Admin

Yli 10 vuotta foorumin jäsenenä olleet aktiivit, ilmoittautukaa tässä

318 viestiä aiheessa

Mikäli olet ollut profiilisi mukaan jäsenenä Naimisiin.infon foorumilla 10 vuotta tai yli ja olet edelleen aktiivinen foorumilla, ilmoittaudu tässä ketjussa tai vaikka minulle privana.

Yli 10 v. jäsenenä olleille aukeaa oma pieni soppi, missä fontti on isompi ja missä kaikki muistavat ajan, kun Facebookia ei ollut edes olemassa :D

Jaa viesti

Mä en edes tiedä miten mulla näkyy, kun rekisteröidyin 2003 mut olin ilman tunnusta kolme kuukautta jossain välissä?

Jaa viesti

Jeh, täällä ollaan edelleen :D EILEN tuli 10v täyteen! Kakkua kaikille!

Jaa viesti

Kyllä, olen ollut jäsenenä hääpalstalla 12 vuotta. Onkohan tää ketju houkuttelevasti naamioitu interventio tai hoitoonohjaus... :unsure:

Jaa viesti

Klisila sai olla miun eka..ehka paras paiva ikina  :girl_dance: Tubbs ja Ania lisatty myos sisapiiriin, Tiuhtiksen kohdalla odottelisin vastausta Adminilta, linjaus puuttuu :)

edit: Tiuhtis myos lisatty sisapiiriin :-X

Jaa viesti

Jep jep, en ole muuta keksinyt elämälläni tehdä kuin viettää lähes 11 vuotta hääfoorumilla, vaikken ees pidä häistä. :P

Jaa viesti

Minä myös :). Viestimäärä on pienehkö, mutta tammikuun lopussa napsahtaa 12 vuotta täyteen kuitenkin.

Jaa viesti

Tahan asti yli kymmenvuotiaat aktiivit lisatty.

Jos alkuperainen liittymispaiva ei nay profiilissasi syysta tai toisesta, niin suosittelen lampimasti yksityisviestia yllapitotiimilaisille.

Jaa viesti

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Ladataan...