Guest helsu

Muistiko työpaikka häänne?

307 posts in this topic

Olen ollut töissä vasta pari kuukautta ja sinä aikana minua on ehditty muistaa jo valmistumisen, työhön tulemisen ja virallisen virkaan asettamisen merkeissä runsaskätisesti  

Työnantaja yllätti antamalla meille häälahjaksi 400 euron lahjakortin, jolla saamme kuluvan vuoden aikana ostaa mitä tahansa työnantajan laskuun  8-) Lisäksi työkaverit lauloivat ja onnittelivat kortilla ekana työpäivänä häiden jälkeen. Ja nyt kun rupesin vapaapäiviäni laskemaan, niin minä sain kaksi ylimääräistä vaparia häitten takia!! Plus että ennen häitä sain esimieheltä luvan olla näyttäytymättä työmaalla, kun ei ollut mitään sovittuja juttuja kalenterissa (eli käytännössä viimeiset hääjärjestelyt hoidin työajalla...) Ja palkatonta virkavapaata kuulemma saa aina kun pyytää, jos haluaa päästä lomalle tuoreen aviomiehen kanssa  

Sulho on omasta työstään opintovapaalla, joten hänen työnantajansa tuskin muistaa jahka kuulee. Semminkään, kun pomo on kuulemma vähän kärmeissään, kun hänelle ei ole kerrottu tästä naimakaupasta (on kuullut huhuja..)

Työpaikkani muisti meitä Aalto-maljakolla ja esimies kävi tuomassa ihan itse ja halauksen kera. Työkaverini olivat myös hankkineet yhteisen lahjan.

Muisti! Ihanat työkaverini olivat pistäneet kolehdin kiertämään, ja saatiin 90 euroa häämatkakassaamme!  

Mun ihanat työkaverit oli maksanut meidän hääkuljetuksen! Olin aivan ihmeissäni kun kuljettaja ilmoitti, että kyyti on sitten hoidettu. Hyvin olivat asian hoitaneet ilman, että sain siitä mitään vihiä. Tippa tuli linssiin kun sain tietää, että töissä oli kerätty kolehti mua varten. Vieläkin lämmittää mieltä..

Minun työpaikkani muisti meitä antamalla jo reilun viikon ennen häitä lahjaksi 24 osaisen Iittalan Artik-aterinsarjan+samaa Artikkia olevat liemikauhan, kakkulapion ja salaattiottimet. Olin kyllä oikein otettu näin runsaasta lahjasta.

Minua muistettiin yli reilu kaksi kuukautta ENNEN häitä kuohoviinipullolla, viinipullon jäähdyttimellä ja kukkakimpulla.

Miehen työpaikka muisti shekillä (joka oli niin iso että melkein hävetti ottaa se vastaan) ja mun ex-työpaikka, missä olin lopettanut muutama kuukausi aikaisemmin, lahjoitti hääkuvakansion, sellaisen hopeakantisen  

Sain työnantajalta noin 100 euron edestä keräämäämme astiasarjaa.

Tosi kiva yllätys!

Saatiin mun työpaikalta 6 ruokalautasta ja 1 litran kannu sitä sarjaa mitä kerätään. Se joka oli siinä luultavasti ollu hommaamassa, sano että tehtiin salapoliisin työtä ja ne oli saanu selville mitä on lahjalistalla. Miehen työpaikasta en vielä tiiä muistaako ne mitenkään ku mies on ansaitulla kesälomalla vielä tän viikon. Mun piti jo palata tänä aamuna töihin ja heti aamulla eka kahvitauolla sain tuon lahjan.

Kävin kattoon työpaikan noita muistamisohjeita ni siellä oli jotenki siihen tyyliin että jos on ollu 10 vuotta talossa ni sitte pitäis muistaa mutta lyhemmillä ajoilla on jokaisen yksikön harkinnassa hommaako ne mitään.

Olen kaupungilla töissä joten työnantaja ei todellakaan muista työntekijöitään (kuten ei myöskään jouluna tms...), mutta työporukka oli kerännyt rahaa jonka antoi Hemtexin lahjakortin muodossa. Itse putiikki ei ole mulle kaikista mieluisin, mutta eiköhän sieltä jotain ostettavaa löydä... ja ajatushan on tärkein.

Miehen työpaikka ei muistanut mitenkään, mikä on musta vähän outoa... jouluisin ja muuten kun tulee aikast isojakin lahjoja.

Kummankaan työpaikka ei muistanut meitä mitenkään, miehen työpaikalla ei häistä edes tiedetty.

Molempien työpaikat muistivat. Minun työpaikkani keräämämme lasisarjan viinilaseilla ja mieheni työpaikka shekillä.

Työpaikka ilmoitti tarvitsevansa lahjatoiveen tietylle summalle ja tehtiin sitten lahjaliste Pentikiin sitä varten. Hieno ja mieluinen lahja saatiin pari viikkoa ennen häitä. Musta oli vaan vähän outoa ettei edes korttia ole kierrätetty työkavereitten keskuudessa, joten edelleenkään kaikki 25 ei edes tiedä että olen menossa naimisiin. Sitten mies yhtä-äkkiä kertoi että häneltäkin oli kysytty toiveita, mutta ei viittinyt siitä Pentikistä sanoa kun "sitten saadaan vaan älyttömästi sitä yhtä sarjaa". Öhöm... Eikös se ollut tarkoitus? Jos ei saada lahjaksi, niin sitten pitää melkein ostaa itse lisää.

Olin hieman pettynyt, kun ennen häitä lomalle jäädessäni työpaikka ei muistanut mitenkään.. Mutta häiden jälkeen heti palattuani sain kortin ja työpaikalla tehdyn lahjan (käsityö-alalla..) Mies ei ole kertonut työpaikallaan koko asiasta.

Mun työkaverit muisti Marimekon paketilla, miehen työpaikka ei ilmeisesti muista (iso tehdas). Ihmettelin oikeesti tota omien työkavereiden muistamista koska oon ollu talossa vasta kolme viikkoa joista yhden saikulla ja ihan kesätuurari vain olen...

Sain työkavereilta pöytäliinan ja tuoksukynttilöitä. Olin todella otettu, sillä olen töissä vain kesälomien ajan sijaisena. Mieheni työnantaja/työkaverit eivät muistaneet häntä lainkaan.

Saatiin aika iso lahjakokonaisuus! Kiitos ihana työpaikkani

Mä sain viimeisenä päivänä töissä ennen häitä shekin omistajilta. Ja mä olen kesätyöläinen ja ollut siellä vasta 2,5 kk.

Työkavereiltani saimme lautasia toivomaamme astiastoon, mieheni työpaikka ei muistanut mitenkään. Katsotaan muistavatko jälkikäteen, kun siippa menee loman jälkeen töihin..

Työkavereiltani tuli paljon onnitteluita sekä kauniit Pentikistä ostetut pyyhkeet. Miehen työpaikka kustansi hääsviittimme.

Ihan vaan kädestä päivää onnitellen..

Työporukkani oli kerännyt meille rahaa. Miehen työpaikalta tuli iso konjakki-pullo.

Mun työpaikalta saatiin taulu.Miehen työpaikalta ei oo tullut mitään,tosin siellä ei monikaan edes tiedä naimisiinmenosta.

Itse sain työporukalta lahjalistaltamme Iittalan Teema-sarjan vadin ja Kartio-kaatimen, joista oltiin miehen kanssa todella otettuja

Mieheni kutsui työnanatajansa häihin ja häneltä saimme aivan mahdottoman hauskat pellavaiset Viivi & Wagner-kylpytakit. Tuo V&W oli meillä häissä osin myös teemana, joten oli enemmän kuin osuva lahja