Guest helsu

Muistiko työpaikka häänne?

307 posts in this topic

Meillä molemmilla työkaverit huomioivat.. Salaa mentiin vihille ja kun miehen työkaverit lukivat kirkollisia ilmoituksia asia paljastui ja miehen palatessa lomilta töihin, oli kukat ja shamppanjapullo odottamassa. Itse olin hakenut vihkipäivän palkalliseksi vapaaksi, että työkaverit tiesivät ennakkoon ja muistivat kukilla ja kahdella kuohuviinilasilla, jotka tulivatkin tarpeeseen sukulaisia kahvittaessamme, kun ostamamme ja minun koristelemat muoviset kuohislasit riittivät juuri vieraille ja olisimme itse jääneet ilman.

Me saimme sulhasen kanssa lahjan jo ennen häitä, koska lahjakortti on kylpylä ja molemmille hoidot, ja tarkoitus oli että voisimme käydä rentoutumassa ennen häitä =) Loistava idea mielestäni, ja huh että tulee tarpeeseen...

Kumpikin ollaan yksityisyrittäjiä joten

työpaikat eivät muuta tehneetkään

kuin muistivat. Sekä ennen että

jälkeen!

Kaikki ns. ei kiireellinen työ (kuten kaikkien

vastentahtoisten töiden äiti - kirjanpito)

siirtyi häiden jälkeiseen aikaan.

Joten kiirusta on pitänny!

Miehen puolella alaiset keräsivät kuoreen keskuudestaan raakaa rahaa, kuten myös paikallinen liittoväki. Minun puoleltani tuli lähimmiltä työkavereilta muumimukeja x 2 rakkausteemalla ja Marimekon servettejä.

Mun omalta tiimiltä saatiin kaksi muumimukia (lahjalistalta), suklaasydämiä ja suklaakahvia. Työnantaja ei varsinaisesti muistanut mitenkään muuten kuin että uusi nimikyltti oli odottamassa maanantaina töihin mennessä :D Kovasti olen kyllä saanut onnitteluja kaikilta. Miehen työpaikalta ei ole muistettu mitenkään.

Muisti, sain työkavereilta Pentikin laseja ja lasilautasen. :)

Työnantajani muisti yhdessä työpaikan kanssa meitä 50 euron Stockmanin lahjakortilla. Sillä hankittiin mm. hääalbumi. Miehen työpaikka ei kai edes huomannut mitään, vaikka ei mies kai siellä mitään maininnutkaan.

Vaihdoin työpaikkaa pari viikkoa ennen häitä, joten en ihmettele, että uusi työpaikka ei muistanut meitä mitenkään. Vanhasta työpaikasta sain läksiäislahjan mukana etukäteisonnittelut, joten vanha työpaikka tavallaan muisti.

Miehen työpaikka ei muistanut mitenkään, vaikka mies vei skumppapullon ja häämatkalta tuliaissuklaan työpaikalleen.

Oma työpaikka ei muistanut, vaikka tarjosin kakkua. Kieltämättä odotin edes onnittelua, mutta monikaan ei tehnyt edes sitä.

Minuakaan eivät työkaverit muistaneet vaikka yleensä täällä muistetaan merkkipäivinä tms. Tarjosin kyllä jäätelöt, jolloin suurin osa muisti onnitella. Meillä on yleensä työpari se joka on hoitanut sen "muistamisen koordinoinnin" että luulen että työparini vaan yksinkertaisesti unohti järkätä jotain. Olisi se ihan kivaa ollut.

Miehen työpaikalla muistivat ostamalla Iittalan tarjoiluastian.

Palatessani häiden ja viikon lomamatkan jälkeen töihin oli huoneeni pöydällä odottamassa kortti sekä rahapuu, jossa oikeasti "kasvoi" seteleitä... :D

Muutama läheisempi työkaveri oli ostanut ihanan ison orkidean meille, mutta itse työpaikka ei muistanut millään tavalla. Tosin ei kyllä paljon yllättänyt :girl_mad:

No työpaikallani työskentelee mun itseni lisäksi vain pomo, ja hän oli häissä vieraana ;) asiakkaat kyllä onnitteli, kun palasin takaisin töihin.

Pomo antoi 100 euron lahjakortin Stockmannille, vaikkei häntä oltu kutsuttu häihin. Muut vain onnittelivat.

Muistivat, eräs häihin kutsuttu työkaveri oli käynyt kurkkimassa lahjalistaa ja porukalla sitten antoivat juuri toiveideni mukaisen lahjan, johon jokainen oli roponsa kantanut. Olin otettu :-X

Työkaverit muistivat Pentikin suola-ja pippurisirottimilla ja puisella leikkuulaudalla.Firma ei yllätys yllätys muistanut mitenkään.

Saatiin häiden jälkeen kaunis kortti ja lahjakortti Kodin ykköseen mun työkavereilta. Miehen työpaikalla ei muistettu mitenkään.

Mun työpaikalta saatiin mariskooli ja kivi tuikkukippo sekä kortti. Miehen työpaikalta taisi tulla kukkalähetys.

Mieheni työkaverit olivat vieraina häissä. Oma työyhteisöni on niin iso että sieltä ei kutsuttu ketään. Ihanat työkaverini kuitenkin muistivat vaikkeivat päässetkään juhliin :-X . Itse muistin työkavereitani viemällä täytekakun töihin.

Muistivat, ja olin aika yllättynyt siitä, kun kuitenkin vain määräaikaisena olin... Täytyihän niille sit häiden jälkeen kahvit ja pullat tarjota. Tosi hieno ele kyllä että muistivat.

Työpaikka ei muistanut, mutta työkaverit kyllä. Olivat hankkineet meille Pentikin Vanilja-sarjaa, tiesivät että Vanilja oli meillä toivelistalla.

En kyllä odottanut mitään suurempaa muistamista, joten tuo oli tosi kiva yllätys. :)

Meillä töissä ainoat onnittelija olivat pomoni, osastosihteeri ja yksi lähiesimies. Muut esimiehet eivät onnitelleet edes siinä vaiheessa, kun heidän kanssaa täyttelin nimenmuutoslomaketta. Mutta enpä mä muuta odottanutkaan, kun meillä töissä (varasto) niin vaihtuu porukka koko ajan, ettei kaikki edes ehdi tutustua toisiinsa ennen kuin jo lähtee pois sieltä.

Mun lähimmät työkaverit muisti viherkasveilla ja lisäksi saatiin virallinen lahja työpaikalta, paistokasari. Miehen työkaverit muisti kanssa pienellä lahjalla.

Kyllä vain. Saatiin Farangin maistelumenulahjakortti. :D

^Ja tietenkin tarjottiin kuoharia siinä samalla. :)

Työkaverit muistivat meitä. Onnitteluja tuli ja myös lahjoja. :girl_smile: