Guest helsu

Muistiko työpaikka häänne?

307 posts in this topic

Me kans "salaa" naimisiin, seuraavana päivänä vein itse työpaikalle kakkua ja perinteinen lahja (kattila) tuli sitten joskus jälkijunassa.

Miehen työpaikalta saatiin muistaakseni kukkia.

Pojan syntymän johdosta tuli miehen työpaikalta kukat n. kaks kuukautta ennen kuin mun työpaikalta. Ja tulivat vielä mun nimellä!! Ja miehen työtoverit oli ostanut pienelle miehelle joululahjan (kun kävi siellä näytillä just joulun alla)

Ja meillä noi lahjat on perinteiset ja samat ja oisin kyllä ollu tosi pettynyt jos niitä ei ois tullut, oon meinaan ite seitsemän vuoden aikana ollut useampaakin lahjusta hoitamassa ;D

Molempien muisti ja ihanasti.

Työkaverini olivat käyneet urkkimassa lahjalistaamme, kuten myös esimieheni ja sieltä olivat bonganneet. Sain lahjat, kun palailin häämatkalta töihin.

Mieheni työpaikasta saatiin keittiötarvikkeita.

Oltiin erittäin kiitollisia molemmista muistamisista!

Ei muistanut mitenkään  :(

Tyokaverit muisti privana sitten lomien jälkeen. Virallisesti ei mitään...

Omat pomot lähettivät juhlapäivänä about metrin korkean kukkakimpun, ei meinannut löytyä tarpeeksi isoa ämpäriä jotta sen saa veteen!

Mieheni työpaikka ei yllättäen muistanut meitä millään, mikä nyt oli odotettavissakin. Minun pomojeni lisäksi konserni muisti meitä lahjakortilla Marimekolle. Se on vielä käyttämättä, mutta kunhan tässä kerkiää niin...

Sain hienon juustotarjotin+veitsisetin sekä kortin. Itse vein työkavereille itseleipomaani täytekakkua.

Miehen työpaikka ei muistanut mitenkään, mutta olen ymmärtänyt, ettei se ole siellä edes tapana..? Itse en ollut töissä häiden aikaan.

Minä sain työpaikaltani Marimekon lakanat. Ihana lahja, ei ollut millään listalla tms joten ihan itse olivat keksineet. Mieheni ei saanut mitään, mutta uskon että näin on kun hän on opettaja ja opettajat lomilla; eli eivät varmaan mitään yhteistä lahjakassaa lomallaan keränneet.

Lomalta kun palasin, minua odotti shamppanja-pullo ja pussi vaahtokarkkeja

Työkaverit olivat hommanneet, työnantajani ei muuta kuin onnitteli  

Entisen työpaikan pomo teki meille häälahjaksi tosi isot pajusydämet koristeeksi meidän juhlaistuimen taakse, olen erittäin otettu tästä lahjasta, sydämet olivat aivan mahtavat, ja ne oli kyllä tunteella tehty. Häiden aikanen työpaikka muisti seuraavanlaisesti: Häiden takia olin pari päivää töistä pois, jotta sain kaikki järjestettyä, sillä välin pomo oli painattanut 350 esitettä työpaikasta mun vanhalla nimellä, ei onnitellut kun tulin töihin, itseasiassa ei ikinä puhuttu sanallakaan häistä. Mulla on vieläki paha mieli sen käytöksen takia. Toinen työkaveri halas mua ja toi lahjaksi itsetehdyn tiffany-työn, jossa oli kaksi enkeliä jotka piti sydämestä kiinni.Se oli myös erittäin ihana häälahja...

Meillä häät vielä edessä, mutta tiedän että sulhon firma (yksityisyrittäjänä itse siis) ei muista meitä  

Omani taas perinteisesti kyllä matkalipuilla. Saas nähdä muistaako oma osastoni millään lailla (olen ollut puoli vuotta täällä) ja vanhalta osastolta olen kutsunut 3 lähintä työkaveria häihin, muuten siellä ei pahemmin meidän naima-aikeista edes tiedetä mitään...perinteisesti siellä on kyllä muistettu kaikkina merkkinpäivinä kaikkia

Tulen päivittämään tiedot häiden jälkeen  

Molempien työpaikat muistivat oikein seremonioin.

Itselläni on vielä lopputyö kouluun kesken enkä ole vähään aikaan ollut missään töissä. Miehen työpaikalta saatiin rahaa ja  työkavereiden allekirjoittama kortti.

miehen työpaikka ei, minun kyllä. saimme 250 euron lahjakortin eli toisin sanoen saan firman eurocardilla ostaa mitä tahansa 250 euron arvosta. vielä emme ole keksineet, mitä tuolla summalla teemme.

Mun työpaikassa ei voi oikein salaa mennäkään naimisiin... Työkavereiltani saatiin hieno maljakko ja kortti ja työnantaja halusi muistaa meitä vielä 60 euron lahjakortilla harrastuksiimme liittyvään kauppaan  ;D Kaikista paras lahja oli kuitenkin se, että khra tuli vihkimään meidät vaikka hänellä oli loma  :-X

Saimme työpaikaltani upeat käsinkoristellut shampanjalasit ennen häitä ja häiden jälkeen vielä pullon shampanjaa! :-X Sain myös viikon palkallista lomaa!

Ei muistanut, työkaverit oli kyllä ostanut yhteisen lahjan. Tosin sain käyttää työpaikan värikopiokonetta kutsuihin, paikkakortteihin ja menu-kortteihin, eli silleen ihan jees... Luvatta en olis kyseisiä lappusia printtaillut!

Itselläni työt alkaa viikon päästä ja luulen, että saan melkoisen halausryöpyn! Mieheni työpaikka ei muistanut millään lailla.

muutaman työkaverin kutsuin häihin. muu työpaikan väki ei ole muistanut ainakaan vielä..vaikka kuuleman hieman olivat miettineet, että pitäisiköhän sitä jotain...! eikä sinänsä mikään yllätys, palaan kuukauden kuluttua äitiyslomalta, eivätkä muistaneet vauvan syntymän johdostakaan!

paitsi taas nämä "parhaat työkaverini" :-*

Tänään sain kirjekuoren jonka saa avata vasta vihkimisen jälkeen  :-X En edes kuvitellut että muistavat jotenkin.

Yllättävää kyllä, että työpaikkani tosiaan muisti meitä kauniilla lahjalla  :-X Mieheni työpaikka ei, mutta emme sitä odottaneetkaan  :)

Aika mukavissa paikoissa olette töissä!! Viikko palkallista lomaa, satoja euroja rahaa jne...

Itse juttelin häistä etukäteen ihan avoimesti (niinkuin aina kaikesta, tällainen hölösuu kun olen), ja kutsuin muutaman lähimmistä työkavereista häihin. Heiltä saatiin lahjoja, mutta työpaikka ei muuten muistanut mitenkään. Onnitteluja on kyllä tullut, mutta mm. esimieheni ei ole edes onnitellut. No, emme me mitään lahjaa välttämättä tarvitse, tuntuu vaan oudolta kun viime vuonna naimisiin mennyt kollegani sai kyllä lahjan ja kahvituksen. ???

Miehen työpaikka ei muistanut mitenkään, mikä ei ole ihme koska hän ei ole kertonut menneensä naimisiin :

Minä sain kukkakimpun ja kahdeksan kartion isoa lasia (olivat käyneet katsomassa lahjalistaa netissä  ;) ) oman yksikköni ihmisiltä. Olin erittäin otettu!!! Tarjosin itse kakun.

Mies sai pullon aitoa shamppanjaa, ja oli myös kovin mielissään.

Työkavereilta tuli lahja (mieluinen sellainen) ja lisäksi kolme työkaveria olivat häissä mukana. Olin varannut kolme paikkaa työkavereille - saivat itse päättää, kuka lähtee. Ja tänään sain aikamoisen ryöpyn kun tulin töihin.... )

Halauksia ja lämmintä kättä - en muuta.. Itse vein hääkarkit ja täytekakun tänä aamuna, kun palasin lomilta. Hyvin maistui. Ei myöskään mies saanut mitään, ei taida moni ees työpaikalla tietää, että on nykyään ukkomies

Ei muistanut, mutta ei ole väliäkään. En kertonut töissä kenellekään naimisiin menosta, joten se oli kaikille yllätys.