Guest helsu

Muistiko työpaikka häänne?

307 posts in this topic

^ Jos mies saisi päättää, meillä ei olisi esillä minkäänlaisia koriste-esineitä tai tauluja. Hän ei vain yksinkertaisesti voi sietää mitään "pölyjä keräävää rihkamaa", vaikka kyse olisikin Iittalan lasitavarasta. :lol: Mies muuten vei hääkimppunikin biojätteeseen, kun kyllästyi katselemaan sen kuivumista kirjahyllyn päällä. :D No, hyvänä puolena on se, ettei minun tosiaankaan tarvitse koskaan yksin siivota. ;)

Sain työpaikaltani upean orkidea-istutuksen iittalan maljakossa! Hieno yllätys, kun en mitään lahjaa osannut edes odottaa. Nyt pitää vain toivoa, että kissamme ymmärtäisivät myös estetiikan päälle ja jättäisivät orkideat rauhaan ;)

Muistivat työpaikallani. Yllättivät onnistuneesti, kun viikkopalaverin lopuksi sain onnitteluhalauksia ja Pentikin lahjakortin - vaikka ketään työkavereista ei oltu edes kutsuttu häihin. Mukavaa porukkaa siis :)

Muisti, sain hää- ja läksiäislahjan mulle omistetussa aamupalaverissa. :)

Häälahjaosuus oli oliivinvihreän Teeman starttipakkaus. (urkkivat vaivihkaa kyselemällä että mitäpä ollan toivottu lahjaksi.. )

Muttama työkaveri oli kirkossa, olisivat saaneet tulla juhlaankin mutta eivät sitten uskaltautuneet.

Minun työpaikalta saatiin tosi reilun kokoinen matkalahjakortti, sulhasen työpaikalla eivät kait edes tienneet!

Mun työnantaja muisti meitä Maripaidoilla. Sulholle tuli puna-valkoinen ja mulle sini-valkoinen tasaraita T-paita. Hauskaa! Entinen työnantajani muisti myös. Sulhon työnantajalta ei tullut muistamista. Kakut vietiin työkavereille juhlien jälkeisenä maanantaina.

Heh, ylpeänä saan hehkuttaa, että mun työkaverit ja esimies muisti meitä kauniilla kortilla, jossa toki kaikkien nimet ja iso lahjapaketti sisälsi HATTARAKONEEN! :P Työkaverit on kuunnellu mua kun haaveilen aina hattaroista...ja painonvartijoissa niistä menee vaan 1piste/hattara...nam! Kun tulin takaisin töihin niin mua odotti vastaanotto ja kaikki kailotti toistensa päälle kysymyksiä ja onnitteluita..oli ihana palata töihin vaikka olinki kipeenä. Musta oli kuulemma puhuttu koko aamu ku tulin vasta iltaan. Oli kiva kun sai olla prinsessa vielä pari viikkoa häiden jälkeen palattua töihin. Miehen työkaverit ei muistanu millään muulla kun onnitteluilla palattuaaan töihin. Mies oli tosin vaihtanu työpaikkaa vaan vajaa ½vuotta aiemmin...tosin ei noi miesvaltaset taida muutenkaan kauheesti lahjoa toisiaan..?

Me ollaan samassa työpaikassa - saatiin 300 e lahjakortti Giganttiin.

2 työkaveria (lähinnä mun) oli juhlissa, he muistivat myös erikseen meitä.

Onnitteluja tuli runsaasti ja mulle myös halauksia. Myös häämatkasta kyseltiin paljon. Mukavaa että töissä oltiin kiinnostuneita.

Minun työpaikassa muistettiin lahjakortilla meitä molempia ja yhdessä skoolaattiin vielä omassa porukassamme kuohuviinillä =) halauksia ja onnitteluja latelee vielä muutaman viikonkin jälkeen :rolleyes:

Eli ihania työkavereita vaikka pidin häät hieman salassa viimeiseen saakka.

Pelottaa jo valmiiksi mitä tulemme saamaan, jos saamme. Työkaveri meinaan sai niin älyttömän lahjan, ei olenkaan heidän tyylisensä. Rumat savilasit ja tyynyliinat, sitten yksi työkaveri väsäsi vielä kortin itse. :mellow:

Eipä muistanut ei... kaupunki työnantajana...

Isäntä sai työpaikaltaan 170 euron lahjakortin Carlsonille ja mie oon vielä lomalla niin en tiedä

Mun työkavereilta saatiin lahjakortti kuumailmapallolennolle!! Aika huisia. En odottanut mitään lahjaa kun ketään työkavereista ei oltu häihinkään kutsuttu. Miehen työpaikalla ei muistettu mitenkään.

Vedänpäs osittain sanani takaisin; saatiin eilen yksiltä mun renkaan tilallisilta lahja ja kukkia ;)

Emme kumpikaan odottaneet mitään, mutta miehen työpaikka muisti järjettömän kokoisella kukkapuskalla ja omasta työpaikastani (olin vain osa-aikaisena ja työsuhde oli juuri päättymässä) saimme 50 euron lahjakortin Stockalle. :) Iloiset yllätykset olivat molemmat.

Ei ole muistanut mitenkään. Tosin olen vielä lomalla mut tuskin muistaa.

Kyllä muistivat!

Viime lauantaina meillä oli häät, mutta hääyö vietettiin vasta viime yönä hotellissa. Tänään sitten kun menin maksamaan häähuonetta, niin nainen respassa sano "työpaikaltasi terveisiä, huone on maksettu". Olin ihan äimistynyt ja purskahdin onnesta itkuun. Käytiin sitten mun työpaikalla kittelemässä ja halaamassa (siis ukko ei halannut mut kiitteli kädesä pitäen).

Oli kyllä todellinen ylläri-pylläri!! :D

Meillä on häät vasta tulossa, mutta todennäköisesti mun työpaikkani muistaa: tänä kesänä oli tiimissä kahdet häät, ja molemmista seurasi sampanjankilistelyä, kakkukahvit ja häälahja ihan yrityksen puolesta (sarjassamme virallinen "politiikka" eikä vain kollegoiden hyväntahtoisuus). Ja jopa mun edellinen työpaikkani saattaa jotenkin muistaa: olin siellä monta vuotta, oli uskomattomat läksiäiset ja pari ystäväksi muuttunutta kollegaa on kutsuttu häihinkin (plus paikan tyylinä lähettää kukkia jo parin viikon sairaslomalle). Sen sijaan sulhanen on satavarma, että hänen työpaikallaan asiaa ei huomioida yhtään mitenkään (sivusta seuranneena en ollenkaan epäile).

Minä uskon ja tiedänkin, että me tulemme saamaan ainakin minun työpaikaltani lahja...meillä on yksi työntekijä joka tykkää kovasti joka ikisille synttäreille sun muihin kissanristiäisiin aina hommata lahjat. Meillä on parinkymmenen hengen tiimi.

Tyopaikka ei muistanut mitenkaan, vaikka myohemmin joku admin-tyyppi vaitti hankkineensa minulle kortin ja tilanneensa kukkia. En kylla usko hanen puheitaan -kokemuksesta.

Lahimmat tyokaverit muistivat tosi kivalla hotellipaketti-lahjakortilla.

Myös me saimme hattarakoneen, mutta se liittyy työskentelyyni huvipuistossa!

Saimme pussilakasetit lahjalistalta minun työtiimiltäni ja Stockmannin suurehkon lahjakortin miehen työkavereilta. Työnantaja muisti kahden päivän palkallisella vihkilomalla tes:sin mukaisesti.

Saimme minun työkamuilta 50 e lahjakortin Marimekon liikkeeseen + Tommy Tabermanin maljakon. Työporukallamme on tapana kerätä rahaa työntekijöiden juhliin, joten osasin odottaa. Miehenikin työnantaja kävi tuomassa kotiovelle kunnolliset tyynyt, mikä oli ylläri.

Mun osa-aikainen työpaikka muisti meitä leffalipuilla, sen sijaan miehen vakkarityöpaikka ei muistanut mitenkään, vaikka mies tarjosi kakutkin työpaikalla. :huh:

Miehen työporukka oli ostanut 200 e lahjakortin Stockmannille, mun työporukka muisti kukilla ja kuohuvalla :)