Guest helsu

Muistiko työpaikka häänne?

307 posts in this topic

Minun työpaikkani työtoverit muistivat Pentikin lahjakortilla ja upealla kortilla :lol: olen kunnalla töissä joten työnantaja ei todellakaan muistanut millään tavalla...

Saimme kollegoiltani Stockan lahjakortin. Mies ei ole kertonut naimisiinmenostaan töissä, joten sieltä ei ole sitten saatu mitään.

Minun työkavereilta saimme digitaalisen valokuvakehyksen, joka oli kyllä mietitty lahja, koska tiesivät, että rakastamme valokuvia. Miehen työkavereilta saimme lippupisteen lahjakortin ja pullon shampanjaa. Tosi kivat lahjat! :)

Olen tehnyt opiskelujeni ohella keikkaa erääseen paikkaan kohta 4 vuotta.

Muutama työkaverini oli kerännyt rahaa meille Pentikin lahjakorttiin (50€), joka oli mielestäni todella kivasti tehty.

Monia onnitteluhalauksia sain, kun töissä naamani näytin häiden jälkeen, mutta mukaan mahtui muutama ruttunaamakin, joka ei sanallakaan kommentoinut. Toin töihin valokuvia näytille polttareistani, häistä ja häämatkasta, jotka eräs edellämainitunoloinen oli nakannut hyllyyn sivuun, ettei niitä kukaan osannut sieltä edes etsiä katsellakseen.

Joskus ennen häitä tuli puheeksi meidän häämatka ja tämä sama tapaus sanoi minulle, että "mitä te meette tommosia matkoja varailemaan, ku voitte olla jo kuollu siinä vaiheessa ku se matka ois". :blink:

Just oikea asenne elämään! Mitäpä sitä tekemään yhtään mitään, kun huomenna voi olla jo kuollut! Ihan siis vaan vaikka lattialle x-asentoon makaamaan ja kuolemaa odottelemaan. ;)

Just oikea asenne elämään! Mitäpä sitä tekemään yhtään mitään, kun huomenna voi olla jo kuollut! Ihan siis vaan vaikka lattialle x-asentoon makaamaan ja kuolemaa odottelemaan. ;)

Hehheh! Juuri näin! :girl_haha:

Edited by Belgemine

Muisti. Oon ihan ällistynyt.

Asiakkaat olivat keränneet (!!!!!!) minulle/meille 80 euron lahjakortin iittalaaan ja keksineet itse uskomattoman liikuttavan runon. En itkenyt häissäni, mutta tuo sai kyyneleet silmiin.

Työpaikalta saimme 100 euron lahjakortin Stockmannille.

Uskomatonta, oon ihan sanaton tästäkin. :-X

Miehen työkaverit antoivat porukalla lahjakortin Stockmannille, esimiehet lahjoittivat yhdessä rahaa häämatkakassaan ja mun työkaverit antoivat kortin ja ruusukimpun. :girl_smile:

mun työkaverit on monet onnitelleet, mutta yllätyin mitä miehen työkaverit tekivät: antoivat meille lähes 500€!!! olimme toivoneetkin rahaa lahjaksi, mutta tuo oli todella iso summa heiltä, käytimmekin sen näin ollen hyvään: uusi sängynrunko, yms tuli ostettua.

Mun pomo oli udellut osastokavereilta mitä laitetaan pakettiin, yksi oli tietysti ehdottanut ponia :girl_haha: mutta lahjalistalta hävinnyt iso KoKo -kulho löytyi paketista parin pikkuisen skumppapullon kanssa :)

Miehen kotiintuomasta kirjekuoresta paljastui lahjakortti Naantalin kylpylään, sisältää majoituksen, ruoan ja vielä hieronnat. Tuo on ihana käyttää joskus pimeän syksyn tullessa :girl_sigh:

Muisti työkaverini, pienellä ja somalla lahjalla :)

Molemmat saatiin kiroileva siili- tyynyliinat, molemmissa ihanat tekstit ja sydänrasia täynnä suklaata ja kynttilöitä.

Minun entinen työpaikka (olin ollut vuoden töissä siellä ja irtisanouduin 3 kk ennen häitä) muisti sen verran, että entiset työkaverit oli keränneet rahaa ja hommanneet 25 euron lahjakortin erääseen sisustusliikkeeseen :)

Sain palkallisen vapaapaivan :)

Ja ihanat tyokaverit muistivat lahjakortilla kylpylaan, johon meille kuuluin sarja hoitoja ja taysyllapito. Ihana oli menna fiilistelemaan puoli vuotta haiden jalkeen ja hemmoteltavaksi kahdestaan kun ulkona oli kylma ja pakkasta ja tyot ja opiskelut painoivat paalle :)

Miehen opiskelukaverit muistivat mukavalla lahjakortilla Stockmannille- kaytimme lahjakortin pitkn talvea herkkuosasto vierailuihin :)

Multa kollega kysyi lahjatoiveita (käsittääkseni talossa on käytäntönä tätä tarkoitusta varten tietty rahamäärä, jonka käytöstä voidaan ryhmän kesken tapauskohtaisesti päättää) ja oli tyytyväinen, kun laitoin suoraan linkin meidän lahjalistaan Stokkalla (ensisijaisesti pyysimme rahaa matkatilille, mikä ei toki tähän tapaukseen soveltunut). Kollegat välttyi ajatustyöltä, ja me saatiin toivomamme lahja - kaikki voitti ;)

Muisti, ja lahjoitti aivan kamalan pyyhesetin! Mökille menee... :rolleyes:

Muistivat oikein kauniisti. Sekä paikalliset työkaverit että kollegaverkosto ympäri Suomen.

Yrittäjänä muistin itseäni ruhtinaallisesti. :girl_in_love:

Onnitteluja tuli jonkunverran. :) Materiaalisesti ei muistaneet. Mut tääpäs onkin mulle vaan kesäduuni, niin en oottanutkaan moista. Miehen työpaikka ois toki voinut muistaa, ollut samassa paikassa yli 3 vuotta... Mutta en oikeen usko, että mies on kauheesti edes huudellut häistään duunissaan. Häät kun oli loman aikana. :) Vaikka eiköhän ne lähimmät tiedä.

Molempien työpaikat muistivat! Tuli kivana yllätyksenä, en osannut odottaa moista. Molemmista tuli 100€ riihikuivaa rahaa.

minun työpaikka muisti, vaikka en siinä vaiheessa ollut kerennyt olla edes työssä kovin pitkään, saatiin stockmanin lahjakortti joilla ostin keräämiäni lautasia

ja maailman suloisin kortti missä oli aivan ihana runo oikeesti meinasin alkaa itkeä kun sain lahjan töissä :D

Onnitteluja tuli todella paljon, ja läheisimmät työkaverit olivat hankkineet kimpassa lahjan :)

Nykyisessä paikassa olen nyt ollut reilun vuoden töissä:

- työkaverit järjestivät keräyksen ja niillä varoilla polttarit, joiden yhteydessä antoivat itsetehdyn, puisen kolpakon (johon oli kolvattu nimikirjaimet ja pvm), hopearannekorun ja -kaulakorun + 100€ lahjakortin kauneushoitolaan.

- esimies oli sumplinut työkavereiden vuoroja, jotta mahdollisimman moni pääsi juhlimaan - ja saapui myös itse paikalle.

- odottamassa on lakisääteinen, 1 vrk palkallinen vapaa, jonka voi lunastaa myöhemmin.

...Nyt täytyy vain laskeskella, mikä määrä suklaajuustokakkua riittää kahvituksiin, jotta olisin korvannut edes murto-osan näiden ihmisten näkemästä vaivasta. :girl_impossible:

Mies jätti työpaikallaan tarkoituksella mainitsematta koko asiasta. Kävimme viemässä loman aikana kakkua paikan päälle ja kovasti siellä ainakin onniteltiin sanallisesti, mikä onkin aivan tarpeeksi.

Kyllä muisti. Olen ollut samassa paikassa reilu neljä vuotta, joten ihan kiva juttu. Tiesivät missä lahjalistamme on, joten olivat käyneet sieltä ostamassa astioita. ^_^ Täytyy muistaa tarjota kakkukahvit kun tästä loman jälkeen palailen sorvin ääreen. Ja kuviakin pyytelivät tuomaan näytille. :D

Mies sai työpaikallaan onnitteluja, minä taas työkavereiltani onnitteluhalausten lisäksi hauskan lauluesityksen ja lahjakortin! Olen otettu. :)

Miehen varsinainen työpaikka antoi Pentikin pyyhkeet ja kortin, mun työpaikoista ei mikään muistanut muuten kuin työkaverit onnitteluin. Mulla on siis tällä hetkellä kolme osa-aikaista työtä, joista yhdessä ollaan miehen kanssa yhdessä. Yhteinen työpaikka olisi tosin tarjonnut ilmaiseksi ohjelmaa häihin, mutta se ei mahtunut aikatauluun ja kieltäydyttiin.