Guest helsu

Muistiko työpaikka häänne?

307 posts in this topic

Kyllä muisti. Olin kyllä aivan ällikällä lyöty kun pöydältäni löytyi Aalto maljakko!

Mun osa-aikainen työpaikkani (ihanat työkaverit) muistivat meitä vakoilemalla saatujen tietojen perusteella hankituilla upeilla Iittalan Essence-valkkarilaseilla ja miehen työpaikka teräksisellä Aalto-vadilla. Mielettömän upeat ja mieluisat lahjat :-X

Edited by kullannuppu2364

Miehen työpaikka, puolustusvoimat, yllättäen ei muistanut, mutta omani muisti, sellaisetkin työkaverit, joita ei kutsuttu, osallistuivat häälahjalistalta hankittuun lahjaan.

Muistivat pienellä porukalla (ne siis jotka tuntevat minut). Osasivat ostaa lahjalistaltakin kun olivat sen ystävältäni urkkineet :D

kortti ja lahjakortti sen sisällä niinkuin toivoin B) ja lahjakortin kohdekkin on jo päätetty, sillä ostetaan meille uusi vohvelirauta :P

Miehen työpaikka ei muistanut (liekö edes tiesivät koko häistä).

Minun työkaverini muistivat ostamalla reilusti keräämiäni astioita.

Työnantaja muisti antamalla hopeiset kakkulapion, haarukan ja pikkulusikat. Kiva että muistivat. Etukäteen lähin esimies kyseli kerätäänkö joitain hopeita, johon vastasin, että ei, eikä me hopeita tarvitakaan. Olivat silti ostaneet. Eivät kyllä oo yhtään meidän tyyliset, kun oli niin krumeluurit :( Jospa niitä joskus tarvisi :)

Saimme työpaikaltani Timo Sarpaneva-padan, siihen Pentikin patakintaan ja kauha, lisäksi oli muutama työkaverit ostaneet muita lahjoja, mm. koska tietävät mut innokkaaksi leipojaksi, erilaisia silikonisia kakkuvuokia. Osuva lahja =)

Miehen uudesta työpaikasta ei mitään ole tullut, tosin kun mies viettää kesälomaa niin en tiedä kuinka hyvin siellä naimisiin menosta edes tiedetään.

Vanhan työpaikan kaverit kyllä lähettivät kortin.

Mulla mitään työpaikkaa tai -kavereita ei edes ole.. :lol:

Itse palasin tänään loman jälkeen töihin ja sain yllätyksekseni heiltä lahjaksi Naisen ääni-riipuksen! Ihana!! Olivat muistelleet, että olisin siitä joskus puhunut ja olivat sitten varmistaneet asian vielä veljeltäni (onkineet hänen puhelinnumeronsa ja soittaneet). Eli sinänsä he muistivat lähinnä vain rouvaa... Lahja oli siis koko osaston nimissä ja kaikki olivat kortin kirjoittaneet. Niin ja sain myös onnittelutekstarin silloin häiden aikaan heiltä.

Vanha työpaikka muisti myös minua kortilla.

Miehen työpaikan puolesta en vielä osaa sanoa...heillä on tapana tarjota aina kakkukahvit tällaisina erikoispäivinä.

Mies ei saanut työpaikaltaan mitään, mutta vaikea saadakaan, jos kukaan ei tiedä, että naimisiin on mennyt.

Miehet ei taida paljoa ylpeillä omista häistään... tai edes siitä että on menossa naimisiin... :mellow:

Mulla mitään työpaikkaa tai -kavereita ei edes ole.. :lol:

Mulla sama juttu kavereidan suhteen. Heti kun tuli lapsi ne kaveritkin häippäs jonnekin.

Muisti tosi kivasti!

Virallinen firman puolesta lahja tuli häävieraina olleiden "pomojeni" mukana ja heidän mukanaan myös työkavereiden askartelema kortti ja keräämä lahjakortti. Sain myös sponsorointia pitopöytään tuotteiden muodossa.

Miehen työpaikalla ei häistä tiedetty eikä tiedetä vieläkään :grin: Miehen oma valinta ettei hiiskunutkaan kellekkään.

Firma ei muistanut, mutta työkaverit muistivat aika isolla shekillä. Ilahdutti.

Työpaikka ei muistanut, mutta työkaverit kyllä muistivat lahjakortilla. Osasin odottaa koska meillä on aina työkavereiden tärkeinä päivinä kerätä rahaa ja ostaa lahja/lahjakortti.

Miehen työpaikka/työkaverit eivät muistaneet mitenkään.

Minä leivoin molempien työpaikoille kavitunnille hyvällistä syötäväksi. :)

Miehen työpaikka muisti kalliilla konjakkipullolla ja mun työkaverit 100 euron lahjakortilla ja sain kymmeniä halauksia :grin:

Meillä työpaikat muisti. :rolleyes:

Mun työpaikassa oli ylläriskumpat seremonioineen. Lahjaksi saatiin Alesin hopeanvärinen hedelmäkulho. Sulholla oli kakkukahvit seremonioineen ja lahjaksi sieltä saatiin kristalliset jälkiruokalasit. Me oltiin molemmat tosi positiivisesti yllättyneitä, sllä emme ihan odottaneet moista huomiota.

Edited by love39

Kaikki vastaantulijat onnittelivat, ja omalta tiimiltäni saimme melko mittavan lahjakortin Stockmannille. Miehen työpaikka ei muistanut mitenkään, mutta sitä osattiin odottaakin.

Molempien työpaikat muistivat; omaltani tuli 100€ lahjakortti Stockalle ja miehen työpaikalta satiinipussilakanasetit (Stockmannin), jotka jouduttiin kylläkin vaihtamaan (tuli kaksi normaalikokoista pussilakanaa ja normaalit tyynyliinat, nämä vaihdettiin yhteen isoon pussilakanaan ja isoihin tyynyliinoihin). Oltiin erittäin tyytyväisiä molempiin muistamisiin. :wub:

Edited by JJo

Oma työpaikka ei muistanut, vaikka tarjosin kakkua. Kieltämättä odotin edes onnittelua, mutta monikaan ei tehnyt edes sitä. Myöhemmin työmatkalla useat kylläkin tarjosivat mulle oluet "häälahjana". Se oli kiva ele :).

Miehen työpaikalta saimme KoKo-sarjasta lautasia, joita oli lahjatoivelistallamme.

Miehen työporukka oli aika pitkälti kutsuttu häihimmekin, eli muistivat siksikin. Oman osa-aikaisen työpaikkani työporukka oli puolestaan onkinut tietoonsa lahjalistamme sisältöä, ja sen perusteella ostaneet keräämämme astiasarjan tarjoiluastian. Se tuli kyllä todellisena yllätyksenä, että muistivat! Iloisena sellaisena tietysti. :)

Joo, ei todellakaan. Tosin työkaverit, jotka on kyllä ystäviä ihan siviilissäkin, järjestivät ihanat polttarit. Mies taisi saada yhdestä paikasta jossa pitää vastaanottoa muistaakseni konjakkipullon, toki tietenkin meille yhteisesti osoitettuna. Ja mulle on tipahdellut häiden jälkeen työkavereilta lahjoja, mikä kyllä lämmittää mieltä.

Miun työnantaja muisti kyllä toiveista ja ylityötunneista huolimatta työvuorolistalla, joka oli kuin itse pääpirun suunnittelema. Ylityötunteja suunniteltu valmiiksi lupaa kysymättä, ja kun TES sanoo että hääpäivä on palkallinen vapaa, mikäli sattuu työpäiväksi....Niin mullahan ei se sitten ollut palkallinen kunolin peräti mennyt hääpäivän etukäteen vapaaksi toivomaan. Meidän työnantaja on joskus _niin_ ihana. Vai pitäiskö sanoa että esimiehet. Joista yksikään muuten ei edes onnitellut. En ilmeisestikään kuulu siihen pomojen 'suosikkiporukkaan', joita kyllä osataan muistaa.

En mitenkään kaipaa työnantajalta lahjaa, varsinkin kun tilanne siellä nyt on mikä on. Muta silti sitä mieltä että käytöstavat kunniaan, ja onnittelut olisivat olleet paikallaan. Tärkeintä mulle on se, että ne ihmiset joiden kanssa teen töitä, muistivat.

Mun työnantaja ei muistanut mitenkään (eikä työkaveritkaan), mies sai työporukalta vatupassin (liittyen meidän tulevaan omakotitaloprojektiin). Mutta siis ei miehenkään työnantaja erikseen mitenkään muistanut, vaan työkaverit..

Oma työnantajani eikä työkaverit muistanut mitenkään, miestä työnantaja muisti antamalla kolme ylimääräistä palkallista vapaa päivää sekä Iittalan Teema kulholla.