Guest helsu

Muistiko työpaikka häänne?

307 posts in this topic

En muistaakseni oo tänne vastannut. Meidän kummankaan työpaikalta ei reakoitu mitenkään naimisiin menoon. Yhdeltä työkaverilta sain pienen muistamisen.

Mieheni ei ollut töissä koska opiskelee mutta minun työpaikkani kyllä muisti meitä. Tietävät että tykkään muumeista (:D) niin olivat ostaneet Muumi Rakkaus -pussilakanat meille, ja töissä pidettiin minulle yllätyksenä pieni hääjuhla, pomo piti minulle puheen ja jokainen sanoi jotain kaunista.. ei siellä kukaan kuivin silmin ollutkaan.. se oli kyllä todella kaunis ele!

Muisti. Miehen työpaikalta saatiin arvokas konjakkipullo hienossa laatikossa ja kortti, jossa oli kaikkien nimet. Minun työpaikaltani saatiin viinikarahvi ja Magisson kakkulapio sekä samoin kortti jossa työkavereiden nimet. :) Olin otettu varsinkin siitä, että oma työpaikkani muisti meitä, sillä aloitin siellä vasta kuukautta ennen häitä.

Mun työpaikalta saatiin kukkia ja työkaverit oli lisäksi hankkineet S-ryhmän lahjakortin ja yhdeltä satiin vielä erikseen shampanjaa, kun hän ei ehtinyt mukaan alkuperäisen lahjan keräykseen. Shampanja olikin aika ihana, kun en ole ikinä maistanut :) Miehen työpaikalta saatiin pyyhkeet, lakanat ja tyynyliinat :)

Olen opiskelija, enkä käy töissä joten omasta puolestani en voi vastata, mutta mieheni työpaikka sen sijaan muisti mukavasti :)

Menimme muutamaa viikkoa ennen varsinaisia häitämme naimisiin maistraatissa ihan muutaman todistajan läsnäollessa. Emme tehneet tästä mitään numeroa, koska emme kokeneet sitä "hääpäiväksemme" vaan pakolliseksi lailliseksi lisäksi. Mies kuitenkin mainitsi tästä työnantajalleen, koska tarvitsi tuon päivän vapaaksi. Mieheni työpaikka kuitenkin muisti meitä isolla kukkakimpulla ja pienellä lahjalla. Sitten kun oli varsinaiset häät niin taas tuli ihana kukkakimppu ja kortti kotiin ja 50 euron lahjakortti "paikalliseen Stockmanniin"

Me saatiin mun työpaikalta pussilakana+tyynyliinapakkaukset onnitteluhalien saattelemana :-X Sulhanen ei ole kertonut naimisiinmenosta töissä, joten sieltä on varmaan turha odottaa mitään :D