Guest helsu

Muistiko työpaikka häänne?

307 posts in this topic

Mun työpaikalta saatiin shampanjapullo ja iso ruusukimppu jossa oli 25 vaaleanpunaista ruusua + onnittelukortti.

Miehen työpaikalta saatiin jätti-herkkukori, jossa oli itse kori: Stockmannilta ostettu iso tummaa puuta oleva pyöreä kori, 3 naimisiinmeno- ja rakkausaiheista kirjaa (mm. Viivi & Wagner), vaahtokarkkeja, hilloja ja marmeladeja, patonkia, suklaasydämiä, marmeladi-sydänkarkkeja, juustoja, teetä, kahvia, shampanjaa + lasit, marjamehua, kuivattuja hedelmiä, pikkuleipiä ja muita herkkuja. Tämä koko komeus oli pakattu sellofaaniin ja isolla rusetilla kiinni + kortti.

Mun kesätyöpaikka muisti, olivat kieroillen kysyneet häälahjalistasta ja ostaneet sieltä sitten toivomamme keittokirjan, joka oli kaunis ja arvokas ja täysi yllätys. Pitää viedä se nyt jonain päivänä töihin, että siihen saa omistuskirjoituksen kaikilta

eipä ole muistettu. eilen 14.8 tulin töihin 4 vko loman ja häiden jälkeen. kaksi onnitellut 16:sta ja ei ole edes pomoja....työpaikan vaihto

Olin vasta viikon ollut uudessa työpaikassani, kun häitämme juhlittiin. Osa uusista työtovereista tiesi häistäni, osa ei. Monet onnittelivat ja kyselivät, miten häät meni, mutta muuten he eivät muistaneet. Työtoverit kolme työpaikkaa takaperin kyllä muistivat ja yksi oli asiakkaiden kera (pieni hoitokoti) kirkossakin. Kyseinen työpaikka oli minulle tärkeä ja olen pitänyt yhteyttä lähtöni jälkeen, josta on nyt vuosi.

Miehen työporukka oli kutsuttu häihin ja heiltä saimme lahjaksi käteistä.

Kyllä, saimme kaksikin lahjaa. Ja niihin oli osallistunut yllättäviäkin työkavereita! Ja siis molempien työkaverit muistivat, samassa firmassa kun olemme töissä....  

Mää en oo töissä, mutta miehen työkaverit muistivat miestä ihanalla Pentikin isolla lyhdyllä, joka oli täytetty pienillä salmiakkikossupulloilla!  ;D

Ennen häitä edeltävälle lomalle jäämistä sain jo työpaikaltani lahjalistaltamme bongatun lahjan, hääpäivänä vielä kukkalähetyksen juhlapaikalle. Miehen työpaikalta osallistuttiin häämatkakuluihin.  :D

Mun kesätyöpaikka muisti, antoivat häälahjaksi Iittalan Teeman tarjoiluastian Miehen työpaikalla olivat työkaverit ja pomo onnitelleet.

Meillä on töissä perinne että pieniäkin iloja juhlitaan: keräännytään saliin, pidetään puhe pomon toimesta, paikalla koko firma (>100hlöä), onnittelujono, shampanjaa, kakut ja suolaiset. lahja.  :D

Kyllä muistivat miun työpaikalla. Olin infonnu heitä jo aikaa ennen, ja he olisivat mielellään järjestäneet polttarit. Pari hyvää ystävää kutsuin häihin ts. pomon "tarkistamaan ettei lintsattu töistä" ja erään toisen. He toivat sitten lahjakassin työpaikalta.

Mies oli niin uusi omalla työpaikallaan ettei saanut kuin hyviä neuvoja ja hyväntahtoista naureskelua osakseen. Hyvä niin.

Polttarit muuten kielsin ehdottomasti, koska tiesin että minun ja näiden puuhahenkilöiden huumorintaju ei ollut samankaltainen. Olisivat saaneet viettää keskenään, jos olisivat järjestäneet ne..

Juu, muisti ne, vaikkakin itse sain lahjan vasta häämatkan jälkeen... Mieheni työpaikka antoi keräämäämme Koko-sarjaa, olivat käyneet kurkkimassa lahjalistaa, ja nyt palattuani töihin saimme työpaikaltani Stockan 100 euron lahjakortin! Paras lahja tuli kuitenkin edelliseltä työpaikaltani, saimme viettää hotellin parhaassa sviitissä hääyömme, aivan mahtavaa! (edellisenä yönä siellä oli kuulemma yöpynyt Ruotsin kuninkaalliset...  :))

Muisti, saatiin lahjalistalta taulu

Muisti pienellä summalla rahaa, kauniilla kortilla ja kukkakimpulla. Miehen työpaikka ei tainnut muistaa mitenkään.. vai muistikohan se? En mä muista

KESÄTYÖPAIKKANI valitettavasti muisti minua maailman.. hm.. no taululla.  :P

Saatiin ovikyltti. Mielestäni tosi kiva idea, tuolle on ainakin varmasti käyttöä! Olivat ostaneet sen vasta häiden jälkeen tarkistettuaan ensin yhdeltä bestmaneista että ei saatu sellaista.

Valitettavasti kesätyöpaikkani muisti meitä. Maailman rumimmalla ja varmaan halvimmalla taululla.. huh huh.

No ei. :angry:

Miehen työporukka oli sitävastoin ostanut ihanan lakanasetin.

Miehen työpaikka ei muistanut. Tosin mies sai kolme vapaapäivää: kaksi ennen ja yksi jälkeen hääviikonlopun. :)

Mä en edes ollut töissä, mutta harrastusporukka kyllä muisti, vaikkei ketään heistä ollut edes kutsuttu. :rolleyes:

Ihanat työkaverini muistivat meitä lahjakortilla :)

Miehen työpaikalla asiasta ei varmaan tiedetä mitään, ennen kuin paikallislehteen tulee meidän hääkuva..

Entisen ja nykyisen työpaikan työkaverit muistivat meitä. Miehen työpaikalta saimme kortin.

Molempien työkaverit muistivat meitä ja onnittelivat, kun palasimme lomilta takaisin töihin. Minun työkavereilta saatiin Marimekkoa (uunikinnas ja patalappu) ja miehen työkavereilta lahjakortti Iittala shoppiin.

Häät kahden päivän päästä ja tänään jäin hää-lomalle, työkaverit olivat ostaneet kylpy- ja käsipyyhkeitä (merkkiä en tiedä, ilmeisesti Luhta) sekä kuohuviiniä :lol: kuinkas ollakaan tiesivät, että tuleva rouva tykkää juuri siitä juomasta :lol:

Miehen työpaikalla eivät ainakaan näin ennakkoon muistaneet.

Mies ei ollut mainostanut tulevaa avioitumistaan millään tavalla, mutta vietyään "lomalapun" (vihkipäivä palkallinen vapaa) oli (ilmeisesti) tämä paperin saanut henkilö laittanut pyörät pyörimään: vihkimistä edeltävänä päivänä mies oli pyydetty neukkariin tyyliin "kun siellä on tilanne meneillään". Häntä odottivat työkaverit ihanan lahjan kanssa: iso kori juustoja, viinejä ym. meidän maun mukaista. :-X Kiitoskahvitus heille on työn alla (ketään ei oltu kutsuttu häihin). :)

Lähimmät työkaverit oli häissä vieraina ja antoivat aivan ihanan lahjan! Tärkeintä tietty oli että olivat paikalla :)

Firma puolestaan yllätti totaalisesti. En odottanut mitään, mutta sunnuntaina kun vihdoin ehdittiin kortteihin tutustumaan, oli siellä erittäin iso shekki firmalta :) Tuli hyvä mieli! Kyseessä kuitenkin parinkymmenen työntekijän perheyritys. Miehen työnantaja (suuryritys) ei reagoinut mitenkään...