisi vaihtanut mitään. Kampaus ja meikki olivat todella onnistuneet :) Ehkä olisin itse voinut laittaa ripsarin, kun sitä ei oikein toinen osaa laittaa oman maun mukaan. Pukukin näytti vielä paremmalta kuin odotin, ilman meikkiä ja kampausta kun sitä sovittelin, niin ei tullut heti sellainen fiilis, että onpa hieno :grin: Myös kimppu ja vieheet olivat todella onnistuneet ja hintakin kohdallaan. Olin siis kaiken kaikkiaan todella tyytyväinen ulkonäkööni hääpäivänä, ja se taisikin olla asia, josta eniten stressasin etukäteen :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

olisin vaihtanut kimppuni. Se oli ihan paska ja lahoili koko päivän ajan. Noh, pääseepähän useempi sitten pian naimisiin, kun se levahti lopullisesti kun heitin :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään