Guest _Lisa_

rouville: mitä tekisitte toisin?

280 viestiä aiheessa

Morsiamille sanoisin neuvoksi, että niillä pikkudetskuilla ei oo niin väliä....oltiin tehty häihin paljon koristeita, mietitty karkkibuffaan karkit tarkkaan, ruokalistaa hiottiin. Noh, kaikki nämä menivät itseltä sitten siinä juhlahumussa aika lailla ohi. Karkkibuffaa ei ehtinyt ihastella, saati että olisi karkkeja itse syönyt, koristeet oli kivoja, mutta ihan muut asiat teki juhlan tunnelman ja ruoka ei itselleni oikein edes maistunut. Toki nämä asiat ovat vieraita varten myös, mutta he eivät takuulla analysoi paikkakorttien värisävyä yms. Sitten ne asiat, jotka muistat unohtaneesi päivää ennen häitä - niillä ei todnäk ole mitään merkitystä hääpäivänä!

Samaa mieltä tästä!

Mä olisin myös ottanu etukäteen selvää kimpun kuivattamisesta. Mulla oli iiiiiiihana kimppu, jossa oli noin 40 ruusua ja maanantaina vein hätäisenä kimpun ekaan paikkaan jonka löysin... tuloksena aivan kamala kimpputaulu, johon kaunis ruusukimppu oli teurastettu ja käytetty vain noin 10 ruusua. Kamala pettymys. :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Päivä oli ihana, se meni tosi nopeasti ja harmitti ettei ehtinyt tarpeeksi jutella kaikkien vieraiden kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

etsisin mekkoa muualtakin kun alelaarista.... se on kyllä kiva, mutta olisihan se mukavaa jos se ois "vastustamattoman ihana" :D Ja melkein toivoisin että kyseessä olisi ollut sittenkin iltapuku, eikä polvipituinen hame :P (Maistraattivihkiminen)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä meni päivä ihan loistavasti, tokikaan ei kaikki ihan putkeen :D Ensinnäkin kun laittauduttiin, kaasoni sai allergisen ihottuman ilmeisesti hiustuotteista.. Ei onneksi mitenkään kovin paha, ja asettui illan mittaan. Sitten sulhanen ja bm meinasi myöhästyä kirkosta ja auton koristelu jäi puolitiehen.. Alttarille/alttarilta "juostiin".. Kun tultiin ulos kirkosta, piti kävellä kulkusia soittavien vieraiden keskeltä, mutta jostain syystä jumituttiin kirkon portaille ja sit vieraat lähtivät eteenpäin ennenkuin päästiin kävelemään siitä keskeltä :D Sitten oli kuvausta, onneksi ei satanut, mutta aikaa oli liian vähän. Juhlapaikalla huomasin tehneeni pöytäjärjestyksen väärin, oli mennyt vasen ja oikea JÄLLEEN sekaisin :/ En siitä kuitenkaan stressannut, eikä vieraat vetänyt hernettä nenään :D Olin lihonut 5kg puvun oston jälkeen, joten puku puristi niin etten voinut juurikaan syödä! Ja ai niin! Osa vieraista ei kirjottanut vieraskirjaan, vaikka koitin kaikilta kysyä että ovathan edes nimen kirjoittaneet :o

 

Nämä eivät kuitenkaan erityisesti haitanneet. Pahin oli se, että hääyön hotellihuoneen ilmastointi jätettiin täysille nukkumaan mentäessä, ja nyt ollaan molemmat flunssassa  :girl_mad:

Muokattu: , käyttäjä: elisenda88

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisin ottanut ryhmäkuvia esim. vanhempien ja kavereiden yms. kanssa. Meillä oli siis häissä kuvaaja ja tarkoitus oli ottaa näitä ryhmäpotretteja jossain vaiheessa, mutta eipä muistettu. No ei se kauheasti harmita kuitenkaan, koska kaikista vieraista on kyllä kuvia muuten. 

 

Toki häissä oli pieniä yksityiskohtia, jotka olisi voinut toteuttaa eri tavalla, mutta mitään kovin fataalia ei tule näin jälkikäteen mieleen. Itsehän olin vähän sumussa koko päivän ja onneksi kaaso ja epävirallinen bestman hoitivat tosi monta asiaa mistä en itse edes tajunnut huolehtia. Muuten voisin sanoa, että keskittyisin vähemmän kaikkiin pikkuasioihin ja erilaisten tarvikkeiden hankkimiseen kaiken varalta. Suuri osa näistä hyvä olla olemassa -jutuista jäi käyttämättä, kuten lasten värityskirjat ja iltapalalle tarkoitetut kertakäyttöveitset ja mehupillit ja tuikkukipot, joita piti laittaa ulos illalla. Sen sijaan kertakäyttömukeja ostaisin runsaasti enemmän, ne meinasivat loppua tykkänään kun ihmisillä nyt on tapana vähänkin hiprakassa unohdella puoliksi juotuja boolimukeja ympäriinsä ja ottaa aina uusi, itse tein koko illan tätä myöskin. 

 

Muutenkin stressaisin vähemmän yksityiskohdista. Ihmiset tekevät sen tunnelman kun perusjutut - ruoka ja juoma ja musiikki - ovat olemassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään